شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - 25 May 2024
 
۰
۴

۱۱ هزار شعبه بانکی در ایران تعطیل می‌شود؟

سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 667430
به گزارش جهان نيوز، آرمان نوشت: شنیده شد که باتوجه به اظهارات جدید معاون وزیر اقتصاد مبنی بر ساماندهی شعب بانکی و رسیدن به ۱۲ هزار شعبه این احتمال وجود دارد که دور جدیدی از ساماندهی شعب بانک‌ها در آینده آغاز شود.

البته این درحالی است که طبق آمار حاضر در سایت بانک مرکزی در مجموع ۲۳ هزار و ۵۴۸ شعبه در کل کشور با مجوز رسمی، درحال فعالیت هستند؛ بنابراین اگر وزارت اقتصاد و بانک مرکزی عزم جدی در ساماندهی شعب بانکی داشته باشند، باید ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه که هم اکنون در سراسر کشور فعال هستند، به کار خود پایان دهند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
صداي ورشكستگي بانكها بگوش ميرسد
سید مرتضی
با سلام
وقتی در خیابان قدم میزنی از هر چند ساختمان یکی بانک هست چرا سرمایه مملکت را صرف ساختمانهای مجلل بانک می کنید .
سید
Iran, Islamic Republic of
خدا را شاهد می گیرم اگر بانکها بگذارند یکی از شعبه اشان کم شود
این دکان ( شعبه بانکها) منبع در آمد و بازریابی بانکها است
حزب الله
سلام ، شما از خودتان خجالت نمی کشید که این همه بر گرده مردم سوار شدید و سواری گرفتید ، بانک باید نگهار پول مردم باشد یا سود جو با پول مردم ، به کجا چنین شتابان آخر این همه حرام خوری جهنم است بابا برید یه کم هم توی قبرستان ها سربزنید ببنید افرادی بودن از ماها بهتر و زرنگتر ولی حالا کجایند عاقبت من و شما هم همینه نمی توانیم چیزی با خود ببریم و نه می توانیم کار دیگری اجام دهیم باز اگه حلال باشد می توان خیرات کرد اما با مال حرام چاکار می توانیم بکنیم وای برما وای برما