دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - 27 May 2024
 
۰

تلاش کشورهای عربی برای نزدیک شدن به سوریه

چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 662980
تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد که رئیس جمهوری سوریه بعد از گذشت ۸ سال از جنگ در این کشور بار دیگر به میان کشورهای عربی بازگشته است.
تلاش کشورهای عربی برای نزدیک شدن به سوریه
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر ، شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که بشار اسد رئیس جمهوری سوریه بعد از گذشت ۸ سال از جنگ در این کشور به میان کشورهای عربی باز می گردد.

در ادامه این گزارش آمده است: با وجود گذشت ۸ سال کامل از جنگ در سوریه، جهان عرب به سمت بشار اسد روی آورده و او در زمینه بازگشت به میان کشورهای عربی موفق عمل کرده است.

این شبکه عبری زبان افزود: اسد با کمک ایران و روسیه موفق شد بار دیگر به میان کشورهای عربی باز گردد و با شورشیان و تشکیلات داعش مبارزه کرده و نیروهای خود را در مناطقی که تحت کنترل داعش و کردها بوده مستقر کند. رهبران و پادشاهان کشورهای عربی برای نزدیک شدن به اسد تلاش کرده و سفارتخانه های خود را در سوریه باز می کنند. اسد در لبنان به مرد سال معروف شده است. اسرائیل فرصت ترور اسد را از دست داد و تنها بازنده این بازی اسرائیل است.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *