چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۴
۷۵
شهربانو امانی، عضو اصلاح طلب شورای شهر:

اگر زنان به ورزشگاه بیایند، آشغال‌ها را جمع می‌کنند/ در روستاها اگر زن و مرد به هم دست‌ می‌دادند هیچ اتفاقی نمی‌افتاد!

پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 648677
در حال حاضر راهپیمایی بسیار گسترده اربعین در راه است که خانم‌ها و آقایان در کنار هم هستند. وقتی برای عزاداری سالار شهیدان در یک راهپیمایی بسیار وسیع، زنان و مردان شانه به شانه یکدیگر می‌روند، بنابراین در زمان شادی نیز با رعایت اصول و فرامین شرعی می‌توانند کنار هم باشند.
اگر زنان به ورزشگاه بیایند، آشغال‌ها را جمع می‌کنند/ در روستاها اگر زن و مرد به هم دست‌ می‌دادند هیچ اتفاقی نمی‌افتاد!
گروه سیاسی جهان نيوز: شهربانو امانی، عضو شورای شهر و فعال سیاسی اصلاح‌طلب طی گفتگویی درباره فواید حضور حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفته است: خوشبختانه در اعتراضات بازار و فوران دغدغه‌های مردم، وقتی درب ورزشگاه آزادی در زمان برگزاری بازی‌های جام جهانی به روی خانواده‌ها و زنان باز شد، خانواده‌ها، مادران، خواهران و همسران یک درس بسیار بزرگی به سایرین دادند. بدین‌گونه که هر جا نشستند به نوعی هم خانم‌ها و هم حامیان محیط زیست، حتی پسماند خوراکی‌های فرزندان خود را جمع‌آوری کردند. خانم‌ها در هر جامعه‌ای باشند، آن جامعه به سمت اخلاقی شدن پیش می‌رود، فضای محاوره‌ای هم در محیط اجتماعی تلطیف می‌شود. همچنین در کشوری مثل ایران، حرمت مادر، خواهر و همچنین همسر و در نتیجه حرمت جایگاه زن بسیار مهم است. برای مثال در تصادفات ترافیکی، وقتی یک خانم در داخل ماشین باشد آقایانی که عصبانی هستند به این قضیه اشاره می‌کنند که یک زن در ماشین حضور دارد. بنابراین این توهین نیست یعنی به حرمت یک زن حتی آن خشم و بغض فروخورده می‌شود.

وی در ادامه نیز می افزاید: در حال حاضر راهپیمایی بسیار گسترده اربعین در راه است که خانم‌ها و آقایان در کنار هم هستند. وقتی برای عزاداری سالار شهیدان در یک راهپیمایی بسیار وسیع، زنان و مردان شانه به شانه یکدیگر می‌روند، بنابراین در زمان شادی نیز با رعایت اصول و فرامین شرعی می‌توانند کنار هم باشند.

امانی در ادامه گفتگو خود با روزنامه آرمان نیز تصریح کرده است: از لحاظ عرفی همگان شاهد بودند که در روستاها، جامعه بسیار سالم بود و مسئولیت‌های اجتماعی بسیاری بر عهده تشکیل‌دهندگان آن اجتماع بود. در روستاها اگر زن و مرد به هم دست‌ می‌دادند هیچ اتفاقی نمی‌افتاد. همچنین پوشش زنان نیز به گونه‌ای بود که عرف و مذهب رعایت می‌شد. فرهنگ عرفی کشور ایران بسیار زیباست و اتفاقا مبتنی بر سالم سازی جامعه است. هر چه محدودیت در جامعه زیاد باشد در نتیجه مشکلات بیشتر می‌شود و هزینه کنترل و نظارت بسیار زیاد است. بنابراین باید به آموزش حقوق شهروندی در زمینه‌های گوناگون اقدام کرد. ورود زنان به ورزشگاه می‌تواند به نوعی آشتی عمومی و اجتماعی را رقم بزند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
زنان اینقدر موثرند وتلطیف گر !!!!!!چرا الان در شورا شما دوساله هیچ گلی به سرتهران نزدین وجز سرگرمی معارفه وتودیع یک مشت شهردار پیر وبیمار وبازنشسته !کار دیگه ای نکردین ؟ در ضمن چی شد به خودتون که میرسه زن شورا میگه ما کارمون نرم افزاریه !ولی بقیه زنان حسب اوامر شما باید برن استادیوم ،اشغال جمع کنند !کار سخت افزاری مال اونهاست!
Iran, Islamic Republic of
محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل‌و نقل شورای شهر تهران در کانال تلگرامی خود از گزینه‌های چون محسن هاشمی، سیدکامل تقوی نژاد، پیروز حناچی، جواد امام، عباس آخوندی، مناف هاشمی، واعظ مهدوی، ربیعی و مونسان را بعنوان کاندیداهای احتمالی شهردار تهران معرفی کرد.

به گفته برخی از اعضای شورای شهر تهران فرایند انتخاب شهردار جدید تهران از روز شنبه هفته آینده کلید خورد خواهد خورد.
حتی یک زن هم به عنوان لااقل دلخوش کنک ُبین گزینه های شهرداری نیست.زنان فقط برای جمع کردن زباله ها به درد میخورند.این خانوم چرا در شورا گزینه زن برای شهرداری تهران ُمعرفی نمیکنه وبرای اون داد نمیزنه !‍
110
Iran, Islamic Republic of
...
United States
چون قانون هست باید همه رعایت کنند مثل حجاب قانون است فرقی نمیکند ایرانی باشی یا خارجی باید حجاب را رعایت کنی اگر روزی لی حجابی قانون شد اون میتونی رعایت نکنی و حرج و مرج کنی و بی قانونی کنی
سعیده
...
Iran, Islamic Republic of
بله در راهپیمایی اربعین شور و شعور حسینی چنین عظمت اخلاقی و انسانی را می آفریند اما آیا تضمینی هست در شادی های جماعت هرهری مسلک نیز همین شعور و شعور باشد.
Iran, Islamic Republic of
تناقض در فهم ، لطفا دوباره بخوانید:«در حال حاضر راهپیمایی بسیار گسترده اربعین در راه است که خانم‌ها و آقایان در کنار هم هستند. وقتی برای عزاداری سالار شهیدان در یک راهپیمایی بسیار وسیع، زنان و مردان شانه به شانه یکدیگر می‌روند، بنابراین در زمان شادی نیز با رعایت اصول و فرامین شرعی می‌توانند کنار هم باشند.»
اصول و فرامین شرعی مانع این اختلاط هست خانم امانی. درک ابتدایی از دین داشتن و منفعت طلبی صرف سیاسی عاقبتی چون سقوط نخواهد داشت.
Iran, Islamic Republic of
ایشان که دست دادن زن و مرد را بی مانع می داند چطور حرف از اصول و فرامین شرعی می زند؟!
Iran, Islamic Republic of
یعنی این خانم از حرکات زننده و جلفی که در زمان جشن های خیابانی توسط بعضی از دختران وپسران اتفاق می افتد ،خبر ندارد؟!
Iran, Islamic Republic of
دوست عزيز همه ایرانی هستیم. مردم مجبور ومحکوم به رفتار سلیقه ای شما نیستند .او هم هموطن ماست. مشکل اینجاست که همه به زن نگاه جنسی داریم
Iran, Islamic Republic of
ديگه گذشت كه افساد طلبان با تفرقه بين زن و مرد راي جمع اوري وكاسبي كنند تو از كجا ميتوانيد غيب گويي كني كه بقيه چه نگاهي دارند شما بجز بيكار شدن خانمها و ايجاد فقر و فلاكت براي انها در اين پنج سال چكار كرده ايد
Iran, Islamic Republic of
اين گونه مصوبات وظيفه مجلس است ولي تاكنون از اين مجلس حركتي مشاهده نشده
Iran, Islamic Republic of
فقط مونده از پاکترین اقشار جامعه یعنی روستائیان عزیز کشورمون برای بازیهای ..حزبیتون مایه بزارین.در کدوم روستائی این حریم شرعی محرم ونامحرم رو زیرپا گذاشته شده ؟کجاست قوه قضائیه که برای اعاده حیثیت روستائیان از این خانوم واهانتی که این زن بهشون کرده ،اقدام کنه ؟
Iran, Islamic Republic of
بر فرض اگر در جایی چنین چیزی بود ، آیا عادت و رسم آنان مشروعیت ایجاد می شود ؟!
در برخی از مناطق عشایری دست دادن زن و مرد بالاخص در سنین بالا مرسوم است
خوب مگه اون عشایر پیغمبرند؟ حکم خدا را که نباید بر اساس عادت یا خوشامد مردم تعیین کرد، حکم خدا را کتاب خدا و پیامبر و جانشینان آن حضرت بیان می کنند.
سعیده
....
هاشمی: خانم امانی متاسفم
Iran, Islamic Republic of
خانم امانی متاسفم
که در برابر نص صریح قرآن نظر می دهی
حضرت علی (ع) مردم عراق را سرزنش می کند و می فرماید به من خبر رسیده در کوچه و خیابان شانه های زنانتان به مردان برخورد می کند و با عتاب به آنها می گوید آیا حیا نمی کنید سپس می فرماید :
" خدا لعنت کند مردی را که غیرت ندارد "
يا أَهْلَ الْعِرَاقِ نُبِّئْتُ أَنَّ نِسَاءَكُمْ يُوَافِينَ الرِّجَالَ فِي الطَّرِيقِ أَ مَا تَسْتَحْيُونَ و قال لَعَنَ اللَّهُ مَنْ لا يَغَارُ.
France
در تحریم مصافحه زن با مرد نامحرم که شکی نیست (البته بعضی مراجع در موارد خیلی خاص تبصره دارند)، اما در متنی که نوشتید، نص صریح قرآن یافت نشد!
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
ممنونم از نظرتان
قرآن کریم می گوید مرد و زن نگاهشان را کنترل کنند چه رسد به تماس بدنی
سوره نور، بخشی از آیه 31 : «...وَقُل لِّلْمُوءْمِنَاتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ...؛ و به زنان با ایمان بگو چشم های خود را (از نگاه های هوس آلود) فرو گیرند و عفّت خویش را حفظ کنند ...
وقتی نگاه به نامحرم ممنوع باشد به طریق اولی دست دادن با نامحرم ممنوع است
لذا نص صریح قرآن در نگاه به نامحرم است
که تکلیف دست دادن با نامحرم را هم معلوم می کند
Iran, Islamic Republic of
احسنت. خدا، به شما پاداش نیکو دهد.
France
ممنون از ارسال این آیه ی شریفه. استدلال شما کاملا درست است و هرکس غیر از این برداشت کند اشتباه کرده است، اما جسارتا این نص صریح نیست!
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
حق با شماست نص صریح نیست ولی نتیجه گیری محکمی است
Iran, Islamic Republic of
این روایت را از کجا در آوردی؟
منابع روایت رو ملاحظه فرمایید
Iran, Islamic Republic of
۵- مُحَمَّدُ بْنُ یَحْیَى عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عِیسَى عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ یَحْیَى عَنْ غِیَاثِ بْنِ إِبْرَاهِیمَ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ قَالَ أَمِیرُ الْمُؤْمِنِینَ ع یَا أَهْلَ الْعِرَاقِ نُبِّئْتُ أَنَّ نِسَاءَکُمْ یُدَافِعْنَ الرِّجَالَ فِی الطَّرِیقِ أَ مَا تَسْتَحْیُونَ‏
منابع:- الکافی، ج ۵، ص ۵۳۶، ح ۶- وسائل‏ الشیعه، ج ۲۰، ص ۲۳۵، ح ۲۵۵۲۰- مشکاه الأنوار، ص ۲۳۷
۶- سن، [المحاسن‏] فی روایه غیاث بن إبراهیم عن أبی عبد الله ع قال قال علی ع یا أهل العراق نبئت أن نساءکم یوافین الرجال فی الطریق أ ما تستحیون و قال لعن الله من لا یغار
منابع:- بحارالأنوار، ج ۷۶، ص ۱۱۵، ح ۷- المحاسن، ج ۱، ص ۱۱۵ بدل: (بدل: نساءکم یوافقن الرجال)
محمد
Iran, Islamic Republic of
پس بگو چرا این مواضع می گیرد؟
اصلاحاتی پشیمان
...
Iran, Islamic Republic of
حرف اين خانم چه درست باشه چه غلط، تيتري كه شما زديد گمراه كننده است. سخن وي در مورد تأثير اخلاق و روحيات خانم ها در پاكيزه سازي محيط هايي كه در آن حضور دارند (چه از نظر اخلاقي چه از نظر زيست محيطي) با برداشتي كه از تيتر شما مي شود متفاوت است.
Iran, Islamic Republic of
دقیق هم تیتر زده ! طرف مونده چطوری حضور زنان رو در ورزشگاه توجیه کنه ، از خانمها گردگیری ونظافت وتلطیف فضا رو فقط تونسته ذکرکنه !
سرور
Iran, Islamic Republic of
این گفته است : در روستاها اگر زن و مرد به هم دست‌ می‌دادند هیچ اتفاقی نمی‌افتاد!!!
دقیقا تیترشان مشکل دارد.حداقل این یکی واقعا افسادطلب است و نه اصلاح طلب.در مورد وی باید گفت:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ . إِنَّ الَّذِينَ يُحِبُّونَ أَن تَشِيعَ الْفَاحِشَةُ فِي الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ .
این چه قیاسیه که کردید!!!
Iran, Islamic Republic of
این چه مقایسه غلطیه که این خانم بیان کردند!
راهپیمایی اربعین آخه چه ربطی داره به ورزشگاه آزادی!
اینها دنبال این هستند که از آب گل آلود ماهی بگیرند!!...
Iran, Islamic Republic of
واقعا چرا ادامه حرفم رو سانسور کردید مگه چی گفته بودم؟؟؟؟
نمیدونم شاید از سر بی حوصلگی سانسور میکنید!!!!
Iran, Islamic Republic of
... یک سرگرمی مثل ورزش رو با عظمت واقعه راهپیمائی اربعین که یک زیارت معنویست ،مقایسه میکنه....!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
هر چی شما دوست دارید عظمته وما هرچی دوست داریم .اخه
Iran, Islamic Republic of
برعکسش درسته. مؤمن، طرفدار هرچی عظمته میشه و غیرمؤمن، طرفدار کارهای بیهوده و لهو و لعب.
Iran, Islamic Republic of
خانوم خیلی ورزشگاه خوبه !چرا شما هرگز در مسابقات مخصوص خانمها در هیچ ورزشگاهی مشاهده نمیشوید ؟
خخخخ.
Iran, Islamic Republic of
از قیاست خنده آمد خلق را .
Iran, Islamic Republic of
دوستان اصلاح طلب، هر وقت توانستید کوچکترین حرف و عملتون برای رضایت خداوند باشه و نه برای رضایت نفس خودتون، من یکی تعهد میدم که اصلاح طلب بشم!
اما دریغ که توبه گرگ مرگ است!
منصور
Iran, Islamic Republic of
...
سید
Iran, Islamic Republic of
اولا در احکام که فرقی بین روستا و شهر نیست ثانیا ورزشگاهها توی شهرهاست نه روستاها سرکار خانم یا اینکه مثلا تهران رو روستای بزرگی بدونید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
یه سری به دادگاه ها بزنید ببیند مهریه چیکار می کنه؟ بعد بگید زنان این طور زنان اون طور
...
خانم نماینده شورا "امام حسین علیه السلام" زده پس کلت حواس نیست...
درویشعلی لاهیجانی
جهان نظرات که سانسور میکنی قبول ولی اسم نظر دهنده را چرا سانسور میکنی؟
Iran, Islamic Republic of
شما اگه نمیتونی ضد و نقیض حرف نزنی خب حرف نزن لا اقل آبرود حفظ میشه
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
تو غرب که به نظر شما آزادیه و محدویت نیست ، چرا بهشت برین نشده و دارن تو فاضلاب متعفن هرج و مرج جنسی شون ؛ غوطه می خورن ؟!!
حامد
Iran, Islamic Republic of
فرهنگ عرفی ایران بسیار زیباست؟! پس این همه مرد و پسر در خیابان ها دارن به زن های جامعه متلک می اندازند و اهانت کلامی می کنند از کشور دیگری آمده اند؟ 50 هزار نفر در ورزشگاه همه باهم رکیک ترین کلمات را استفاده می کنند این فرهنگ زیباست؟
Iran, Islamic Republic of
طبق استدلال روزنامه های اصلاح طلبان در مورد راهپیمایی اربعین که از قضا دوستان این خانم هستند خانم ها نباید در ورزشگاه حضور پیدا کنند چون جمعیت زیاد است و از نظر بهداشتی خوب نیست و ممکن است مریض شوند
م
Iran, Islamic Republic of
احسنتم
طبق استدلال روزنامه های اصلاح طلبان .
Iran, Islamic Republic of
اگر خانم ها در ورزشگاه ها حضور پیدا کنند احتمال دارد وبا بگیرند !خخخخ.
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم اینا شوخیشون گرفته😨😨
جعفر
Italy
...
Iran, Islamic Republic of
فردا پس فردا میگن مردا بایدبرن باشگاه بانوان.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
براستی چرا ا بانوانی که این همه سینه چاک رفتن به ورزشگاه ها هستند در ورزشگاه ها و مسابقات اختصاصی زنان غایبند و تمایلی به شرکت در مسابقات زنان ندارند ؟؟
آیا این توهین و اهانت به زنان نیست که برای نظافت و جمع کردن آشغال به ورزشگاه ها بروند ؟؟
Iran, Islamic Republic of
نکته مهمی در اینجا مغفول واقع شده است و بنده صرفا به دلایل ایشان اشاره میکنم و آن هم اینکه: اگر ملاک دست کشیدن از برخی احکام شرعی و قوانین اجتماعی صرفا این چیزهایی که این خانم میگه باشه، این خواسته ها حد یقف و نقطه پایان نداره و هیچ مرز و خط قرمزی باقی نمی مونه یعنی اگه ما قبول کنیم که فلان کار انجام بشه، دوباره فردا ایشون یا یکی دیگه با همین توجیهات و کج فهمی ها چیز دیگه رو میخاد و قس علی هذا... و اونم میگه این کار باعث تلطیف هست، اون کار باعث تلطیف هست و ...
بگذریم که اولا تک بعدی دیدن است و صرف تلطیف، ملاک نیست یعنی اگه ابعاد دیگه رو ببینیم، متوجه میشیم که با توجه به اون ابعاد، همین تلطیف هم رخ نمیده و ثانیا قیاس ایشون هم به شدت کج فهمانه ست و از اساس غلط هست.
در آخر هم باید گفت که اینگونه افراد در حوزه ای تخصص ندارند یعنی حوزه دین، اگر نظر ندهند کسی نمی‌گوید زبان ندارید...

اباحی گری باعث تباهی و طغیان اجتماعی و فردی ست
United Kingdom
وقتی فکر شخص مغشوش باشد نه فرق بین طیف زنان صالحه ای را که به راهپیمتیی اربعین میروند با طیفی که به استادیوم ورزشی میروند را می فهمد. و نه هدف راهپیمایی اربعین با هورا کشیدن در ورزشگاه را منفک میداند.

من در بچگی داستان خروس بی محلی که چشمش را میبست و دهانش را کورکورانه باز میکرد و نعره میکشید دوست داشتم.

مطلب این خانم را که خواندم این داستان بیادم امد.

خانم محترم.
زینت زن حجاب و حیا و عفت اوست.
اگر از او بگیری مثل اروپا به هرزگی هم خواهد افتاد.
م
Iran, Islamic Republic of
چه بغض وکینه ای دارن این افساد طلبها نسبت به رهپیمایی بزرگ اربعین .به کوری چشم شما امسال پرشورتر از هرسال راهپیمایی اربعین برگزار میشه
Iran, Islamic Republic of
اولآ از خانم شهربانو .... میخواهم بپرسم ایشان از کدام روستا تشریف آوردند که در آنجا زن و مرد به هم دست میدادند و مشکلی هم بوجود نمیامد ؟!

بنده به عنوان یک روستا زاده عرض میکنم که حجب و حیا در بین زنان و دختران روستائی به حدی بود که آنها خجالت میکشیدند حتی با پدر و برادر خود هم دست بدهند و اگر چنین اتفاقی هم میافتاد تا بنا گوش سرخ میشدند از شرم و حیا ..... شاید منظور ایشان از روستا دهِ ونک و فرحزاد و اون طرفاست !
در باب موضوع حضور زن در ماشین و رعایت کردن افراد عصبانی هم طبق تجربیات متوالی و متواتر به این خانم نماینده شورا باید عرض کنم که این مورد عمومیت ندارد و در شهر تهران بخصوص در هنگام رانندگی اکثر افرد عصبانی به هیچ وجه ملاحظه حضور زن را نمیکنند و رکیک ترین فحش ها را نثار یکدیگر میکنند و......

و در آخر یک توصیه برادرانه به این نماینده شورای شهر تهران دارم و اون اینکه مشکلات شهر تهران آقدر زیاد و گسترده است که بحث حضور خانمها در استادیوم ها در تقدم هزار و یکم آنها قرار دارد و برای کاستن ذره ای از مشکلات شهری تهران فرصت شورا و شهرداری تحت حاکمیت اصلاحاتچی ها بسیار کوتاه تر از آن است که فکر میکنند ....
Iran, Islamic Republic of
تقصیر خودتهرانیهاست که به اینا رای میدن که به جای کار فقط ازاین حرفا بزنن بازم دارن مشکلات مهم بیکاری و اقتصادی رو فرافکنی میکنن آخه خانوما رفتن ورزشگاه اقتصاد درست میشه شهر آباد میشه
Iran, Islamic Republic of
مگر زنها آشغال جمع کن هستن
بیننده
Iran, Islamic Republic of
اگر زنان به ورزشگاه بیاییند، آشغال‌ها را جمع می‌کنند
این هم شد شأن یه خانم ایرانی ! متاسفم از این اظهار نظرت
حلما
Iran, Islamic Republic of
واقعا اینا چرا اینقدر خانمها رو تحقیر میکنن.....
Iran, Islamic Republic of
دقیقا موافقم
Germany
واقعا انقدر استدلالها آبکیه آدم شک میکنه کیا این مطالب رو مینویسن
خیلی واضحه که نظر این خانم نقش مثبت و آموزنده خانمها در استادیوم ورزشی است
من یه خانمم و هیچ تمایلی ندارم برم ورزشگاه . اما خواهشا دوستان حرفها رو درست قضاوت کنیم
در پناه حق
Iran, Islamic Republic of
بروبابا از تحقیر خوشت میادها
Iran, Islamic Republic of
الان كل زندگيمون داره از بين ميره رفتن به ورزشگاه يك سر گرمي ورزشي است و در اصل زندگي جايگاه كوچكي براي بعضي و براي خيلي ها هيچ وزني در زندگي انها نداره پس اين اعضا شلم شوربا شهرچرا ميخوان اين موضوع را انچنان جاوه دهند كه فكر كني حياتت بستگي به ان داره بايد در قصد اينها شك كرد
حرفهای ضد و نقیض در روی کاغذ هست که در یک جا جمع میشون ولی در عمل به بلبشویی بزرگ تبدیل میشوند. ببینید در دانشگاهها حریمها برداشته شده و احکام خدا به آسانی زیر پا گذاشته میشود. اولین قربانی این حریم شکستن ها هم انصاف است که در این دور و زمانه گوهری کمیاب است. اگر این را قبول ندارید دنبال گوهر خود بگردید.
Iran, Islamic Republic of
کلمه حقوق شهر وندی از منظر عده ای همانند مسئله حقوق بشر دلخواه آمریکا ست برای فشار بر کشور هایی که می خواهند مستقل باشند ....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز محترم : ظاهرا شما هم به نوعی از خودت خجالت می کشی که این چندین مرتبه است پیام ارسال می شود که اهالی روستایی در سیستان به جای یخچال از حفره زیر زمینی برای نگهداری اندک مواد غذایشان استفاده می کنند و آنها دارای حقوق شهر وندی هستند نه فقط کسانی که روسری خود را برای شکستن دستور شرعی درمی آورند و شما آن را سانسور می کنی .
...
Iran, Islamic Republic of
توصیه می کنم مقامات مسئول یک مجوز موردی به ایشان بدهند تا ابتدا خودشان با حضور در ورزشگاه کارکردهای بی بدیل حضور زنان در ورزشگاه را(اعم از جمع آوری زباله و ...) به نمایش بگذارند!
lpln
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
چرا اینها اینقدر گیردادن زنها به ورزشگاه بیایند...!
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
اون گانگستر هفت تیر کش اصلاحاتچیشون که زن به قتل می رسونه و این به اصطلاح مسئول و خادم ملت اینطور راحت به زنان توهین و جسارت می کنه.