چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

اتهام زنی‌های ترامپ به پاکستان از سر گرفته شد

دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 653252
در حالیکه طی روزهای اخیر گمان بر این بود که اختلافات و تنش‌ها میان اسلام آباد و واشنگتن رو به حل است ترامپ اتهام زنی‌های گذشته خود را تکرار کرد.
اتهام زنی‌های ترامپ به پاکستان از سر گرفته شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با تکرار مجدد اتهام زنیهای گذشته خود به پاکستان گفت: اسلام آباد تا کنون هیچ کاری برای ما انجام نداده است.

وی تصریح کرد: آنها حتی به «اسامه بن لادن» پناه داده بودند و ما با انجام عملیات داخل خاک پاکستان توانستیم او را بکشیم.ترامپ گفت: از عدم پرداخت کمک مالی به بخش نظامی پاکستان کاملا حمایت میکنم و خرسند هستم که هستم که این بودجه را تلف نکردم.

رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: اسامه بن لادن در مکانی زندگی میکرد که روبروی آن یک پایگاه نظامی بود و تمام مردم منطقه میدانستند که او آنجا زندگی میکند.وی تاکید کرد: پاکستان هیچ گونه همکاری با ما نداشته است و تنها به سیاه نمایی دست زده از این رو کمک های مالی خود به این کشور را قطع میکنیم.

گفتنی است از زمان روی کار آمدن ترامپ روابط میان پاکستان و آمریکا با چالشهای فراوانی مواجه شده و رئیس جمهور آمریکا تمام کمکهای خود به پاکستان را قطع کرده است.

این در حالی است که طی ملاقات میان مسئولین پاکستان و آمریکا به نظر می رسید که روابط دو کشور بهتر شود.بسیاری از کارشناسان بر این باورند که نزدیک شدن پاکستان به چین باعث ایجاد تنش میان این کشور و آمریکا شده است.

دولتمردان پاکستان با رد اتهام زنی های ترامپ اعلام کرده اند: آنچه در توان دارند علیه تروریست‌ها به کار گرفته‌اند و نتایج درخشان دو عملیات ضد تروریستی ضرب عضب و ردالفساد شاهد ادعای آنها است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *