دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۵
۱۱۳

جام زهر بازگشت محمود احمدی نژاد به قدرت

جمعه ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۷
کد مطلب: 601847
عبدالله گنجی نوشت: صدور همزمان این نامه و نامه نهضت آزادی و تاکید هر دو برفروپاشی درس آموز است و این تقاطع مشترک هزینه تاریخی را در افکار عمومی روی دست این جوانان خواهد گذاشت.
جام زهر بازگشت محمود احمدی نژاد به قدرت
به گزارش جهان نيوز، عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان در کانال تلگرامی خود نوشت:

بعضی از عزیزان حزب الهی یا بسیجی چندین بار از بنده به دلیل اینکه  تعداد معدودی از امضای کنندگان 300 نفری نامه به مقام  معظم رهبری را می شناسم خواستند در باره این نامه و پیامد های آن اظهار نظر کنم.اگر چه مایل نبودم و اظهار نظر در باره نامه ای طویل در این مختصر نمی گنجد،اما از جهت توجه به درخواست این عزیزان مختصری عرض می کنم.البته بنده به تعداد انگشتان دو دست از این اسامی را نمی شناسم.خصوصا یادم هست بسیج جایی مثل دانشگاه امیرکبیر هیچ موقع بسیج دانشکده نداشت و متمرکز بود اما چندین اسم با نام بسیج دانشکده دیدم که اگر جدیدا شکل گرفته باشد خبر ندارم.

بعضی از این دوستان امثال ماها را سرزنش می کردند که درست است شما امام و جنگ را درک کردید اما ما افتخار می کنیم که تربیت یافته اختصاصی"آقا" هستیم و این خاص ماست. الان معلوم شد بدون شناخت امام امکان شاگردی رهبری نیز سخت خواهد شد..اما چند نکته:

1-صدور همزمان این نامه و نامه نهضت آزادی و تاکید هر دو برفروپاشی درس آموز است و این تقاطع مشترک هزینه تاریخی را در افکار عمومی روی دست این جوانان خواهد گذاشت .آنهمه حملات امام به نهضت آزادی تا آخرین روزهای حیات باید بازخوانی شود و تجربه ذی قیمتی است.

2-هدف اینهمه نقد ساختاری و استدلال و خلط بین آرمانها و سیاست های کلی نظام و روشها در این نامه نهایتا با حمله  به قوه قضائیه،اطلاعات سپاه و شورای نگهبان(به خاطر برخورد با اطرافیان احمدی نژاد و رد صلاحیت خودش) و نهایتا نام بردن از احمدی نژاد تقلیل  می یابد .هم نیت را خدشه دار نشان می دهد و هم بازی در کانتکس احمدی نژاد است.آنهمه نقد نباید از قیف احمدی نژاد خارج می شد  و هدف نامه به قدرت خواهی برای  یک فرد تقلیل می یافت. بزرگترین اشتباه نامه که آن را بی  خاصیت جلوه کرد نتیجه خواهی آن است.

2-برخی از دوستان اصرار بر هویتی دارند که بر همان هویت در این نامه لگد زده اند. اما با این هویت اگر فرض شان این است که آنچه ما نوشته ایم رهبری نمی داند بحثی نیست اما اگر فرض شان این است که رهبری اطلاع دارند و اینها اصرار دارند که رهبری اشتباه می کند یا ما درست تر می فهمیم، عبور از آن هویت است. بسیجی بودن  با روشنفکری و  و نفی مصحلت اندیشی در حکومت در عین قدرت خواهی برای این و آن منافات دارد.

3- تلویزیون ملکه در خبر و سایتش"هشدار بی سابقه اعضای سابق بسیج به رهبر ایران " و یا "حزب الهی ها" را مفهوم سازی کرده است .خوب است  این برادران ادامه حفظ این دو هویت، بعدازعبور از ولی و تشیکلات را برای خود تبیین و برای دیگران توضیح دهند.کف و سوت رسانه های انگلیس برای کسانی که از دیوار سفارش بالا رفته اند هم درس آموز است.و جالت تر اینکه ممکن است بالا رفتگان از سفارت انگلیس و آمریکا به یک تقاطع مشترک برسند.

4- مثل همه نامه های گروهی نویسندگان حداکثر به 4،5 نفر نمی رسند اما بلاخره بار حقوقی و مسئولیتی آن برای همه است  قطعا پیامدهای آن برخی را سرخورده و برخی را به ابراز برائت خواهد کشاند. امضا کنندگان هم طیف هستند و بعضا  به خاطر تعلقات عاطفی به هم  یا رودربایسی یاغیریت سازی دشمن گونه از دیگران توسط احمدی نژادبه این معرکه وارد شده اند.انشاالله اکثرا از نظام و رهبری عدول نکرده اند ولی  سن سیاست ورزی آنان مقارن با ظهور احمدی نژاد بود و گویی انقلاب را  از منش او و یارش شناخته اند

5- ثبت تاریخی این نامه همانند نامه مرحوم آیت الله طاهری، نامه انحلال مجلس و دولت توسط احمدی نژاد و نامه 130 اصلاح طلب مجلس ششم به رهبری خواهد شد. با این تفاوت که اصلاح طلبان جام زهر رابطه با آمریکا را توصیه می کردند و اینان جام زهر بازگشت احمدی نژاد به قدرت را توصیه می کنند.

جناب مشایی در جمعی می گوید "هرکس از دکتر جلوتر برود یا عقب تر گنهکار است." ما چنین جسارتی را نداریم و چنین حکمی را نمی کنیم اما قطعا جلوتر و عقب تر از رهبری رفتن مربوط به بسیجیان نیست.مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان بسیجی فرمودند: "تفاوت شما با تشکلهای دیگر این است که هر جا نظام  به شما نیاز داشت هم آنجا حاضر باشید".حالا کسانی که با حداقل سابقه ،در مرکزیت بسیج داشجویی در تولید محتوا همه کاره بودند صحبت از "به بالا و به پائین" می کنند که از انصاف و تقوی دور شده اند  و ظاهرا هر جا نظام نیاز داشت را با هر جا .... نیاز داشت جابجا کرده اند.گر چه برخی از این امضا کنندگان می گویند هنوز هم  آماده فداشدن به فرمان"آقا" هستیم که این تناقض همانند جمع اضداد بودن  مواضع و اندیشه احمدی نژاد لاینحل باقی است.

با روشنفکری جدیدی مواجهه ایم که مرز و خط قرمز نمی شناسد اما نه بر غرب بلکه برای جمهوری اسلامی با قرائتی منهای امام و رهبری و فقه و روحانیت  اصرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد خیلی وقت است تمام شده است
Iran, Islamic Republic of
تا جهالت هست هیچ منحرفی تمام شدنی نیست
نه خاتمی- نه احمدی نژاد
زنجانی
Iran, Islamic Republic of
با قرائتی منهای امام و رهبری و فقه و روحانیت اصرار دارد!!؟؟؟

والله جمله خلاف واقعی است
بقول دکتر رائفی پور نمیشود کسی و جریانی را پادگانی منحرف خواند
دعوت به مناظره حتی تلویزیونی شوند مثل اول انقلاب
چرا ترس دارند دوستان؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
تا غرور، خودبرتر بینی هست تهمت، افترا، نشر اکاذیب، برچسب زنی هم هست
Iran, Islamic Republic of
ولی حماقت هیچگاه تمام نخواهد شد. همانگونه که جنازه متعفن رضا میرپنج، هنوز افراد نادان را گمراه میکند، احمدی نژاد تمام شده هم هنوز جوانان را از مسیر انقلاب و ولایت فقیه خارج میکند.
Iran, Islamic Republic of
همون جنازه چهارتا راه آهن و تونل و و غيره زد ... شماها كه هرچي ميزنيد يا ...
Iran, Islamic Republic of
... كه چشم ك... اين همه پيش رفت رو تو اين كشور نميبينه
فقط راه آهنی رو می بینه که متفقین زدن برا نیروهای خودشون. خبر نداره تا قبل از او اصلا به ایران اجازه زدن راه آهن نمی دادند تا اقتصاد هند مشکل پیدا نکند!!! فکرش کنید. اجازه زدن راه آهن را باید از آنها می گرفته شاه ایران!!!!
Iran, Islamic Republic of
...راه آهن طبق توافق دولت وقت ايران با آلمان هيتلري زده شد و براي همين اون منطقه به اسم نازي آباد نامگذاري شد!
...
اون جنازه متعفن را انگليسيهاي خبيث آوردند تا منافع نامشروع خودشون در منطقه و ايران را به واسطه قلدري و بيرحمي و فرمانبرداري بي چون وچرايش تأمين كنند وقتي هم كه ديدن از دست اونها كنده و به سمت هيتلر غلتيده و براي اينها جفتك پراني ميكنه , بدون روبروشدن با كمترين مقاومت وهزينه اي از قدرت خلعش نموده و به جزيره اي دوردست تبعيد و پسرش كه از كودكي در مراكز تربيتي غرب تحت تعليم وآموزش قرار گرفته بود و خيلي بهتر از پدرش فرمانبرداري ميكردرا به جاي او بر تخت نشاندند. همه هنر آن جنازه هم طبق آن چيزي كه جماعت سلطنت طلب ادعا مي كنند در دو چيز خلاصه شده بود, يكي برقراري امنيت راهها و شهرها و روي كارآوردن ارتشي منظم و قدرتمند! و دومي هم كشيدن راه آهن از جنوب به شمال كشور!
اما واقعيت امر اين بود كه هم تقويت نيروي نظامي ايران و هم اجراي پروژه راه آهن جنوب به شمال , درجهت حفظ منافع انگليسي هاي خبيث و مكار و همچنين كمك به پيروزي متفقين در جنگ جهاني دوم بود. اگر ارتش رضاخاني واقعا" قوي بود و در جهت حفظ امنيت مردم ايران تأسيس شده بود ,پس چرا نتوانست به اندازه دوشبانه روز در مقابل حمله نيروهاي متفقين دوام بياورد و مقاومت كند؟!!
در ضمن چرا بايد فقط خط آهن آنهم از جنوب به شمال كه بنادر جنوبي را به مرزهاي شوروي آن زمان در شمال وصل ميكرد, كشيده شود؟ چرا در ساير مناطق كشور اجرا نشد؟ اين درحالي بود كه كشور ما درآن زمان از حداقل جاده هاي شوسه و مناسب برخوردار بود.!
Iran, Islamic Republic of
انشاالله با اون جنازه متعفن محشور بشی
ريشه اكثر اين مشكلات , برميگرده به عدم شفافيت و قاطعيت انقلابي در برخورد قوه قضائيه با مفاسد و جرائم ارباب قدرت و ثروت و شهرت.
قوه قضائيه فعلي ما نياز دارد به اينكه فردي از جنس" آيت الله خلخالي سالهاي اوليه پس از پيروزي انقلاب " در رأس آن قرار گيرد تا بدون كمترين ملاحظه و محافظه كاري و سفسطه بازي و پنهان كاري ,به قلع و قمع غارتگران بيت المال و حرامخوران آلت دست بيگانگاني كه در مراتب مختلف قدرت جا خوش كرده و كشور را به گند كشيده و از زمين وزمان هم طلبكارند, بپردازد. اگر چنين فردي با چنين روحيه اي در رأس قوه قضائيه قرار ميگرفت تا بدون كمترين ملاحظه اي با مفسدان و غارتگران , سواي وابستگي و انتساب آنها به فلان شخص ذينفوذ و گروه و باند و حزب سياسي و فلان و بهمان برخورد انقلابي كند , مسلما" خيلي از مشكلات كنوني چه در رابطه با دولتهاي قبلي و چه در رابطه با دولت شيخ حسن روحاني كه اجالتا" در حال تاخت و تاز است , را نداشتيم.الآن نه شاهد اين همه نامه پراكني و رجز خواني و تجمعات قانوني و غير قانوني بوديم ,نه كسي جرأت مي كرد كه ارقام نجومي صدها و هزارها ميلياردي اختلاس كنه و بعد هم ...خودش و اطرافيانش را ذخيره انقلاب بداند.
الآن نه مهدي هاشمي با حكم حداقلي در مقايسه با آنهمه فساد و جرم امنيتي و اقتصادي و... , به زندان ميرفت و نه امثال بقائي مي توانستند ادعا كنند كه در حقشان ظلم شده و چنين و چنان شده.
اگر اين مشكل عمده خانه خرابكن حل نشه ,مسلما" شاهد مشكلاتي شديدتر و دشمن شادكن تر از وضعيت فعلي خواهيم بود.
انشاءالله كه رهبر حكيم و بصير و دورانديش انقلاب ,فكر عاجلي براي اين نقيصه مهم بفرمايند.
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین شاهد تداوم حماقت همین نظریه شما است
از خواص فتنه
Iran, Islamic Republic of
یکی از خواص فتنه این است که متاسفانه همراهان با انقلاب و کسانیکه به ذهن خطور نمی کرد منحرف شوند از مسیر حق خارج می شوند (نمونه واضح تاریخی آن شمرابن ذی الجوشن جانباز جنگ صفین است که در رکاب امیر مومنان شمشیر می زد اما پس از مدتی سر پسر ایشان را از تن جدا نمود!! )
قابل توجه هواداران فعلی احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
تیتر سایت سازمان منافقین :
" لشکر کشی و رو در رویی احمدی نژاد با [آیت الله]خامنه ای در نامه 300 تن از سرکردگان قبلی بسیج "
Iran, Islamic Republic of
از کجا فهمیدید بسیجی هستند ؟/از کجا فهمیدید بسیجیان اخراجی نیستند؟ /از کجا فهمیدید از بسیجیان فعال بودند؟/از کجا نمی دانید اینان بسیجیانی نیستند که فقط پرونده پر می کنند و دیگر نمی آیند مگر برای استفاده از مزایا؟
Iran, Islamic Republic of
مزایا چی میدن ؟ بگو ما هم بریم بگیریم
Iran, Islamic Republic of
امتياز نفت و ماشين گرون و واردات صادرات اما داداش جلوتر از تو يك امت ارزشي تو صفن
توجه - پاسخ سطر به سطر
Iran, Islamic Republic of
خوشون زیر نامه نوشتن :" عضو سابق بسیج " !
اخراجی هم که باشند عذر بدتر از گناست و دلیلی داشته !
اگر فعال (به معنی پرکار ) نبودند پس مصداق بسیجی نیستند
پس اگر اینان بسیجیانی هستند که فقط پرونده پر کرده اند پس جواب خود را داده اید : اینان به نام بسیجی قصد همسو با دشمن دارند!
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر. بیشتر مطالعه و با کارشناسان فن گفتگو کنید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد از همان اول ... تمام شده بود
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
ای کاش به جای این همه تجزیه و تحلیل در مورد علت نامه این 300 نفر، به محتوای نامه و بررسی داخل آن می پرداختیم. (انظر الی ما قال و لا تنظر الی من قال)
سارا
United States
"قطعا پیامدهای آن برخی را سرخورده و برخی را به ابراز برائت خواهد کشاند." ما رو از چی داری می ترسونی. خجالت بکش .
این نامه سراسر توهین بود اونجایی که می گه عمر سیاسی بعضی از این امضاکنندگان به اندازه ی ریاست جمهوری احمدی نژاد هست. این بابا یادش رفته که حسین فهمیده چند سالش بود
Iran, Islamic Republic of
شهید فهمیده تانک دشمن رو منفجر کرد، شما به کسی که تانک خودی رو منفجر میکنه چی میگی؟ ما خیلی خوشبین باشیم میگیم نادان وگرنه میگیم خائن
Iran, Islamic Republic of
تانک خودی رو کسانی منفجر کردن که قطار انقلاب رو از ریل خارج کردند
تانک خودی رو کسانی منفجر کردند که جای انقلابی گری رو به اشرافی گری دادند.
میشه بگین شماها از کدوم انقلاب دفاع میکنید؟
میشه بگید الان کدام یک از آرمان های امام و انقلاب الان مشهود هست توی سیستم آقایان؟
Iran, Islamic Republic of
با نارنجک میشه تانک منفجر کرد؟
Iran, Islamic Republic of
والله هيچ جاي دنيا نميشه اما اينجا حتما شده!!!
مهدی
نمیدونم نادانی یا خودتو زدی به ندانستن،شهید فهمیده چندین نارنجک را به کمر می بنددو بعدبه سمت تانک میرود ونارنجکی را هم از ضامن خارج میکند وقتی نارنجک داخل دست در زیر تانک منفجر میشود باعث انفجار دیگر نارنجکها شده وموجب متوقف ساختن تانک میشود نمیدانی بدان از روی جهالت نظر نده....
مهدی
خدا همه منحرفین را به راه راست هدایت کند از جمله این آقا رو....
Iran, Islamic Republic of
شما طرفدارای مموتی هم مثل اصلاح طلب ها ریاکار و دروغگوئید.
اصلا نظام نباید در مقابل ....مثل مشایی و بقایی کوتاه بیاد.
احمدی نژاد هدفش اینه با معلق کردن قوه قضائیه برای ممد خاتمی پوزه بماله (با از دسترس خارج کردن دزدان اصلاحطلب) تا در آینده یک تَکرار می کنم هم خودش دشت کنه.
غافل از اینکه ممد تمدن تو همون... 94، و 96 خودش مونده و اعتبارش و به فنا داده.
الان مردم می پرسند دو سوم قدرت کشور دست اصلاحاتچی هاست،... به تاراج رفتن سرمایه های کشور چه دستاوردی داشتند.
Iran, Islamic Republic of
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی

میشه بگی کجا محمود دنبال لفت و لیس و دشت کردن بوده؟
خروار خروار اتهام برا معاونش ردیف کردین ولی نگفتین اینهمه پولی که به گفته شما بالاکشیده الان کجاست؟ کدوم زمین خونه یا سرمایه ای به نام خودش یا خانوادشه.
Iran, Islamic Republic of
چرا اينقدر عصباني؟؟
پايگاتون فيش برنج و روغن اين ماهتو نداده؟
داداش نترس ميدن مملكت پول هم نداشته باشه مواجب جيره خورها سر جاشه
Iran, Islamic Republic of
بجای توهین به بسیجی ها ، آب رو بریز دقیقا اون جایت که میسوزه
محسن
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر. بیشتر مطالعه و با کارشناسان فن در باره اختیارات قضات و مصلحتهای قضاوت گفتگو کنید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
نوع تفکر تو و هر کس که تحقیر دیگران را سرلوحه تفکرش قرار داده کار کشور را به این مصیبت کشانده. نه قرآن کریم و نه مکاتب تفکر غربی تحقیر دیگران را محترم نمیشمارند.
Iran, Islamic Republic of
اینا همونایی هستن که به ژن برتر اعتقاد دارن
اسفار اربعه
Iran, Islamic Republic of
تحلیل کاملی بود وبجا
وبجاتر میشود وقتی شاهد برائت جمعی امضاکننده هایش از نتیجه اش باشیم
اللهم اهدانا الصراط المستقیم
Iran, Islamic Republic of
عجالتا حضرت اسفار
تا جناب بازپرس .... همه اون پونصدنفر رو بکنن توی هلفدونی - و نتیجه نامه نگاری رو بیارن جلوی چشم هفت جدشون - و برائت نامه ازشون بگیرند، شما در کف این باش که حتی یک نفر از صاحبان اسامی امضاکننده ، امضای خودش رو تکذیب نکرده و همه آنچه تحت عنوان تکذیبیه منتشر شده ، توسط حضرات دیگری است که یا ادعا کرده اند : فلان جا اصلا بسیج نداشته؛ فلان بسیج متمرکز بوده و بسیج دانشکده نداشته؛ من رییس بسیج فلان جا بودم و می دونم فلانی تو بسیجش هیچکاره حسن بوده؛ و قس علی هذا
بله : اللهم اهدناالصراط المستقیم.
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر. بیشتر مطالعه و با کارشناسان فن گفتگو کنید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
احمدي نژادي ها هيچ كسي را قبول ندارند غير از خودشان . همه اشتباه ميكنند غير از آنها !
آدمهاي عجيب و غريبي هستند
Iran, Islamic Republic of
اصولا آدم نيستن... قيافشون به بشر شباهت داره!
Iran, Islamic Republic of
نظر شما بسیار شبیه امریکایی ها راجع به سایر مردم جهان است! اونا هم بقیه مردم را شامپانزه تلقی می کنند وفقط خودشان را بلانسبت آدم می دانند. البته معتقدند که از نسل میمون هستند
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر. بیشتر مطالعه و با کارشناسان فن گفتگو کنید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد عددی نیست که بخواد موی دماغ نظام بشه
...
Iran, Islamic Republic of
فعلا که برجامی های خیلی آشنا موی دماغ هستند با دلار بالای 5000تومن ....بتون ریزهای حرفه ایی ....احمدی نژاد می نونست در صدر بنشینه و بخوره وحرف از عدالت هم نزنه !!!
Iran, Islamic Republic of
ایکاش می دانستند کسانی که در برابر امیرالمنین علی (ع) هم ایستادند و خون به دل ایشان کردند زمانی در رکاب امام می جنگیدند. ای کاش می دانستند ابن ملجم مرادی که بود و چقدر به امام علاقه داشت ولی چون بصیرت بخرج نداد در نهایت....از امام جامعه عقب نیفتید و جلو هم نیفتید. اگر هم خیرخواهی برای امام شرعی دارید محرمانه به دستشان برسانید. در تبعیت از امام واسطه درست نکنید که منحرف می شوید. خدایا همه ما را عاقبت بخیر گردان.
جام زهر اصولگرایی و روزنه امید ایران
Iran, Islamic Republic of
بیخودی قرآن سر نیزه نکنید
تلاش مذبوحانه شما در دادن نسبت های مختلف به دکتر احمدی نژاد شکست خورده است
به قدرت رسیدن احمدی نژاد جام زهر نیست روزنه امید ملت ایران است
برای رهایی از دوران خفت، دوران بی عرضگی و وادادگی، دوران رکود اقتصادی، بیکاری و فساد
هر چقدر به انتخابات مجلس 98 و ریاست جمهوری 1400 نزدیک تر می شویم نگرانی اصول گراها بیشتر شده و تهمت و افتراهای بیشتری به احمدی نژاد می زنند
این مقاله شما سیگنال دادن به شورای نگهبان است
نگران هستید که احمدی نژاد به قدرت بازگردد البته به شما باید حق داد زیرا کسی که از عدالت و مبارزه با فساد می ترسد باید از به قدرت رسیدن احمدی نژاد هم ترس و واهمه داشته باشد
Iran, Islamic Republic of
امید آینده انقلاب ومردم حاج محمود است نه خاتمی سوروسی !!
گنجی روزنامه جوان اطلاعات سپاه
Iran, Islamic Republic of
گنجی مجبوره ازاطلاعات سپاه حمایت کنه و گرنه برکنار میشه
عسر و حرجی به این بابا نیست
بنده خدا تحت فشار این حرف ها رو میزنه
United States
جناب گنجى ! نه به اون يقه چاك دادن هاى بى حساب و كتاب شما جماعت كه براى محموت راه انداخته بوديد و نه به اين فحش و فحاشى هاى الآن كه از هستى ساقطش كرديد ، بجاى اين جار و جنجال هاى بيهوده به شكايتش برسيد ببينيد چه دردشه چرا آروم و قرار نداره و هى زپرتى زپرتى نامه مى پرونه !
Iran, Islamic Republic of
...نویسنده محترم قطعا اذعان دارد که نمیتوان با پاک کردن صورت مسئله و کتمان و تهدید و سرکوب مردم و پر کردن زندان ها و آلت دست خواندن آن ها، خواسته های مردم را نادیده گرفت و این قضایا روزبروز پیچیده تر خواهد شد.
م
Iran, Islamic Republic of
شماها و امثال شماها هستید که در قبال ظلم و فساد و بی عدالتی ساکتید
شماها هستید که مصلحت های ساختگی و مصنوعی و رودبایستی هاتون انقلاب و نظام رو به این روز انداخته
چرا خودتون رو اصل و دیگران رو فرع و منحرف میدونید؟
چرا در مقابل ظلم ساکتید؟
ادعاتون که گوش فلک رو کرد کرده و دم از انقلاب و اسلام و ... میزنید ولی دریغ از یه ذره عمل
دریغ از یک ذره وارد میدان شدن
آقای ایمانی جنابعالی حقوق بگیر موسسه کیهان هستید سر ماه حقوق توی حسابتونه. از مشکل مردم، کارگرا، بیکارها و ... خبر ندارید اگر هم داشته باشید هیچ وقت نمی تونید اون ها رو درک کنید
منحرف واقعی کسی است که در مقابل ظلم، فساد، بی عدالتی، باندبازی و ... ساکت در گوشه ای بنشیند و فقط شعار داده و حقوق سرماهش را بگیرد
Iran, Islamic Republic of
پیامبر می‌فرمایند الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم! ملک با کفر می‌ماند و با ظلم منهزم می‌شود! جناب کمی به دور و بر خود نگاه کنید و قضاوت کنید اگر جزو بیدردان جامعه نیستید. و خود را به یکی نچسبانده‌اید. تا مردم دردمند وفلاکت زده را کرور کرور ببینید که چگونه صبح تا شب برای تهیه لقمه نانی و پر کردن جیب اختلاس گران و آقا زاده‌ها و نجومی بگیران و ... جان می‌کنند. و با نام جمهوری اسلامی و اسلام و پیغمبر و امام علی چه ستمی بر مردم روا می‌دارند و تنها کسی که ذره‌ای نسیم عدالت روانه ملت کرد اینگونه به خواری و مذلت کشیدید. خداوند خوار و ذلیلتان کند!! بادمجان دور قاب چین‌ها!!!
طرفدار گذشته احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
تاریخ مصرف احمدی نژاد تمام شده و هر کس از او حمایت کند نابود میشود
Iran, Islamic Republic of
عزیزدل برادر
عصبانی نشو ؛ کمتر به نابود کردن بیندیش! باور کن رفقات آپدیت شدند ؛ دارند توی تلگرام و توئیتر و اینستاگرام مطلب می ذارن و ادای اصحاب اندیشه و بصیرت رو درمیارن.
شما بی خیال آدمهای تاریخ مصرف گذشته شو . برو یه اقدام انقلابی بفرما تا بلکه یه چوب خشکی چیزی از این مردم کوفه رای بگیره همه مشکلات منظومه شمسی یهویی حل و فصل شه!
Iran, Islamic Republic of
میتونم به طور قطع یقین بگم بسیاری از آقایانی که مواضع کوبنده در مقابل این نامه ی چند نفر جوان گرفته اند حتی چند خط از آن نامه را هم نخوانده اند به صرف برچسب احمدی نژادی بودن آن نامه چنین براشفته اند
Iran, Islamic Republic of
مابقیش کو جهان سانسورچی؟
Iran, Islamic Republic of
کسانیکه از خط ولایت و رهبری جدا شده اند از منحرفین از صراط مسقیم هستند . طبق احادیث از ائمه معصومن (ع) در دوره آخر زمان نباید از فتنه ها ترسید ، چرا که آدمها را غربال می کنند تا خالصین و بندگان صالح از انسانهای ناصاح جدا شوند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
پاسخگو باشید نه فراری و سرکوب گر
دکتر تنها سردار آزادگی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد نه اولین و نه تنهاترین و نه آخرین ریزش انقلاب نبوده و نیست و نخواهد بود.
تا دلت بخواه آدم داشتیم که اول خوب بودند ولی بعدها شقی شدند.
Iran, Islamic Republic of
یعنی همه مردم اشتباه فکر می کنند و فقط شما ها که انگلیسی هستید و بچه هایتان در انگلیس و اروپا و آمریکا تحصیل می کنند درست فکر می کنید . مردم شما ثروت دوستان و قدرت طلبان را می شناسند و به قول بعضی ها باید حداقل 200 نفر از مقامات رده بالا محاکمه شوند تا کشور درست شود..اهای کسانی که دلسوز رهبری و نظام هستید اهای اصول گراههای کوته بین آهای زبیر ها و طلحه ها بروید سخنان اقای عباسی را بشنوید که می گوید وزارت خارجه و در راس ظریف که فقط 30 سال در آمریکا تحصیل کرده و سکونت داشته کی هست ایا انها ضد رهبری و نظام هستند یا عده ای جوان و بسیجی که تا حالا نظام را نگه داشتند .
Iran, Islamic Republic of
درود بر دكتر احمدي نژاد
Iran, Islamic Republic of
ایکاش نظر دکتر عباسی رو درباره احمدی نژاد میدونستی و ساکت میشدی.
Iran, Islamic Republic of
مردی که رئیس جمهور بوده حالا معرکه گیره .
Iran, Islamic Republic of
آره ...
Iran, Islamic Republic of
از ریاست جمهوری تا معرکه گیری ، یه ویژگی اش فرق نکرده : نوکر مردمه!!
Iran, Islamic Republic of
مردم نه عزيز نوكر جيره خوراش!
Iran, Islamic Republic of
چی نوشتی؟
نوکر جیره خوراش؟
کجای تاریخ تا حالا کسی نوکر جیره خوارای خودش بوده؟
اقلا فحش هم می خواهید بدید، معنی اش رو بپرسید .
مثلا : دیاثت یعنی چی؟
شما ممکنه اون کسانی رو که عکسهای دستبوسی محمود ازشون تو وب پره ، مردم ندونی یا مردم کوفه بدونی ، یا هرچی ، اما هرچی باشن ، جیره خور محمود نیستن؛ بالاغیرتاً این یکیو دیگه بفهممم ، رییس!
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز چرا فکر می کنی فقط شما دوستدار نظامی و هر کسی که دلسوزانه عیب ها و ایرادات را نشون می ده که شاید با طرف کردن اونها نظام به رشد و بالندگی که شایسته اون هست , دست پیدا کنه رو مخالف نظام و ولایت فرض می کنی و با انواع اتهامها و تهمت ها می خوای اون رو تخطئه کنی . برادر عزیز اتفاقا من فکر می کنم اون کسی که دلسوزانه. در پی اسیب شناسی هست و در جهت رفع موانع نظر میده و تلاش می کنه از دست اوردهای نظام محافظت کنه خیلی بیشتر از شماهایی که به وضع موجود راضی هستین و می خواین سیستم با قطعات معیوب به راه خودش دامه بده ِ بصیرت بیشتری داره شما سخت در اشتباهین و بجز هزینه چیزی به نظام اضافه نمی کنین و دقیقا دشمن همین را می خواهد .
میثم
Iran, Islamic Republic of
سلام
مقام معظم رهبری فرمودند: مگس به دنبال زخم هست. شما زخم را خوب کنید.
ولی شما دارید هی از دست مگس فرار می کنید و هی از وجود مگس خطرات مگس ها دم می زنید . اگر راست می گویید زخم را درمان کنید از این مسخره بازی ها در نیارید. من از زمان دور دوم احمدی نژاد برای این سایت هی پیام دادم که این حواشی احمدی نژاد را بیخیال شوید گوش شنوایی نبود.
این افراد به نبال مطرح شدن هستند برای همین هرچند وقت یکبار از این حرف ها می زنند که از یادها نروند و متاسفانه شما هم شده اید رسانه بی جیره و مواجب آنها
خیلی هم خوب.....
Iran, Islamic Republic of
به به ، داش میثم! نجورسن؟
گفتی مگس ، یاد یه شعری افتادم :
ای مگس! عرصه سیمرغ نه جولنگه توست
احتمالا مصرع بعدیش این بود(!) :
که عنقا را بلند است آشیانه
من باهات تو یه کلام موافقم : احمدی نژاد را بی خیال شوید ؛ منتها چه می شود کرد ؛ نمی شود دیگه!
روسای مکرمتان در جلسه سه شنبه ها مصوبه از خودشون درفرمودند که : علیکم بالبایکوت!
یه چند ماهی هم تاب مستوری آوردند، منتها نشد دیگه ؛ منابع مطلع(!) ولکن نبودند؛ هی واسشون از مسئولای دست سوم دولت "طرف" مصاحبه گرفتند و زور ، زور که یاللا منتشر کنین؛ خبر آوردن که فلانی داره چلوکباب سلطانی رو با پیاز و دوغ می زنه به بدن، مشغول عشق و حال، اون وقت الکی می گن که نصفه شبی بردنش بیمارستان؛ واه چه حرفها.
خلاصه که : اگه می شد ، چی می شد!!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد حتی در زمانی که خیلی خوب بود انگشت کوچیکه‏‏ ی طلحه و زبیر هم نمشید ولی آیا عاقبت آن دو را ندیده که به جنگ با ولایت کشیده شد؟
پیش بینی من اینه که یه روزی با منافقین (البته به طور رسمی) همکار میشه.
Iran, Islamic Republic of
جسارتا استاد!
این پیش بینی خودتونه؟
یا ع. غ ؟ یا مرتاض چهارصدساله؟ یا عبدالقادر خان؟
یا کالای داخلیه؟
مثل : حسب مسموعات فلانی بهمانی رو سحر کرده !
یا
جریان انحرافی 900 میلیارد واسه انتخابات مجلس نهم هزینه کرده !
Iran, Islamic Republic of
مدافع واقعی همونه که داره ندای مظلومیت انقلاب را سر می دهد....
Iran, Islamic Republic of
قدرت احمدی نژاد را سر مست کرده است. همه ما پشت سر رهبری فقط سرباز هستیم.
Iran, Islamic Republic of
... احمدی نژاد ثروت دارد؟.کدام باند های قدرت طرف دار ان هستند؟. کدام رسانه ها غیر از یک سایت نیم بند و کانال تلگرامی نظرات او را بیان می کند.؟خوب وقتی ابروی یک انسان را نشانه بروید خوب معلوم است واکنش نشان بدهد.وجون نقطه ضعفی هم ندارد از کسی هراسی ندارد.اگر اهل قدرت خواهی و قدرت طلبی بود که چند سالی یک گوشه می نشست.دوتا مواضع موافق اقایان هم می گرفت دوباره با سلام و صلوات می اوردندش.شما باید بیشتر فکر کنید ....وقتی ابروی کسی را که تنها سرمایه اش است نشانه بروید انتظار چه چیزی را دارید.... بجای اقناع افکار عمومی می خواهد با تیم رسانه ای و سایت های حامی خودش اشکالات زیادش را با ... یک جانبه گرایی رفع کند...
Iran, Islamic Republic of
یا نظر کسی را منعکس نکنید یا اگر انعکاس دادید سانسور نکنید که اصل قضیه گم شود....
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر شیمون پرز وعوامل اجرایش در ایران که وصیت اورا در مورد حاج محمود اجرایی کردند
فیدل
Iran, Islamic Republic of
نکنه تو دوره دقیانوس خواب اصحاب کهف رفتی
کدوم قدرت در درست احمدی نژاد هست
کدون رسانه دست این بنده خدای یک لا قبا هست ما خبر نداریم
کدوم نیروی نظامی داره ازش حمایت می کنه
ای خِدا
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب ها و ضدانقلاب و اونور آبی ها
فیدل
Iran, Islamic Republic of
بعضی از نظرات دوستان رو خوندم و چیزی به جز هذیان گویی ندیدم.
از تمام شده و مردن و ... احمدی نژاد گفتن خوب از تمام شده چرا همیشه دارید مطرحش مکنید و بهش چوب میزنید.
از سرمست شدن با قدرتش می گویید. آخه بنده خدا چه قدرت حکومتی و رسانه ای داره که بخواد باهاش سرمست بشه
از انحرافش گفتید. کدوم انحراف مگه حق رو گفتن و داد زدن و از مظلوم حمایت کردن انحراف هست. در کدوم دین و نظام اسلامی حق و دفاع از مظلوم انحراف هست. البته حتما از راه دزدان بیت المال انحراف دارد.
همین سایت جهان نیوز که با نوشتن چرندیات داره روزگار می چرخونه سرکرده اصلیش یکی از جیره بگیران دولت و ... هست که به جایی این روزی خودش رو از درستی و پاکی کسب کنه از حیله گری داره کسب می کنه
...
رضا
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی چقدر بدبختیم که هنوز دنبال زنده باد مرده باد و احمدی نژاد بازی و ... هستیم
سالک
Iran, Islamic Republic of
عرفا راست گفته اند که آخرین چیزی که از دل سالک خارج می شود حب ریاست است
Iran, Islamic Republic of
سالک جان!
مراقب دلت باش عزیز
Iran, Islamic Republic of
حاج محمود هرچه بود به فقرا رسید وبامردم بود.
Iran, Islamic Republic of
بيشتر با پول مردم با چاوز و مورالس و بقيه مفت خورهاي چپي بود
Iran, Islamic Republic of
چقدر اطلاعات سیاسی شما زیاد است حالا که کسی با این افرادی که نام بردید نیست پول مردم کجا است.ایا وضع مردم بهتر شد .ایا از شرکتهای خصوصی که در این کشورها مشغول کار شدند خبر دارید اگر خبر ندارید بروید مصاحبه سفیر فعلی ایران تو یکی از این کشور ها را بخوانید تا این جور بدونه اطلاع نظر ندهید.احمدی نژاد کاری کرد که کشورهایی که حیات خلوت امریکا به حساب می امدند.حالا شده اند مخالفان امریکاه و امریکا با انواع کودتا هم نتوانسته از پس انها براید.حالا خوبه همین جور این تفکر چند سال دیگر در این کشور حاکم باشد البته دولت را می گویم ایران هم می شود حیات خلوت امریکا.
Iran, Islamic Republic of
دوست دارم
صداقتت مرا کشته
باهاس می داد به مفتخورهای راستی؛ حضرات با کلاس مثل رییس جمهور محترم آمریکا و فرانسه و نخست وزیر معزز بریتانیای کبیر و آلمان و امثالهم!
Iran, Islamic Republic of
امثال اولاند که با اینکه خنده روحانی تو فرانسه همه ش باز بود یه لبخند هم بهش نزد.
سید
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر. بیشتر مطالعه و با کارشناسان فن گفتگو کنید. جهان نیوز
فیدل
Iran, Islamic Republic of
حتما بیشتر سایت جهان رو باید مطالعه کنه و با کارشناسان شما مشورت تا مورد تأیید قرار بگیره
به قول بهتاش
ای خِدا
Iran, Islamic Republic of
حوض با دریا اگر پهلو زند خویش را از بیخ هستی بر کند
معلوم می شود این منحرفین جایگاه ولایت را نشناخته اند .
احمد
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد واطرافیانش باتمام توان توجه مردم را تکدی می کنند وچون فاقد پایگاه اجتماعی هستند به دنبال جلب توجه هستند لذا بهترین روش عدم توجه به وی وطرفدرانش می باشد
حسن
Iran, Islamic Republic of
از بی توجهیته که اومدی اینجا نظر دادی؟!؟؟!
حسن
Iran, Islamic Republic of
زمانی که شورای نگهبان احمدی نژاد را رد صلاحیت کرد بی بی سی و اسراییل و غربی ها خیلی خوشحال شدند
الان هم شما و اصلاح طلبان و بی بی سی و اسراییل می گویید احمدی نژاد بد است
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب ها جدیدا میگن احمدی نژاد خوب شده و نباید تنها بگذاریمش
Iran, Islamic Republic of
آره ، آره
یکی اش همین عباس عبدی . جهان نیوز هم مطلبش رو گذاشته؛ باور کن!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
طفا یک بار دیگر سخنان امام خامنه‌ای در ۹۲/۴/۲۳ را آخرین دیدار رسمی با دولت دهم است را مرور کنید که بعد از همه ...عورتبُری حدادیان، فرمان قتل دادن مافیایی منصور ارضی، خانه نشینی و.... بیان شده، تا بیشتر دق کنید
Iran, Islamic Republic of
اولا احمدي نژاد كه مليجك خودتون بود الان بهتون ركب زده ... خودتون بهتر از همه ميدونيد...
عددش را 313 نفر کنید مبارک میشه
United Kingdom
تا زمانی که درگیر مصداق سازی و برچسب زنی دینی بمنظور سواستفاده باشیم به هیج جا نمیرسیم. متاسفانه همه میخوان خودشون رو جای حضرت علی و امام حسین بگذارند و بقیه رو بکنند شمر و یزید. به جای این همه قصه صد تا یه غاز، هر موضوعی رو با جزییات و مستقل از مصداق سازی بررسی کنید. برید بررسی کنید کی خیانت به بیت المال کرده. اگر احمدی نژاد و بقایی خاین بودند باید یک ثروتی بهم زده بودند. ولی متاسفانه الان مسیولان زمین دار و باغدار هزار فامیل با چسبوندن خودشون به اسلام و امام علی دارند حکومت میکنند.
Iran, Islamic Republic of
جهان منحرف شده
علی
Canada
جواب رهبر معظم انقلاب به نامه ی ۳۰۰ تن به دعوای احمدی نژاد و لاریجانی ها پایان خواهد داد. باید ببینیم ایشان چه خواهند گفت. اگر هم پاسخ ندهند یعنی نامه ی ۳۰۰ تن و احمدی نژاد بی مورد بوده است. طرف اصلی احمدی نژاد ... هستند...
Iran, Islamic Republic of
عجب یعنی این نامه تعیین کننده واینطرف و انطرف را با نظرمستقیم معظم له می سنجید.
عضوی از مردم
Iran, Islamic Republic of
...یک چیز که درملت مشاهده میگردداینست که همه مردم پی بردنددراقتصاد کسی را نداریم تا بر نگرانی از معیشت وپیوستهایی که ممکن است در عدم توجه به آن مفسده ایی را ایجاد کند چاره اندیشی کند .این روزها هم مثل همه روزهای خدا سپری میگردد وهرروز مسئولان مثل هم خواهد گذشت واتفاق مهمی هم نخواهد افتاد.
Iran, Islamic Republic of
من دلیل سه نقطه گذاشتن در صدر یا انتهای مطالب را نمی فهمم شایدمحدودیت دارید البته این نظرات کمکی به کسی نمیکند وتاثیری برشخص ویا اشخاص ندارد درواقع یک نوع سرگرمی است .
Iran, Islamic Republic of
اقای گنجی اگر بگویید مشکل وجود ندارد دروغ گفته ایید اما اینکه بگوییدمشکل هست خوب راه حل آنرا بیان کنید وقتی که خود رهبر می گوید من از انتقاد و پیشنهاد برای حل مشکل کشور استقبال می کنم شما به انها انگ بی دینی می دهید شما حقوقتان را سر ماه می گیریید اما کارگرانی هستند 15 ماه حقوق نگرفته اند شرمنده زن و بچه هشان هستند ...
حامی
Iran, Islamic Republic of
کاش عاقلان کمی تامل کنند ،قطعا معنی همین جمله که جام زهر بازگشت احمدی نژاد به قدرت است خود گواه اوج فشار جناحهای ... چپ وراست سیاسی به رهبریست تا مانع از حضور دکتر به عرصه سیاسی شود این کلید واژه در خود کد هایی دارد برای کسانی که برنامه هایی برای آینده دارند.
Iran, Islamic Republic of
ای ول ؛
زدی وسط برجک "جریان تحمیل"
یه اشارتکی هم به اصل نامه عزل مشایی و افشای اون بکن .
یه اشارتکی هم به اصل توصیه و افشای اون بکن .
هنر عظیم خوارج معاصر ، بهره گیری شان از رسانه است؛ عینهو داعش!!
ایرج
Iran, Islamic Republic of
جام زهر و فعلا مسئولین عزیز همه از دم دارن به خورد انقلاب و مردم می دن
اصغر کوچیک
United States
تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ

خدا به هرکس بخواد عزت میده و به هرکس هم بخواد ذلت و بقیه مردم هرچقدر تلاش کنند نمی تونند جلوی خواست الهی رو بگیرند.

پس رسانه های محترم و کارشناسان نامحترم حواستون باشه که با حرف شما کسی عزیز و ذلیل نمی شه