دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۱
۸

تلگرام برایشان از قیمت گوشت هم مهم‌تر شده است

دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 683920
عضو مجمع تشخیص نسبت به مطرح شدن ادعاهایی مبنی بر مهمتر بودن برجام و تلگرام نسبت به قیمت گوشت واکنش نشان داد.
تلگرام برایشان از قیمت گوشت هم مهم‌تر شده است
به گزارش جهان نيوز، با فرارسیدن هفته کار و کارگر در حالی وضعیت معیشتی مردم با سختی مواجه شده است که پیش از این یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب در مطلبی ادعا کرده بود: «دولت روحانی با همه ضعف‌ها و ناتوانی‌ها و ملاحظه‌ها و گیرافتادن بین تهدیدات و تضییقات ترامپ و فشار‌های داخلی، دو تا «جواد» دارد که به خواست‌های رأی دهندگان نزدیک‌اند و دو بال روحانی (برجام و تلگرام) را نمایندگی می‌کنند؛ جواد ظریف و جواد آذری جهرمی.» 

در همین راستا احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به سوالی مبنی بر اینکه آیا  واقعا اولویتِ اصلی مردم برجام و تلگرام است و مطرح شدن چنین ادعایی زیر سوال بردن مطالبه اصلی آنان در زمینه وضعیت اقتصادی آنان نیست» گفت: من نمی‌­دانم از کجا این حرف را می‌زنند و از کجا نظرسنجی کردند؟ به ما هم بگویند تا ما هم در این باره خاطرجمع شویم.

وی ادامه داد: البته بله. ممکن است برای  دسته‌ ­ای از مردم ایران که حساسیت­‌های اجتماعی و سیاسی دارند،  برجام مهم‌تر از گوشت باشد، شاهد هم بودیم آنهایی که برجام را می‌­خواستند گفتند برجام اگر بیاید همه جا بهشت می­‌شود؛ در نتیجه وقتی چنین تصوری را دارند طرفدار برجام می‌­شوند، چرا که مردم دوست دارند  وضع­شان خوب شود، البته بهشت که سهل است جهنم هم شود، غنیمت است.

 توکلی در ادامه خاطرنشان کرد: ولی اگر انتهای قضیه را نگاه کنیم معتقدم که این حرفها گزاف است و به این صورت نیست که از قولِ تمام مردم بشود این حرفها مطرح کرد  زیرا عده کثیری از مردم این‌طور نیستند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
مگر شما ها هم گوشت و مایحتاج خودتان را از همین بازار ما ها تهیه می کنید که این ها را مشاهده می کنی د؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مذاکره یا ادعا ؟
دولت پیر و سیر
Iran, Islamic Republic of
مضیقه اقتصادی حامیان اصلی نظام را جدی بگیرید پیاز دانه ای 2000
Iran, Islamic Republic of
این نانی است که با همکاری امثال شما در سفره ما ملت گذاشته شده است منظورم آفتاب تابان برجام است گاهی هم به آن ابر رحمت گفته میشود البته دهها اسم گوشنواز دیگر هم دارد.
Iran, Islamic Republic of
روحانی قرار بود مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپا، ایران را بهشت کند ولی متاسفانه مردم ایران و کشور را گرفتارکرده است.
ظریف قرار بود مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپا، ایران را بهشت کند ولی متاسفانه مردم ایران و کشور را گرفتارکرده است.
Romania
الان تو بهشتي فقط خبر نداري !
Romania
در بسیاری از کشور های اسلامی ؛ در آستانه ماه رمضان ؛ کاسبها ؛ برای حلالیت کسب خود ، اجناس را ارزان می کنند ولی در اینجا ؛ ام القری تشیع ؛ متاسفانه عده ای با گرانفروشی ، مومنین روزه دار را آزار می دهند !!
Iran, Islamic Republic of
جهانگیری: "طرح آمریکا برای فلج‌کردن اقتصاد ایران شکست می‌خورد مردم شرایط دشواری دارند راه تهاتر نفت با کالاهای اساسی باز است ".
از کرامات شیخ ما این است که غوره را خورد و گفت چه شیرین است .
...
تهاتر یعنی نفت در برابر غذا .
یعنی پذیرش ذلت .
البته چنین نخواهد شد .