جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

کشف نزدیک به ۳۰۰۰ سلاح غیرمجاز در خوزستان

يکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۳
کد مطلب: 660618
فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۲ هزار و ۷۳۰ قبضه سلاح غیرمجاز در ۹ ماه سال جاری در سطح استان خبر داد .
کشف نزدیک به ۳۰۰۰ سلاح غیرمجاز در خوزستان
به گزارش جهان نيوز، سردار حیدر عباس زاده با تأکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی گفت: در راستای ارتقاء امنیت عمومی استان ۲۴ طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در سطح استان در 9 ماه سال‌جاری به مرحله اجرا در آمد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پلیس اطلاعات امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی با تلاش مستمر در سطح استان در ۹ ماه گذشته طی چندین طرح مقابله ای تعداد 2325 نفر از عاملین تیراندازی های غیرمجاز و دارندگان سلاح غیر مجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

عباس زاده ادامه داد: در راستای اجرای این طرح تعداد ۴۹۴ قبضه سلاح جنگی و 2 هزار و 236 قبضه سلاح شکاری که جمعاً 2 هزار و 730 قبضه سلاح غیرمجاز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با دارندگان سلاح غیرمجاز را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و گفت: نیروهای پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می کنند، تقاضا می شود شهروندان عزیز ضمن همکاری با پلیس برای جلوگیری از تیراندازی های غیرمجاز هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *