جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - 24 May 2024
 
۰
۱

نشست ویژه سه قوه برای رفع ابهامات یک قانون

سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 654826
نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت:‌ در حال حاضر نشست ویژه سه قوه برای بررسی و رفع ابهامات قانونی منع به کارگیری بازنشستگان در حال برگزاری است.
نشست ویژه سه قوه برای رفع ابهامات یک قانون
به گزارش جهان نيوز، زهرا سعیدی مبارکه نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر نشست ویژه‌ای بین سه قوه به منظور رفع ابهامات قانون ممنوعیت بازنشستگی در حال برگزاری است.

وی افزود: در این جلسه که در دیوان محاسبات در حال برگزاری است، رئیس دیوان محاسبات، معاون حقوقی رئیس‌جمهور و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور دارند. 

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به برخی تلاش‌ها برای دور زدن قانون در این حوزه، رفع ابهامات و تأکید بر اجرای صحیح قانون منع به کارگیری بازنشستگان امری ضروری است.

منبع: فارس 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اساسا قانون بازنشستگي در قانون خدمات كشوري دو پهلو و قابل تفسير به ميل مديران است چرا كه كلمه (و)كه تبصره 2 ماده 103 قانون خدمات كشوري دستگاههاي اجرايي موظفند كارمندان را با سي سال سابقه كار بازنشسته كنند باعث سو استفاده گسترده شده و مديران تا شصت و پنج سال سن را كسب نكنند بازنشسته نميشوند يعني از بخشي كه بنفع انهاست و مربوط به سن است استفاده ميكنند و جوانان هم پا سوز اين اقايون ميشوند يك كلمه ساده چرا اصلاح نميشود تا اميد و نشاط به كار مندان باز گردد