دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - 27 May 2024
 
۰
انبارلویی:

آمریکا آرزوی براندازی ایران را به گور خواهد برد

سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب: 650717
عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به حضور پرشور مردم در یوم الله ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان امسال تفاوت بسیاری با سال‌های گذشته داشت.
آمریکا آرزوی براندازی ایران را به گور خواهد برد
به گزارش جهان نيوز، محمد کاظم انبارلویی، سردبیر روزنامه رسالت و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: وزیر امور خارجه آمریکا دیروز اعلام کرد که ما تشدید تحریم‌ها را برای این انجام دادیم که گروه‌هایی که در ایران در ۴۰ سال گذشته نتوانستند در براندازی نظام موفق باشند، این فرصت برای آن‌ها فراهم شود، این درحالی است که درفتنه ۸۸ هم همین نظریه از طرف اصلاح طلبان خائن به کنگره آمریکا ارائه شد و به کنگره آمریکا پیشنهاد دادند که با تحریم‌ها می‌توان رژیم ایران را از پا در آورد.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: مطالبات آمریکایی‌ها از ایران انتها ندارد و هر روز مطالبات جدیدی را مطرح می‌کنند اما همه ما می‌دانیم که آخرین خواسته آن‌ها براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انبارلویی در مورد نقش مقاومت مردم و حضور پرشور آن‌ها در ۱۳ آبان در شکست نقشه‌های آمریکا اظهار کرد: ۱۳ آبان امسال ما شاهد یکی از عظیم‌ترین راهپیمایی‌های تاریخ ایران بودیم به خصوص در تهران، این نشان می‌دهد که هرچقدر فشار آمریکا بر ایران بیشتر باشد، نفرت ایران هم نسبت به آمریکا بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم کشورمان همواره ثابت کرده‌اند که به آرمان‌های انقلاب پایبند هستند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها این آرزو را به گور خواهند برد که در مورد ایران بخواهند اقدامی  انجام دهند.

این فعال رسانه‌ای تصریح کرد: ما اکنون شاهد ظهور یک جامعه جهانی ایمانی هستیم که اوج آن را در راهپیمایی اربعین امسال در ایران و در عراق دیدیم، بنابراین آمریکا در برابر یک جامعه جهانی ایرانی قرار دارد که به زودی به زانو در خواهد آمد.

انبارلویی با بیان اینکه ۱۳ آبان نماد تاریخی در تاریخ انقلاب است، تصریح کرد: امروز آمریکا با تحریم‌های جدید می خواهد کمر ایران را بشکند غافل از آن که اقتصاد ایران با اقتصاد جهان ارتباطی ندارد و بیش از 65 درصد تولید ما ربطی به واردات و اقتصاد جهانی ندارد و ما با تکیه بر اقتصاد داخلی می‌توانیم راه خود را ادامه دهیم.

 وی با بیان اینکه جهان بدون آمریکا هم وجود دارد، خاطرنشان کرد: کشورهایی که حاضرند با ما ارتباط داشته باشند مانند چین و روسیه و می‌توانند در دور زدن تحریم‌ها به ایران کمک کنند.

عضو حزب موتلفه اسلامی در پایان گفت:ملت ما در 13 آبان و 16 آذر نفرت خودش را نسبت به آمریکا نشان داد و من فکر می کنم 13 آبان امسال تفاوت زیادی با سال‌های گذشته  داشت.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *