جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ابراز تمایل ترامپ برای ملاقات با سران پاکستان

پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 663253
رئیس جمهور آمریکا که طی یک سال گذشته مواضع متناقضی را درقبال پاکستان اتخاذ کرده این بار اعلام کرد: سیاست های خارجی آمریکا تغییر کرده است.
ابراز تمایل ترامپ برای ملاقات با سران پاکستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد: اسلام آباد باید بداند که سیاست‌های خارجی ما در قبال آنها کاملا تغییر کرده است .

وی تصریح کرد: ما در تلاش هستیم تا روابط دوستانه خود با اسلام آباد را بازهم به روزهای خوب خود بازگردانیم.ترامپ اظهار داشت: من تمایل دارم با مسئولین دولت جدید پاکستان ملاقات داشته باشم و امیدوارم که روابط ما با آنها خوب شود.

رئیس جمهور آمریکا گفت: روابط دوستانه باعث ایجاد امنیت در منطقه می شود و به همین دلیل ما در انتظار یک ارتباط خوب با اسلام آباد هستیم.گفتنی است ترامپ از زمانی که روی کارآمده نتوانسته سیاستی واحد در قبال منطقه جنوب آسیا و افغانستان اتخاذ کند.

اظهار نظرهای متناقض تنش در جنوب آسیا را به شدت بالا برد و حتی باعث ایجاد درگیری های مرزی بین پاکستان و افغانستان شد.

در آخرین ماه‌های سال 2018 ترامپ به این نتیجه رسید که مسئله افغانستان راه حل نظامی ندارد و به همین دلیل همکاری های اسلام آباد برای مذاکره و رایزنی میان طرفین مناقشه در افغانستان افزایش یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *