دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۵
۱۸۴
به بهانه نامه‌نگاری وقیحانه ۳۰۰ احمدی نژادی

منتظر ظهور با ولایت فقیه آزموده می‌شود/ سران سیاست باز حلقه انحرافی، جملات ضدانقلاب را طوطی‌وار تکرار می‌کنند/ از احمدی‌نژاد بپرسید چرا در اوج تحریم مدیریت اجرایی را نیمه تعطیل کرد/ شباهت کار فرقه‌بهار با جریان آلوده خوارج

جمعه ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۲
کد مطلب: 601845
تمام هنرشان این است که درون اردوگاه خودی مسئله بسازند و فشار را از دشمن و جریان همسو با آن بردارند. دقیقا شبیه موقعیت نشناسی جریان نفوذ زده خوارج در اوج پیروزی در صفین که درون اردوگاه امیرمومنان(ع) راه انداختند.
منتظر ظهور با ولایت فقیه آزموده می‌شود/ سران سیاست باز حلقه انحرافی، جملات ضدانقلاب را طوطی‌وار تکرار می‌کنند/ از احمدی‌نژاد بپرسید چرا در اوج تحریم مدیریت اجرایی را نیمه تعطیل کرد/ شباهت کار فرقه‌بهار با جریان آلوده خوارج
گروه سیاسی جهان نيوز، محمد ایمانی: منتظر امام زمان(عج)، علامت و مختصات دارد. او در روزگار غیبت، با ولایت فقیه آزموده می شود. درک و بصیرت که نباشد، به جای اینکه گریبان سرکشان را بگیری، سرباز همان ها می شوی و پای نامه سرگشاده به ولی فقیه را امضا می کنی. مرحبا! شما به عدد 313 نزدیک شده اید؛ 300 امضا. اما برادر سر تفنگت را سمت دیگری بگیر! هیچ رزمنده صاحب شناختی، لوله تفنگ را سمت خود نمی گیرد و شلیک نمی کند. نام این کار انتحار است نه رزمندگی!

بارها در طول چهار دهه گذشته دیده ایم عناصر و حلقه های سیاست بازی را که از درون فروریخته اند و به دلیل همین بدحالی و  وارونگی، خبر از فروپاشی قریب الوقوع نظام داده اند. از نهضت آزادی و مجاهدین خلق تا باند مهدی هاشمی معدوم و چپ و راست های پشیمان و این آخری، فرقه انحرافی متظاهر به عدالت خواهی که به انواع مفاسد اقتصادی و سیاسی آلوده است.

رهبر انقلاب با وجود همه ناملایمت ها و دشمنی ها و کم کاری و کج بازی ها، به پشتوانه مدد الهی و میلیون ها انسان پای کار بشارت می دهند که افق روشن است و فردای این ملت، بهتر و روشن تر از امروز خواهد بود؛ اما سران سیاست باز و از درون تهی حلقه انحرافی، وعده ای را که رسانه های فارسی زبان بیگانه و گروهک های ورشکسته به تقصیر، 39 سال است هر 3 ماه یک بار تکرار و تمدید می کنند، طوطی وار بازگو می کنند. که چی؟ که "رژیم"، سه یا شش ماه دیگر سقوط می کند!

تمام هنرشان (مانند همه فتنه زدگان و فتنه گران قبلی) این است که در درون اردوگاه خودی مسئله بسازند و فشار را از روی دشمن و جریان همسو با آن بردارند. دقیقا شبیه موقعیت نشناسی و نافرمانی و معارضه ای که جریان آلوده و نفوذ زده خوارج، در اوج پیروزی در جنگ صفین، در درون اردوگاه امیر مومنان (ع) راه انداختند. دل امام در دو جنگ جمل و خوارج، خون شد از نافرمانی و تردید و شبهه افکنی همین جماعت مقدس نما که معیار و ترازشان همه چیز و همه کس بود جز ولایت و بصیرت.

خوب هایشان همان ها بودند که به تعبیر رهبر انقلاب «در روایت دارد که آمدند خدمت حضرت و گفتند: «یا امیرالمؤمنین ـ یعنى قبول هم داشتند که امیرالمؤمنین است ـ انا قد شککنا فى هذا القتال» ما شک کردیم. ما را به مرزها بفرست که در این قتال داخل نباشیم!» (دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری، 2 مهر 1388)

از اینها بدتر، امثال حارث بن حوت هستند؛ کسی که مدام در تردید و تشکیک بود و هر چه استدلال می شنید، باز هم به حرکت از سر تحیر و شخص زدگی (به جای رفتار از سر بصیرت و اصول) ادامه می داد و سرانجام در زمره خوارج درآمد. وسط جنگ جمل که مواجهه با صحابی دنیاطلب و پیمان شکنی مانند زبیر سیف الاسلام و طلحه بود، با گستاخی به امام گفت "أَ تُرَانِی أَظُنُّ أَصْحَابَ الْجَمَلِ كَانُوا عَلَى ضَلَالَةٍ . آیا می پنداری كه من اصحاب جمل (طلحه و زبیر و عائشه ) را بر ضلالت و گمراهى می دانم؟! (گمراه نمی دانم. چون انقلابی و صحابه یا همسر پیامبر ص بوده اند).

امام در پاسخ فرمود "اى حارث تو به زیر خود نظر كردى (کوته بینانه نگریستی نه ژرف اندیشانه) و به بالایت نگاه نكردى، پس حیران و سرگردان ماندى. تو حقّ را نشناختى تا اهلش را بشناسى، و باطل را نشناختى تا پیروش را بشناسى. حارث (براى تبرئه خود) گفت: "من همراه سعید بن مالک (سعد بن مالک، مشهور به سعد ابى وقاص) و عبدالله بن عمر کناره گیرى مى کنم". امام فرمود: «سعید (سعد) و عبدالله بن عمر حق را یارى نکردند و باطل را نیز خوار نساختند ». (نهج البلاغه، حکمت 262)

تاریخ روایت می کند که سالها بعد، چون حجّاج داخل مكّه شد و ابن زبیر را دار زد، عبد اللّه ابن عمر نزد او آمد و گفت "دستت را بده تا براى عبد الملك با تو بیعت نمایم كه رسول خدا فرمود من مات و لم یعرف إمام زمانه مات میتة جاهليّة. حجّاج پایش را دراز كرد و گفت پایم را بگیر و بیعت كن. ابن عمر گفت ریشخند می كنى؟ حجّاج گفت: اى احمق قبیله عدىّ! با علىّ بیعت نكردى و امروز چنین می گویى. آیا علىّ امام زمان تو نبود .سوگند بخدا براى حرف پیامبر نزد من نیامده اى بلكه از ترس این درخت كه ابن زبیر بر آن آویخته آمده اى).

مگر می شود مدعی باشی که بسیجی هستی اما اهل تشخیص و مرزبندی بر اساس معیار ولایت نباشی؟ مقتدای حکیم انقلاب 24 مهر 1391 در دیدار بسیجیان خراسان شمالی فرمودند "بصیرت به معنای این است که شما خط درگیری با دشمن را تشخیص دهید؛ کجا با دشمن درگیری است؟ بعضی‌ها نقطه‌ی درگیری را اشتباه میکنند؛ خمپاره و توپخانه‌ی خودشان را آتش می کنند به سمت یک نقطه‌ای که آنجا دشمن نیست، آنجا دوست است... خط درگیری با دشمن را مشخص کنیم.

گاهی هست که یک نفری در لباس خودی است، اما حنجره‌ی او سخن دشمن را تکرار می کند! خب، او را باید نصیحت کرد؛ اگر با نصیحت عمل نکرد، انسان با او باید حد و مرز تعریف کند؛ خط فاصل. جدا می شویم. اگر بناست شما با همان احساساتی که رژیم صهیونیستی نسبت به جمهوری اسلامی دارد - ولو با یک ادبیات دیگری - بخواهی در مقابل جمهوری اسلامی بایستی و حرف بزنی، خب با رژیم صهیونیستی چه فرقی داری؟ اگر با همان منطقی که آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی عمل می کند، شما بخواهی با آن منطق با جمهوری اسلامی تعامل کنی، خب شما با آمریکا فرقی نداری".

ایشان دردیدار مردم نوشهر و چالوس به تاریخ 15 مهر 88 نیز ملاک ظریف و مهمی را یادآور شدند "بصیرت وقتى بود، غبارآلودگى فتنه نمی تواند گمراه کند، به اشتباه بیندازد. اگر بصیرت نبود، انسان ولو با نیت خوب گاهى در راه بد قدم می گذارد. شما در جبهه ى جنگ اگر راه را بلد نباشید، اگر نقشه خوانى بلد نباشید، اگر قطب نما در اختیار نداشته باشید، یک وقت نگاه می کنید مى بینید در محاصره ى دشمن قرار گرفته اید؛ راه را عوضى آمده اید، دشمن بر شما مسلط می شود. این قطب نما همان بصیرت است"

حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار مردم قم (19 دی 95) نیز متذکر شدند "اگر نشناختیم، گاهی ممکن است به دشمن کمک هم بکنیم. بارها من عرض کرده‌ام، اگر در جبهه‌ی جنگ، سرباز رزمنده خوابش ببرد، بعد از خواب بیدار بشود گیج و ویج، نمیداند چه کار میکند، توپخانه را روشن کند، ممکن است به خودی ضربه بزند. شما اگر ندانی دشمن کدام طرف است، دوست کدام طرف است، توپخانه را که روشن کردی، به جای اینکه به دشمن بخورد، به دوست می خورد؛ بصیرت که لازم است برای این است".

حتما بدفهمی و کژتابی برخی مدعیان انقلابیگری، کام اهل ولایت را تلخ می کند. اما از واقعیت گریزی نیست. اگر قرار بود همه مدعیان پیروی از ولایت و انقلابی بودن، پای کار تشخیص و بصیرت و اطاعت بمانند، کار به غیبت امام عصر (عج) و طولانی شدن عصر انتظار نمی کشید. این عصر، روزگار آزمون های بزرگ و سخت در کوره گدازان فتنه های پیاپی برای ساخته شدن مردانی استوارتر از پاره های پولاد است.

ماموریت تبعیت  از ولایت فقیه، تمرین بزرگ آخرالزمان است و چیره شدن چهل ساله بر دکانداری و معرکه گیری انواع متظاهران بی صداقت انقلابیگری از طریق تبعیت از ولی فقیه، بزرگ ترین بشارت نزدیکی روزگار شیرین ظهور خواهد بود ان شاء الله.

در پرانتز باید گفت؛ نمی توان درباره همه آن 300 نفری را که خود را عضو سابق بسیج دانشجویی معرفی کرده و در دفاع از سرکرده حلقه انحرافی، نامه خطاب به رهبری را امضا کرده اند یا امضایشان به اجبار و اصرار پای نامه آمده، یک قضاوت کرد. اما طراحان اصلی این شعبده بازی برای خارج کردن عنصر منحرف از انزوا و بی اعتنایی عمومی، قطعا کاسبانی هستند که به رسم همه منافقین، نعل وارونه زده و نقاب بسیجی بودن بر چهره آویخته اند؛ چرا که خود هیچ آبرویی ندارند.

کاش امضا کنندگان یا تهیه کنندگان نامه، اگر احمدی نژاد و حلقه اطرافش را معصوم نمی پندارند، و برای نشان دادن صداقت خود، او را در نامه ای سرگشاده خطاب قرار دهند و بپرسند چرا از سال 89- 90 همزمان با تشدید فشار اقتصادی دشمن، بر نیمه تعطیل کردن مدیریت اجرایی و رها کردن امر اصرار کردید و ضمن سرپیچی مکرر از اوامر و نصایح رهبری، بر حاشیه سازس سیاسی-فرهنگی و غافل کردن اذهان از تحرکان جریان فتنه و تجدید سازمان آن اهتمام ورزیدید؟ و چرا امروز به جای مواجهه با فتنه گران، به مواجهه و تشکیک در ولایت و رهبری اصرار دارید؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
به مقاله نویس محترم باید گفت هنراین نیست که با وضعیت فعلی کشور و مشکلات بیشمارمردم خودی ها را برانیم و هرمنتقدی را به برانداز تیدیل کنیم
این کشور احتیاج به آرامش دارد و جز درسایه تدبیر و عمل به قوانین خصوصا از جانب قوه قضائیه ایجاد نمی گردد
هنوز قوه قضائیه یک پاسخ مستدل درمورد غیرعلنی بودن دادگاهها اعلام نکرده است
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد خیلی وقت است تمام شده است
محمدحسن
Iran, Islamic Republic of
برای فاسدان، مرفهان بی درد، قدرت طلبان و باند زر و زور و تزویر از همان اول تمام شده بود
Iran, Islamic Republic of
بی انصافیست
به شهادت وزرایی چون قاسمی حتی در ماههای آخر جلسات کاری شبانه داشت
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد کسی است که میخواهد به هر بهانه ای دیده شود و شهوت مطرح شدن دارد. بعضی وقتها ایشون منو یاد عطاران میندازه که گفته بود حاضرم برای خندوندن مردم شلورمو هم دربیارم!!! و متاسفانه امروز عده ای قابل توجه به چنین چیزهایی اهمیت میدهند که خود باعث گرم شدن تنور چنین مسائلی میشود. البته پر واضح است که کلیه مخالفان عمود خیمه ی نظام یعنی ولایت فقیه و شخص شخیص امام خامنه ای عزیز در این مواجهه با اینکه خود را دشمن قسم خورده ی احمدی نژاد میشمرند، همراه اویند و حتی مطمئن باشید در همین کامنت نوشتنها و رای دادنها به کامنتها هم منافقانه به نفع او مینویسند و رای میدهند زیرا فکر میکنند با این کار میتوانند در دل مردم تشکیک ایجاد کنند و بر گوه ی تفرقه میان مذهبیون و حزب اللهی ها بکوبند! از این حیث هرچند ممکن است توفیقاتی موقتی برایشان حاصل شود اما ان شاء الله با افزایش خیره کننده آگاهی، دانش و بصیرت مردم و توجه به رهنمودهای بی نقص و دقیق اماممان، بعید میدانم اینها توفیقی برایشان حاصل شود.
بدانید در انتخابات 96 اینها همگی برای روحانی و علیه رئیسی کار کردند که این حرکتشان کامل علنی بود اما با وجود تخلفات چشمگیر و مدیریت تعرفه و .... باز هم اختلاف آراء "واقعی" میلیمتری بوده است(با اینکه انصافا آقای رئیسی حریف دروغ گفتنها و زیرکیهای معاویه ای نمیشد و از این موضع ایشان ضعیف بود...) که نشان میدهد ادعای این آقایان بهاری بسیار بیشتر از معونه شان است...
محسن
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد شهوت یده شدن ندارد این تویی که کینه، بغض، حسادت و سوء ظن در گفتارت موج می زند
تقوا داشته باشید
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد خوبی است تقوی داشته باشید
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
من کینه این آدم را ندارم و به درستی به ایشون در زمان خودش رای هم داده ام. شماها که فیلم احمدی نژادی بودن را بازی میکنید را نمیدانم دلتان به چه چیزی خوش است چون بعید میدانم این حرف از تقوا زدن آنهم در دفاع از کسی مثل احمدی نژاد امروزی صادقانه باشد درست همانقدر که ادعای صداقت و حسینی بودن! اصلاح طلبان دین افیون خوان مضحک است...
Iran, Islamic Republic of
seyed hosein
ما یه چند جمله ای نوشتیم ، نفهمیدیم جهان واسه چی منتشر نکرد .
حالا مجدد می نویسیم :
تقوایی که ازش دم زده می شود ، یعنی التفات به فرمایش امام معصوم علیه السلام : کار بد از تو بدتر است ، چون منتسب به مایی .
از بهتان و دروغ - که ظاهرا رفع القلم شده -بگذریم ، اون کلمه ای که از فلان سلبریتی نقل فرمودی رو کسی راجع به شما بکار ببره ، راجع بهش چی میگی؟ وجدانا!!
ایرج
Iran, Islamic Republic of
جناب seyed hosein خان اینقدر نادانیتان را به نمایش نگذارید
علی
Iran, Islamic Republic of
الغریق یتشبث بکل حشیش
احمدی نژاد در حال غرق شدن در اعمال و افکار خودش است لذا به هر گیاهی برای نجات از غرق دست می افکند.
چراغی را که ایزد برفروزد هر آنکس پف کند ریش و ریشه اش بسوزد.
ولایت فقیه همچون خورشید راه را نشان میدهد ولی این نادانها میخواهند به خورشید راه نشان دهند. خوارج زمانه اند دیگر. آن روز در صفین خوارج شمشیر کشیدند و علی زمان را تحت فشار قرار دادند ، امروز با نامه.
ما اکثر العبر و اقل الاعتبار
ایرج
Iran, Islamic Republic of
جناب علی !
احمدی نژاد آرمانهای تعطیل شده انقلاب را فریاد می کند
نامه هاشو بخونید تا متوجه بشید
ایرج
Iran, Islamic Republic of
نویسندگان شما مخاطب رو خیلی ساده فرض می کنن
هوش مخاطبان از زیرکی نویسندگان شما خیلی جلوتره
یه فکری بحال خودتون بکنید
Iran, Islamic Republic of
اگر شما عقلت را به کار بیندازی میفهمی چرا دادگاه این آقا علنی نمیشود چون اینها اسرار نظام میدانند شاید بی عقلی کردند و حرفی زدند و باعث تشنج و ناراحتی اذهان عمومی شوند و چیزی گفتند که نباید .
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
شماهم اگر عقلت رو بکاربندازی میفهمی احترام به قانون مملکت و رعایت آن فقط مختص مردم نیست بلکه حاکمان خصوصا قوه قضائیه هم باید رعایت کنند
ضمنا اسرارنظام چرا باید ازمردم مخفی بماند؟ مردم فقط باید شریک در نگرانی ها و فشارها باشند اما نامحرم هستند؟!
Iran, Islamic Republic of
به همون دلیل که قرارد داد ایرباس و خیلی مسائل دیگر را دولت فخیمه پنهان می کند و می گوید سری است و شما بهش هنوز رای دادید و دم بر نیاوردید
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
لطفا با استدلال و فکر صحبت کن
وقتی به نامحرم بودن مردم انتقاد میشه منظور تمامش است نه فقط دادگاه های غیرعلنی که هیچگونه توضیحی درموردش ارائه نمی شود
بلی قراردادهای نفتی و ایرباس و دیگران راهم شامل می شود
ضمنا شما ازکجا میدونی بنده به کی و چی رای دادم؟!
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
به این نکته هم باید توجه کرد که وقتی روزنامه کیهان 2 روز ممنوع الانتشار شد به قوه قضائیه لقب " همسو با آل سعود " داد!
پس جناب مقاله نویس کیهان بقول معروف یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به دیگران
Iran, Islamic Republic of
مردم محرم هستند.مگر نظام اسرار بد هم دارد؟
United States
نه عزیزم مردم نباید چیزی بدونن . مملکت ارث پدری اینهاست . یهو معلوم میشه چه پولهایی به چه کشورهایی دادیم در حالیکه مردم کشور خودمون با سختی دارند زندگی می کنن.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد یک...ساده لوح است که فریب خورده این آقا اگر چیزی در چنته داشت زمان ریاست جمهوریش رو میکرد ...
جوجه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اولا شما سخن از آرامش زدید
نامه به رهبری بزنی بگی قوه مجریه و مقننه رو منحل و رییس قوه قضاییه رو برکنار و تغییرات اساسی در نیروهای مسلح و حتی دفترت ایجاد کن تا بعد بگم چکار کنی
این سخن رو یه امام معصوم هم نمیگه
کسی در پی انکار مشکلات جامعه نیست اما احمدی نژاد خودش در ۸ سال دولتش مثلا چه حرکتی در جهت اصلاح نظام بانکی کرد
اگه هم پیشرفتی حاصل شد به مدد نیروهای جهادی بود که به خاطر ۲ نفر از دور و بر احمدی نژاد پراکنده شدن
United Kingdom
بنده با این که طرفدار تفکر کشور داری احمدی نژاد هستم این انتقاد شما را قبول دارم واقعا ان نامه بدی بود.و باید بخاطر ان عذر خواهی می کرد.این که نمی شود همه قوانین را بخاطر این که یک نفر می گوید نادیده گرفت.اما با نامه ای که این سیصد نفر نوشته اند البته با اکثرش موافقم.
ارژنگی
Iran, Islamic Republic of
بحث اینست روش فعلی دیگر منسوخ شده احمدی نژاد بعنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت و کسی که به جهت حضور در مناصب مهم در جریان روند امورات کشور قرار دارد پیشنهادی داشته و در کمال احترام از مقام عظمای ولایت درخواست تجدید نظر و رسیدگی در پاره ای موضوعات کشور را داشته است . حالا اگر مثل روحانی درخواست رفراندم میکرد حتما باید از کشور اخراج میشد . جالب اینکه الکی دلواپس ها تاکنون هیچ واکنشی به درخواست رفراندم روحانی نداشته اند
United Kingdom
بنده در اخر دولت دهم پیش خودم می گفتم چرا رهبری تمام دشمنان قسم خورده دولت دهم را می نشاند و انها به سخرانی احمدی نژاد که همش امارهای دولت را می داد گوش کنند.حکمتش در این بود که امثال این اقا حالا نتوانند با تهمت کم کاری به ان دولت بزنند.اگر جواب منطقی داری که این چیزها که اینها نوشته اند کذب است و وضعیت این شکلی نیست بنویس و دفاع کن.اما از نوع مقاله نوشتن شما معلوم است که جواب منطقی ندارید.می خواهید با تهمت و افترا اصل قضیه را لوث کنید.اتفاقا امریکایی ها هم در دوره جنگ سرد هر کس در کشورشان انتقاد می کرد فورا کمونیست بودن را به ان می چسباندند و نابودش می کردندوشما هم دقیقا دارید همان روش را استفاده می کنید.
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
استدلال شماها فقط به اشکالات و ضعف های احمدی نژاد برمی گرده در حالیکه بنده منظوردیگری دارم و میگم باید قانون رعایت بشه
احمدی نژاد خواسته ای داشت که دادگاه علنی باشه قوه قضائیه هم می توانست برای متقاعد کردن اذهان مردم و منتقدان استدلال بیاره که مثلا به فلان دلیل امکان نداره
ادعا کردن خیلی راحته اما اگر خودشما ( منظورم شمای نوعی است ) گرفتار بی قانونی بشید و پاسخ مستدل نشنوید دادوفریادتان بلندمیشه و به هرجایی که امکان داشته نامه می نویسید!
Iran, Islamic Republic of
جناب نسل قدیم! این همه خامی و سادگی از شما بعیده.. جواب سوالت در مورد چرایی برگزار نشدن دادگاه علنی رو یکی از کاربران داد، اما اصلا حاضر نیستی در موردش فکر کنی!…
رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی یعنی عمل کردن به مُر قانون، ولی زمانیکه وضعیت به شکلی درمیاد که قوانین متقن حلال مشکلات نیستن، پلیس میاد وسط میدان و حتی خلاف رنگ چراغ راهنمایی و قوانین مکتوب، اتومبیل‌ها رو هدایت میکنه تا گره ترافیک باز شه. آیا میتونیم ادعا کنیم پلیس خلاف قانون عمل کرده؟!
Iran, Islamic Republic of
الان شما معتقدید که "قوانین متقن حلال مشکلات کشور نیست"؟؟
اون وقت این حلال نبودن فقط در مورد تعطیل کردن نص قانون اساسی و آن هم فقط درخصوص اصل برائت و اصل علنی بودن محاکمات است؟ یعنی مثلا اگر کسی بگه : الان قوانین متقن حلال مشکلات نیست و لذا انتخابات زودرس برگزار کنید، کافر و بزرگترین خطر از صدر اسلام و خط گیرنده از عبدالقادرخان هندی و از این جور چیزها نیست؟؟
عزیز دل برادر ! قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران - و اصلاحات بعدی اش - موارد برگزار نشدن دادگاه علنی را احصاء کرده؛ کمتر از انگشتان یک دست . قانون اساسی تکلیف قاضی محکمه را در مواردی که قانون مبهم یا مجمل باشه ، مشخص کرده. قانون اساسی قانون مادره، یعنی هیچ قانون پایین دستی نمی تونه در تنافر با آن باشه، چه رسد به یک تصمیم روزمره یک مسئول قضایی یا یک قاضی . اصلا فلسفه اولیه وجود شورای نگهبان همینه .
محض رضای خدا، بخاطر روح امام ، بخاطر خون شهدا، بخاطر گل روی حضرت آقا
اینجوری از نظام - کشور!_ دفاع نکنید.
Iran, Islamic Republic of
خیر بحث سر مسائل مملکت نیست! موضوع دقیقا حمله احمدی‌نژاد به قوه قضائیه و زیر سوال بردن احکام صادره توسط یک نهاد قانونی کشور هست. هر شخصیتی در هر موقعیتی هم که باشه حق نداره با این توجیه که مسائل رو بهتر از دیگران میفهمه، بدون درنظر گرفتن سمت‌ها و جایگاه‌ها در کار دیگران مداخله کنه.
احمدی‌نژاد اگر واقعا به راه حل ویژه‌ای رسیده بود میتونست در مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کنه یا حداکثر در نامه خصوصی با رهبر انقلاب در میان بذاره. حالا اینکه ایشان می‌پذیرفتن یا نه، مربوط میشه به شخص خودشان.
نامه سرگشاده نوشتن و زیر سوال بردن تمام قوا در چنین مرقومه‌ای هیچ معنی‌ی نداره جز طغیان علیه نظام و ولایت فقیه
Iran, Islamic Republic of
تعجب میکنم چرا شماها ازاین سئوال فرارمی کنید که قوه قضائیه پاسخش در مورد دادگاه های غیرعلنی چیه؟
یک توضیح مختصر اینقدر دردسرداره؟
چرا لقمه رو دورسرتون می چرخونید و دائما درحال توجیه هستید؟
...
Iran, Islamic Republic of
اسناد، مدارک و شاهدان زنده رو در تلویزیون نشون دادن برنمی‌تابید! پاسخ از این روشن‌تر؟!
Iran, Islamic Republic of
مرحبا بناصرنا!
هم متن کامل حکم بقایی - البته 76 صفحه محکومیت از کل 88 صفحه حکم - منتشر شده و موجوده ؛ هم اون فیلمی که خبرگزاری محترم قوه قضاییه منتشر کرد .
توقع ملاحظه دقیق خود متن حکم و مقایسه شیوه استدلال و مستندات دادگاه در دو اتهام موجود در یک حکم را ازتان ندارم . متن فیلم را با دقت تمام ، با حوصله و مکرر ملاحظه کنید . بعد به متن حکم مراجعه بفرمایید . در متن منتشره اگر اثری از اتهامات موجود در فیلم یافتید ، سلمنا . اگر متن کامل حکم را پیدا کردید ، دیگر فبهاالمراد!
اون حکایت معروف مار و مار را هم بخاطر بیاورید!
Iran, Islamic Republic of
Oh My God چقدر شما عربی بلدین!
شوخی کردم، ولی بهتر بود خودت حکایت رو میگفتی. خب شما که میگی چند صفحه از حکم منتشر نشده. چرا فکر میکنی برنامه‌ای که پخش شد برای تکمیل کننده همین چند برگه نبوده؟! بعدم شما مثل احمدی‌نژاد معتقدی که رهبر فرزانه انقلاب نمیدونه تو کشور چی میگذره و باید روشنشون کرد، چون اگر غیر از این بود به حکم قوه قضائیه احترام میذاشتی
Iran, Islamic Republic of
ما رو چی فرض کردی هر ادعایی دلت میخواد میکنی؟! بنده به طور اجمالی متن حکم بقایی رو خوندم و فیلم رو هم دیدم، تناقضی وجود نداشت. محتوای فیلم فقط اظهارات شاهدان دادگاه بود. انتظار داری در مورد تمام حکم چند ده صفحه‌ای این شاه دزد قهار توی تلویزیون برنامه بذارن؟!
Iran, Islamic Republic of
عزیز 21:21
فیلم رو دیدی؟؟ متن حکم رو هم خوندی؟؟
فیلم مربوط بود به "اعترافات شاهدان دادگاه"! در خصوص ادعای تخلفات و جرایم بقایی در میراث فرهنگی ؛ میشه بفرمایی در حکم دادگاه ، چه مجازاتی برای جرایم ایشون در میراث فرهنگی صادر شده؟!!
تناقض هم در خود حکم هست . راجع به اتهام اختلاس در اختصاص کمک به دانشگاه ایرانیان، دادگاه حتی رفتار مبتنی بر مقررات حاکم به مصوبات دولت را نمی پذیرد و آن مقررات را نقد می کند . اما راجع به اتهام اختلاس سه میلیون و خرده ای یورو ، صرف نامه ساس و اعترافات یکی دو نفر از کارکنان ریاست جمهوری و حفاظت را کافی برای اثبات جرم می داند.
...
Iran, Islamic Republic of
عجب! یعنی مثلا میخوای مچ‌گیری کنی؟! مگه بقاییِ مفسد کیه که من با این همه مشغله بیام تک‌تک اتهاماتش رو مو به مو بررسی کنم که خدای نکرده در حقش اجحاف نشده باشه؟!
افرادی که شهادت دادن برای دادگاه معتبرن و اذعان کردن که مجرم خیلی بدنبال وجهه قانونی درست کردن برای اعمال غیر قانونیش بوده. یعنی اینها حتی مصوبات غیر عادی داشتن تا کارهاشون رو قانونی جلوه بدن. ضمنا شاهدان از جابجایی چندباره پول‌ها برای رد گم‌کنی صحبت کردن که با بررسی‌های بیشتر این موضوع به اثبات رسیده
Iran, Islamic Republic of
با پست اخیر جنابعالی که ظاهرا خیلی پرمشغله هستید و با نحوه مواجهه تون با عرایض حقیر لازم شد به تبعیت از جناب نقی معمولی - که بعد از قسمت آخر پایتخت 5 ، دیگر به مقام حجیت رسیده اند...- بناچار عرض می کنم :
من دیگه حرفی برای گفتن ندارم!!
Iran, Islamic Republic of
نیازی به گفتن نیست، از کامنت قبلی‌ت خودم فهمیدم حرفی برای گفتن نداری و فقط ژست حقوقدانی و دقت‌نظر گرفتی، به این امید که با دسته کورها طرفی و بدون بررسی و پیگیری حکم بقایی، مردم درحالیکه ادعاهای پوچ و واهی‌ت رو پذیرفتن، تو لاک دفاع فرو میرن و مجبور میشن دست به توجیهات احمقانه‌ای بزنن که مثلا حقانیت شما ثابت بشه!
Iran, Islamic Republic of
اولا که استدلال شما مبنای حقوقی ندارد . احکام صادره از یک نهاد قانونی براساس مرّ قانون اساسی باید مستدل و مستند به قوانین مقررات باشد. این همه مجموعه قوانین شکل و ماهوی وضع و تدوین شده ، برای تضمین همین فرآیند .
ثانیا چه کسی حق دارد دیگران را به طغیان متهم کند؟ رهبر انقلاب حتی انتقاد از شخص خودشان را در تناقض با انقلابی بودن نمی دانند . شما این بهتان ها را از کجا در می آوردید؟ این نظامی که اینقدر ادعا می کنید بهش حمله شده ، مصداق دقیقش کیست؟؟
Iran, Islamic Republic of
مرز بین انتقاد و هجمه افسار گسیخته آشکاره. چه کسی حق داره یک نهاد قانونی کشور رو به ناکارامدی و فساد متهم کنه؟!
Iran, Islamic Republic of
تهمت زدن خیر اما انتقاد مشکلی نداره
مصونیت آهنین درست کردن برای قوه قضائیه به فساد کشیده میشه چرا شما ازتاریخ عبرت نمی گیرید؟!
Iran, Islamic Republic of
موافقم! از تاریخ عبرت گرفته و مثل اسلاف عاقبت به شر شده، به قوه قضائیه هجمه نکنید
Iran, Islamic Republic of
هجمه به قوه قضائیه بدلیل اینه که این قوه درمورد دادگاه های غیرعلنی توضیحی نمیده و این ابهام ایجاد میشه که ازقانون فرارمی کنه
درواقع خود قوه قضائیه است که باعث این هجمه میشه عزیزدل
Iran, Islamic Republic of
قوه قضائیه این اختیار رو داره که بر اساس شرایط پرونده تصمیم بگیره دادگاه رو علنی برگزار کنه یا نه. با اینحال بدلیل رفع ابعام برای اولین بار متن حکم بقایی رو منتشر کرد که از نظر من ضرورتی نداشت!
ضمنا باند انحرافی از کارگزارانی‌ها و افساد طلبان هم بدترن، چون باوجود اینکه متن حکم بقایی منتشر شده هنوزم ادعا دارن، درحالیکه در مورد مهدی هاشمی اینکار انجام نشد که البته نیازی هم نبود، چون طرف برای همه حتی حامیان سیاسی اون خانواده طلبکار شناخته شده بود
Iran, Islamic Republic of
نهاد قانونی را نه ؛ ولی مسئولان نهاد قانونی را -حتی عالی رتبه ترین مسئولان آن نهاد - می توان نقد کرد و به ناکارآمدی متهم ساخت؛ اگر ناکارآمد باشند.
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
شاید یکی ازکاربران که پاسخ داده خودشما بودی شایدم نه والله اعلم...
خامی و سادگی را شما به من نسبت دادی اما برخلاف شما موءدبانه مجددا پاسخ میدهم:
هرزمان قوه قضائیه پاسخ داد که چرا دادگاه ها غیرعلنی برگزارمی شود و پاسخش مستدل بود قانع کننده است
الان چه مشکلی درمورد برگزاری دادگاه های غیرعلنی پیشامدکرده که مثلا بقول شما پلیس راهنمایی بیاد و فرمانش بر خلاف چراغ راهنماباشه؟
عزیزدل برادر موضوع ومسئله بنده و امثال بنده مختص احمدی نژاد نیست چرا متوجه نیستید؟
حتما باید خودتان گرفتار بعضی نامرادی ها بشید تا فریاد وامصیبتتان را سردهید و از همه شکایت کنید؟!
با استدلال شما شاید قوه قضائیه استدلال کنه هروقت دلش میخواد و یا خودش تشخیص میده باید نقش پلیس راهنما رو وسط چهارراه ها بازی کنه و چراغ ها رو بکنه و ازبین ببره و هیچکس هم حق اعتراض نداشته باشه
عزیزدل برادر یک توضیح کوچک از سوی این قوه یعنی اینقدر سخته؟!...
Iran, Islamic Republic of
کدوم بی‌ادبی؟! باتوجه به کامنت‌هایی که زیر همین پست گذاشتین نظر من در مورد شما همینه بدون اینکه قصد اهانت داشته باشم. شما اصلا روی کامنت‌هایی که براتون میاد فکر نمیکنی! کاربر ۲۳:۲۹ به درستی پاسخت رو داد، اما شما همچنان بدون تامل فقط روی سوالت مانور میدی..
این کشور رهبر داره و رهبرش ولی‌فقیه زمان خودش هست که انتخاب رئیس قوه‌قضائیه از جانب ایشان صورت میگیره، بنابراین اگر فرد منتخب ایشان مرتکب چنین بی‌قانونی متداولی بشه، یعنی نه با دلایل منطقی بلکه هر وقت که خواست بنا به میلش دادگاه رو غیرعلنی برگزار کنه، توان این رو دارن که برکنارش کنن.
مقام معظم رهبری حتی فرمان آتش به اختیار فرهنگی و اقتصادی عمومی صادر کردن، اونوقت چطور فکر میکنی حداقل در همین حد اختیارات برای قوه قضائیه قائل نیستن که در موارد خاص تشخیص برگزاری دادگاه غیرعلنی بدن؟!
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
خامی و سادگی درمورد یک شخص که سن وسالش احتمالا مثل پدر شما میمونه اگر بی ادبی نیست پس چیه؟
حتی با همسن وسال بودن هم تعبیردرستی نیست
شما اگر استدلال درستی داری لازم نیست به دیگران انگ خامی و سادگی بزنی حرفتونو بزنید و مردم هم قضاوت می کنند
اینجا لازم نیست من و شمای نوعی یکدیگرو متقاعد کنیم
ازحرف های تکراری شماها خسته شدیم
قوه قضائیه زیرنظررهبریه چه ربطی داره که ازاین قوه انتقاد نشه؟!
شما مطمئنی رهبرانقلاب نظرشما رو دارند؟
درهمین سایت ازامام جمعه یکی ازشهرها انتقاد شده که مثلا ماشین چندین میلیونی سوار میشه و حالا شما بیا بگو چون فلانی منصوب رهبری است پس انتقاد ممنوع!
اینکار شماها و امثال شماها دفاع از نظام و رهبری نیست بلکه نتیجه عکس میده و داده
حالا من فکر نمی کنم یا شما که فقط نظرات و حرف های کلیشه ای می زنید و انتظار دارید بقیه پاسخ ندهند و اگرهم پاسخ بدهند به آنها انگ خامی و سادگی می زنید. اگر آستانه تحملت پایینه پاسخ نده چون خوشبختانه اینجا آزادی نسبی برقراره و درمقابل هرپاسخ جواب میگیری
می بینید ترو خدا مردم با کیا شدیم 80 میلیون نفر؟!
Iran, Islamic Republic of
«می بینید ترو خدا مردم با کیا شدیم 80 میلیون نفر؟!»
معلومه آستانه تحمل کی پایینه..
از نظر من هم نظرات امثال شما کلیشه‌ای و سطحی‌ـه و اتفاقا به طور عجیبی بدنبال القاء عقیده‌ت به دیگران و متقاعد کردن غیر همفکرانت هستی! ولی خوبه که نقاب تشخص رو برداشتی نسل قدیم مبادی آداب!
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
عصبی نشو دوست عزیز پاسخ مستدل بده همینجا اعتراف میکنم کوچک همه شما هستم
نظرات کلیشه ای یعنی اینکه شما و امثال شما اعتقاد دارید چون فلان شخص رو رهبری منصوب کرده هرکاری بکنه مجازه و بهمین دلیل عدم برگزاری دادگاه های علنی رو توجیه می کنید و حتی راضی نیستید یک توضیح مختصرهم داده بشه واقعا چرا ؟
دقیقا از پاسخ شما این منظور برمیاد
بنده هم مخالف اعتقاد شما هستم و استدلالم این بود که دلیل نمیشه هر شخصی منصوب رهبری باشه از انتقاد و پاسخگویی مصون باشه و صددرصد معتقدم رهبری هم همین عقیده رو دارند و حتی شما میتونید از دفترایشان استفتا و یا سئوال کنید
پس حرف های بنده مشخصه شما هم اگر حرف جدیدی دارید اظهار کنید و قضاوت را به مردم بسپارید و بنده برخلاف شما توهین نمی کنم و ادعا ندارم نقاب روی صورتتان گذاشته اید!
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
این جمله شما هم اصلا نشانه بی ادبی و عدم نزاکت نیست:
" خوبه که نقاب تشخص رو برداشتی نسل قدیم مبادی آداب! "
نقاب برصورت افرادی است که ظاهرا حامی نظام و رهبری هستند اما حتی در زمان حیات ایشان هم برخلاف اوامر و نظراتشان عمل می کنند که نتیجه اش نارضایتی مردم می باشد.
Iran, Islamic Republic of
شما احتمالا جلوی آینه وایستادی یا وسط کوهستان! واسه همینم درحالیکه عصبی و احساسی شدی و پرخاشگری کردی همزمان دیگران رو دعوت به خویشتنداری میکنی، حرف‌های کلیشه‌ای میزنی و این رفتارت رو به طرف مقابل نسبت میدی، بی‌ادبی میکنی و از ادب حرف میزنی، درحالیکه معنا و مخاطب سخنان شیوای رهبر انقلاب روشنه، مدعی میشی دیگران کُنه فرمایشات رهبر حی و حاضر رو درک نمیکنن!...
کمی به شرایط موجود فکر کن! بقایی و مشایی بخاطر جرایم‌شون تنبیه شدن و احمدی‌نژاد هم برای ادامه این مسیر راهی جز زدن به سیم آخر و ایستادن تمام قد در مقابل نظام و رهبری عزیز نداره، که آخر این راه هم مشخصه..
خب نظرت چیه؟! میبینی که حقیقت اینه که احمدی‌نژادی‌ها از فرط عصبانیت به چنان وضعیت رقت‌انگیزی رسیدن که همچنان با لجاجت خودشون رو سربلند ماجرا نشون میدن!) مثل همون یارو که افتاد زمین و همچنان ادای سینه‌خیز رفتن رو درمی‌آورد تا ضایع نشه!
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
خداروشکر اینجا بحث بنده و شما رو دیگران هم رویت می کنند و قضاوت آن را به آنان و خصوصا افرادی واگذارمی کنم که حامی نظام و رهبری هستند
دوست عزیز صحبت ها گفته شده اما اگر واقعا حامی نظام و رهبری هستید ازایشان برای مقاصدتان هزینه نکنید و ادعا نکنید که هرشخصی منصوب رهبری بود ازانتقاد مصون است

صددرصد شخص رهبری چنین نظری ندارند که شما ادعا می کنید

ضمنا اگر نظرات بنده باعث ناراحتی شما شده است معذرت می خواهم. بنده نه شما را می شناسم و نه برخورد شخصی داشته ام اما واقعا هرچه در کامنت های قبلی ام گشتم گستاخی و بی ادبی نسبت به شخص شما و یا دیگران ندیدم اما متاسفانه معکوس آن را ازجانب شما مشاهده کردم
موفق و سلامت باشید
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
ضمنا اون کاربری که شما اشاره کردی ( 23:29 ) تعبیر بی عقل رو بکار برده که البته ازنظرشما بی ادبی نیست و قضاوت آن را همه برعهده عرف اجتماعی و مردم می گذارم .
هرچند درفضای مجازی می شود راحت هرسخنی را گفت اما امیدوارم خصوصا آنها که خود را پاسدار این نظام و رهبری می دانند و درد دین دارند دراین فضا هم ادب را رعایت کنند. انشاالله
Iran, Islamic Republic of
این وقاحت افرادی است که خودشان را محور سیاست می دانند از احمدی نژاد هم هم این روحیات دیده می شه .واقعا باید به محمود گفت ...
حسن سلیمی
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی. با تشکر. پیشنهاد ما به شما مطالعه هر چه بیشتر و دقیق قانون اساسی است وگرنه اگر به سخنان سیاست بازانه و تحلیل های هدف دار عده ایی باشد باید در این کشور برای هز موضوع کوچکی نفرات جابجا شوند و باب طبع عده ایی قدرت طلب از مردم سالاری دینی خودبگذاریم. جهان نیوز
حسن سلیمی
Iran, Islamic Republic of
لطفا شما مجددا کامنت من رو مطالعه بفرمایید، نظر اینجانب در تایید مقاله حاضر بوده و از آن بوی تغییر در قانون اساسی مملکت استشمام نمی شود.
فیدل
Iran, Islamic Republic of
البته معلوم هست که شما نامه دکتر به رهبری رو نخوندید. اگه میخوندید راه حل هاش رو هم الان می فهمیدید چی هست. ...
Iran, Islamic Republic of
چرا این عزیزان قبلا به فکر دادگاه های غیرعلنی نبودند؟ مگر این مساله امروز بوجود امده؟
Iran, Islamic Republic of
اين سخن درست، اما عزيزان به ما قال توجه نماييد نه به من قال. ضمن اينكه احمدي ن‍ژاد در دوره صدارت خود با رها از فساد لانه كرده در دستگاه‌ها و شركت ها گفت و ليست مفسدين را به رئيس دستگاه قضا داد ولي هيچ اتفاقي نيافتاد .... با خود سانسوري به بهانه ولايت هم چيزي عوض نخواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
قبلا دادگاهها این قدر غیرعلنی نبودند؛ حتی در اوان ریاست مسئولان محترم فعلی .
محاکمات متهمان فتنه 88 ، بطور کامل در روزنامه ها منتشر می شد ، بخشی اش هم ازتلویزیون پخش می شد .
نمی دونیم چی شد؛ یهویی غیرعلنی بازی شروع شد ؛ بخصوص ازوقتی بعضی ها به بابای گل پسر بابا مشورت دادند که : برگشتن گل پسر به کشور ، به صلاحش نیست !!!
Iran, Islamic Republic of
...
احمدی نژاد در صراط براندازان
Iran, Islamic Republic of
نه مقاله نویس و نه هیچ عاقلی، هر منتقدی را برانداز نمی خواند اما احمدی نژاد اگر هم نیتش این نباشد اما دقیقا در صراط براندازان قرار گرفته است
نکته جالب
Iran, Islamic Republic of
جالب این است که بسیاری از امضاکنندگان نامه عضور سابق بسیج یا انجمن اسلامی بوده اند ! چرا الان عضو بسیج نیستند؟!
Iran, Islamic Republic of
آیا با بچه ای که خودش اصرار داره با همکاری بیگانه پدر صالح و خونواده ای که توش رشد کرده و ارتزاق شده رو با ناجوانمردی هرچه تماتر از بین ببره به این خیال باطل که همه خونه رو صاحب بشه، مدارا کردن عقلانیه؟ اخلاقیه؟ قانونیه؟ عرفیه؟ شرعیه؟ حامی بودن احمدی نژاد با این شرایط یعنی همکاری کردن با او در خیانت به ولی نعمت خود
Iran, Islamic Republic of
نکبت،چیزی است که از سر روی اصلاح طلب ها و اصولگراها بالا میرود....
Iran, Islamic Republic of
يعنى چه جهان ؟! چرا توهين اين احمدى نژادى بدبخت را منتشر ميكنى ؟! الآن كه نكبت از سر و روى انحرافيون و عروسك شون مى باره !
Iran, Islamic Republic of
پدرت بسوزه سياست ! تا ديروز همين ايمانى و دار و دسته كيهانيان و ايضاً جهان و مشرق و رجا و فالس و … معركه گرفته بودند و كل مملكت رو فداى اين عوضى ها كردند و كوچك ترين اعتراض يا انتقادى هم تحمل نمى كردند ، سهله كه براش افسانه هم درست مى كردند ، آقا شعيب بن صالحه ، استاد يار گرمابه و گلستان حضرته و باقى قضايا ! الان واقعاً خجالت نمى كشيد ؟! شرم نمى كنيد ؟! لابد ميگيد ملاك حال افراده ؟! غير از اينهم مگه حرفى داريد كه بزنيد ؟ اونهائيكه ماهيت اين بابا رو شناخته بودند بصيرت داشتند نه شماها كه سياهى لشكر انحرافيون بوديد ، جالبه هنوز هم كه هنوزه حاضر نيستند از مردم عذرخواهى كنند و بگن غلط كرديم با وقاحت هم از اعمال گذشته شون دفاع ميكنند ! يكى نيست ازشون بپرسه پس فرق شما با اينهمه ادعا و بصيرت و عمار و باقى قصه ها با اشخاص بيسواد چيه ؟! از كجا بفهميم الآن درست ميگيد ؟!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تیم روزنامه کیهان از زمان بروز انحراف در ذولت دهم و از همون زمان پرچمدار نقد دولت بود و هست و الان هم خوب داره به تکلیفش عمل میکنه لطفا کلی گویی را کنار بگدارید و سند بیارید که این افراد بی دلیل از دولت نهم و ذهم حمایت کردند.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا از زمانی که احمدی نژاد به خاطر زیاده خواهی های یک عده که خود را صاحب انقلاب میدانستند مقابلشان ایستاد و اجازه هیچ استفاده ای را به هیچ کس نداد یک عده مخالفت را با احمدی نژاد شروع کردند .
Iran, Islamic Republic of
ودقیقا همین افراد با مطرح کردن ان حرفها و نابود کردن اعتماد مردم مقصر وضع موجود و روی کار امدن روحانی هستند.کیهان و اطلا عات را وقتی بخوانی متوجه می شوی که چقدر افکار پوسیده و دیکتاتوری بر این دو روزنامه حاکم است. همیشه این را می گویند که این که ما می گوییم درست است هر کس بجز این فکر کند یا خائن است یا منافق.
Iran, Islamic Republic of
به قول یک علیه ما علیه : برو بالاتر!
تیم معزز روزنامه کیهان خیلی با بصیرت بود! عینهو مرحوم استوانه . خیلی قبلتر از زمان بروز انحراف در ذولت دهم به تکلیفش عمل کرد و الان هم می کند.
از همون چندین ماه مونده به انتخابات 84 ؛ همون موقع که شورای هماهنگی نیروهای خط امام و رهبری به ریاست حضرت حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری- همون که بعدها لیدر طرح "دولت آشتی ملی" شد و بعدتر بحثش پیش اومد لیدر اصلاحات هم بشه! - یک گروه معتمدین هفت هشت نفره تعیین کرد تا خطوط اصلی انتخابات رو تعیین کنند ؛ و اون گروه محترم هم یک گروه هفت هشت نفره بررسی نامزدها را تعیین کرد تا نامزد نهایی شورای هماهنگی - حضرت حاج علی لاریجانی - را برگزینند ؛ و جناب سردار قلم حاج حسین آقای شریعتمداری عضو همین گروه اخیرالذکر بودند ....
بله تیم روزنامه فخیمه کیهان از همون موقع پرچمدار نقد دولت احمدی نژاد بود ، و در دولت نهم - نه دهم ، نه بعد از بروز انحراف!- از دست شخص احمدی نژاد و با همراهی وزیر ارشاد سابقا کیهانی اش ، جایزه "منتقد منصف!" دریافت کرد.
واقعا کسانی که ادعا می کنند روزنامه محترم کیهان از دولت نهم و دهم بادلیل یا بی دلیل حمایت کرده ، باید سند بیارند؛ کلی گویی معنی نداره!ً!
Iran, Islamic Republic of
بعله که ملاک حال فعلی افراده. اتفاقا امثال شما باید شرم کتید و خجالت بکشید و بگید غلط کردید که عمله ظلم بودید. مردم از شر. مثل شما به سمت احمدی نژاد رفتند (الان لابد با وقاحت خاصتون تعداد آراء او رو هم منکر میشید). اما وقتی قدرت به دهان او هم مثل افسادطلبان مزه کرد، از او فاصله گرفتند. در ضمن امثال شماها هیچ هم بصیرت نداشتید. اگر داشتید جوری رفتار نمی کردید که ملت از شرتون به او رو بیارند. جنگ دارودسته شما با اجمدی نژاد از اول تا آخر بخاطر قدرت بود.
😂😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
هه..
اگه رها کرد چرا رهبر گفت هشت سال زحمت و تلاش شبانه روزی کشیده خودش و دولتش؟!

اگه رها کرد چرا تو اوج اون تحریم ها ک میگی بهترین شاخص تولید ناخالص ملی این چهل ساله ماله همون زمانه رها کردن مملکت بوده؟!


اگه رها کرد پس چجور تو بنزین خودکفا شدیم!؟
...
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد
صابر
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر ضد ولایت فقیه
Iran, Islamic Republic of
مگه کل کشور رو ایشون میچرخونده؟ هزاران نفر توی کشور زحمت میکشن تا یه موفقیتی به دست میاد، چطور روتون میشه به اسم یک نفر سند بزنین؟ ایشون توی اون دو سال کارش رو عملا رها کرد و به وظایفش عمل نکرد، اگرم موفقیتی به دست اومده حاصل زحمات افراد دیگه است.
تعریفهای رهبری هم مربوط به نقاط مثبت بوده، همونطور که از همه دولتهای دیگه تعریف کردن، شماها اگه واقعا رهبر رو قبول دارین، کسی که علنا حرف ایشون رو درمورد انتخابات ریاست جمهوری زیر پا گذاشته باید کنار بگذارین نه این که ازش بت و قدیس بسازین.
Iran, Islamic Republic of
هزاران نفر چرا الان زحمت نمیکشند تا مملکت را از سکون و رکود در بیارند . بفرمایید لطفا
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
آقا منع نکردن ایشون رو بلکه توصیه کردند...
پس از آن نیز تا به امروز مسیر ارتباط احمدی نژاد با آقا کاملا بسته است و این مسیر طی گیت های چندگانه قرق برخی مسئولین سرخود و مغرض و امنیتی می باشد...
Iran, Islamic Republic of
هزاران نفر زحمت میکشیدن. اما تا میرسه به اختلاسا میندازیش گردن احمدی نژاد ها؟!!!ای شیطون
Canada
همه اش رو ول كن، واقعا توهم دارى اگر فكر ميكنى در توليد بنزين خودكفا هستيم
صالح
Iran, Islamic Republic of
من یکی از طرفداران سر سخت احمدی نژاد بود و حتی برای پیروزی او در انتخابات نذری دادم
ولی الان بخاطر حرفهای ضد ولایت فقیه وی ، او را قبول ندارم .
چرا تا ئقتی خودش روی کار بود و اطرافیانش هر کاری میخواستند می کردند حرفی نمی زد .
حالا که قانون با مشایی و بقایی معلوم الحال برخورد کرده حرف از عذالت می زند . پس معلوم میشود او بفکر مردم نیست و بیشتر بفکر اطرافیان خود است/
Iran, Islamic Republic of
شما که اینقدر مخلصی پس چرا در مقابل کجروی ... های برجامی این دوره یقه جر نمی دهی !!!
Iran, Islamic Republic of
نفرمودند هشت سال
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
عالی بود...
هزاران لایک...
خودتون رو نظام جا نزنید
Iran, Islamic Republic of
ایمانی مقاله نویس کیهان چرا اینقدر عصبانی و برآشفته شدی؟
مگر در این نامه به جز واقعیت چه چیزی گفته شده است؟
چرا مقاله که هیچ یک جمله در خصوص مسببان واقعی این مشکلات نمی گویی و نمی نویسی؟
این تهمت و افترا زدن به فرزند خدوم ملت دکتر احمدی نژاد سزاوار همان هایی است که بر مسئولیت های نظام تکیه زده و کارهای خطا و ناشایستگی اشان به حساب نظام نوشته می شود
شماها از همان اول با احمدی نژاد مشکل داشتید و الان هم شمشیر را از رو بسته اید
حسادت، بغض، کج فهمی، درک نادرست از شرایط، تهمت و انگ زدن به این و آن، چوب لای چرخ عدالت طلبان گذاشتن شده کار روزمره عده ای عمارنما که بصیرتشان در حد صفر که نیست بلکه در حد کمک به غاصبان پست های نظام است
برو کمی مطالعه و بررسی کن جملات رهبری در مورد عدالت را . به خصوص صحبت های اخیر رهبر را.
Iran, Islamic Republic of
اره که غیر واقعی و نامردی است اگر رهبری از اختیاراتاش استفاده کند و ریسی جمهور را مثلا کنار بگذارد همین شما داد وا ازادی می دهی که دیکتاتور است و نمی گذارد کشور با رای مردم اداره شود شما ها فقط بلدید ایراید بگیرید
منحرف واقعی
Iran, Islamic Republic of
... شماها و امثال شماها هستید که در قبال ظلم و فساد و بی عدالتی ساکتید
شماها هستید که مصلحت های ساختگی و مصنوعی و رودبایستی هاتون انقلاب و نظام رو به این روز انداخته
چرا خودتون رو اصل و دیگران رو فرع و منحرف میدونید؟
چرا در مقابل ظلم ساکتید؟
ادعاتون که گوش فلک رو کرد کرده و دم از انقلاب و اسلام و ... میزنید ولی دریغ از یه ذره عمل
دریغ از یک ذره وارد میدان شدن
آقای ایمانی جنابعالی حقوق بگیر موسسه کیهان هستید سر ماه حقوق توی حسابتونه. از مشکل مردم، کارگرا، بیکارها و ... خبر ندارید اگر هم داشته باشید هیچ وقت نمی تونید اون ها رو درک کنید
منحرف واقعی کسی است که در مقابل ظلم، فساد، بی عدالتی، باندبازی و ... ساکت در گوشه ای بنشیند و فقط شعار داده و حقوق سرماهش را بگیرد
United States
رفوزگان فتنه خوارج آخر الزمان علیه ولایت توفیق سربازی مولانا صاحب الامر و الزمان عجل الله تعالی فرجه را نخواهند داشت
Iran, Islamic Republic of
تو کی باشی حالا ک داری یارای آقا مهدی عج رو شناسایی میکنی؟!!!!!!
علی گرگانی
Iran, Islamic Republic of
یک قطعه فیلمی ازرهبرفرقه انحرافی احمدینژاد بتازگی پخش شده ویکسره دم ازمردم میزنه که انگار فقط اینها نماینده ملتن!!!
این دیگه چقدرخودخواهه میگه هیچ وصله ای به ما نمیچسبه!!!
یعنی کارشان آنقدر درست ،دقیق حساب شده بوده توی 8سال که مو لا درزش نمیره اصلا اینها همه نشسته پاکن ویک سرسوزن هم خلاف نکردن خودخواهی و منیت تاکجاپیش رفته که با وقاحت و پر رویی تمام چیزی نمانده که خودشان را جای معصوم بگزارن!!!
(مشایی) باجناق بقایی؛ دخترمشایی عروس احمدینژاد!!!
فقط این 3نفرفامیل وابسته باید تا ابد دستشان درحکومت باشه بقیه نماینده مردم نیستن!!!
منیت و خودخواهی چشم و دلشانرا چنان کور کرده که به جز خودشان هیچکس دیگر لیاقت نداره!!!
هی پدرت بسوزه قدرت چقدرشیرنی که هیچکس حاضرنیست حتی تن به قانون بده و جایش را به دیگری بده!!!
شاه خودش را حق میدانست رسید به پسرش،بنی صدر،منافقین،اکنون هم اینها که خودشانرا حق بجانب می دانند@!!!
کشوریکه 2500سال یکنفربنام شاه درآن حکومت کرده بهتراز این نمیشه تا این فرهنگ منحط حکومت استبدادی پوسیده ازاندیشه مردم پاک بشه ازاین خیمه شب بازیها زیاد میبینیم!
آنقدربایدتمرین دمکراسی بکنیم و انتخابات برگژاربکنیم تا یادبگیریم که همه پیرو قانون باشیم نه فقط دراندیشه این باشیم که خود و خانواده خودمان برای همیشه درقدرت باشن!
بلکه مانند اروپاییها بایدیادبگیریم همینکه مدت قانونی دوره ریاستمان به پایان رسید دیگه پشت سرمانرا هم نگاه نکنیم حتی تجربیاتمان را هم دراختیار کسیکه پس ازما میاید بگذاریم متاسفانه درکشورمانه تنها حاضرنمیسم دست ازقدرت بکشیم بلکه مانند ان بنده خدا برای چندمین بار باعکس نیمرخ که بخشی ازبدنش به جلو وسرش رابه عقب برگردان وباحسرت دنبال برگشتن به قدرت بود که برای چندمین بار باز برگردد!!!
رهبری اعلام کرد ک انتقاد از من و نظام به منزله مخالفت با نظام نیست
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر. بیشتر مطالعه و با کارشناسان فن گفتگو کنید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
کاربر محترمی که شما را به مطالعه بیشتر دعوت کرده اند: کشیش ها هم معتقدند که اگر حضرت عیسی(ع) به زمین بازگردد صحت فرمایش ایشان را باید کلیسا تایید کند. بنا براین دوستان معتقدند ... وقتش نیست شما برو مطالعه کن بعدا خبرت می کنند!
Iran, Islamic Republic of
عجب.. خودتون کامنتها رو دستکاری میکنین..😂😂😂 هه
Iran, Islamic Republic of
آقای ایمانی من هنوز معنای وقیح بودن نامه نگاری به رهبری را در نمی یابم، چون اسائه ادبی نشده بود. نکند صرف نگارش نامه به مقام رهبری نوعی وقاحت تلقی می شود؟ بیاد دارم که دانش آموزان ابتدایی نامه ای از باب نصیحت برای امام راحل(ره) نوشته بودند و آن بزرگوار در نهایت ملاطفت پاسخ داند و خود ایشان و هیچکس احساس وقاحت نکرد.
بر خلاف روش قرآن کریم که حتی اهانت های مشرکین به پیامبر اعظم را ابتدا بازگو می کند و بعد جواب می دهد، همکاران بسیار مسلمان و معتقد شما صلاح در انتشار نامه وقیحانه!! ندیده اند چون ظاهرا اگر خداوند از فردا آگاه است ایشان از پس فردا آگاهی دارند و نگرانی های خاصی دارند.
اگر این مطلب را بخاطر خدا نوشته اید و تمام هنر خود را برای اتهام و تحقیر به کسانی که مانند شما فکر نمی کنند، بکار گرفته اید لطفا یکبار دیگر مطلب خودتان را بخوانید. شما را به قرآن کریم هدایت می کنم که در خصائل پیامبر اعظم(ص) ازنرمخویی آن نور مجسم بعنوان محوریت جلب مردم بحث می کند و می فرماید اگر درشتخو و سنگدل بودی ار دورت پراکنده می شدند(فَبِمَا رَحْمَةٍ مِّنَ اللَّـهِ لِنتَ لَهُمْ ۖ وَلَوْ كُنتَ فَظًّا غَلِيظَ الْقَلْبِ لَانفَضُّوا مِنْ حَوْلِكَ ۖ فَاعْفُ عَنْهُمْ وَاسْتَغْفِرْ لَهُمْ وَشَاوِرْهُمْ فِي الْأَمْرِ ۖ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّـهِ ۚ إِنَّ اللَّـهَ يُحِبُّ الْمُتَوَكِّلِينَ ﴿١٥٩﴾ / آل عمران). نوشته شما با این آیه و سیره پیامبر چه سنخیتی دارد؟
اگر برای لقمه نانی نوشته ای بیاد داشته باش هر نانی ارزش خوردن ندارد
Iran, Islamic Republic of
عججججبببب.. چون باب میلت نیست منتشر نمیکنی استاد سانسور جهان نیوز؟!!!!!
United Kingdom
اتفاقا به نظر بنده اینجوری نیست.ولی ایا فقط اینها گناهکارند.وتا حالا کسی در این کشور تخلف اقتصادی نداشته .بعد وزرای دولت کارگزاران و اصلاحات که اکثرا ثروت هزار میلیاردی دارند چرا برخورد نمی شود از خانه بابایشان اوردند با وزیری که رشوه دهنده به او در انگلستان محکوم شده به جرم رشوه دادن چرا برخورد نمی شود .با برادری که همه فیلمش را دیدند دارد پیشنهاد رشوه گرفتن می دهد چرا برخورد نمی شود.و صدها مورد دیگر.اینها است که شبحه برانگیز است.
به علی آقا گرگانی
Iran, Islamic Republic of
داش علی !
شما که مثلا ولایتمداری، به این کلام مولا علی علیه السلام توجه کن : هنگام عصبانیت ته تصمیمی بگیر و نه اقدامی کن .
الان بخون ببین چی نوشتی : "کشوریکه 2500سال یکنفربنام شاه درآن حکومت کرده بهتراز این نمیشه تا این فرهنگ منحط حکومت استبدادی پوسیده ازاندیشه مردم پاک بشه ازاین خیمه شب بازیها زیاد میبینیم!"
فردا روز یکی همین رو دست می گیره ، اون وقت باید راه بیفتی ننه من غریبم که ای وای حرف من رو تحریف کردند و چه و چه و چه !!
Iran, Islamic Republic of
... احمدی نژاد... و دار ودسته خوارجش.
Iran, Islamic Republic of
درودبرشماپایگاه ارزشی جهان
هرچی فکرمیکنم علت چیه شما هرچی ازپیامهارا میاورید همه به اصطلاح ازطرفداران این گروه خودخواه ریاست طلبه که جزخودشان چشم دیدن هیچکس دیگرو ندارنه نمیدانم؟!!!
با اینکه چندبارهم برایتان نوشتم گروهکها تروریستی هرجاببینند کسی گروهی دم ازمخالفت با جمهوری اسلامی بزنه آنها به صورت سازماندهی شده بعنوان طرفداری از آنها برای گل آلودکردن آب جهت گرفتن ماهی خودشان یعنی بنزین ریختن روی شعله های اختلاف که دراینجاهم بعنوان طرفدارای از آنها ست وارد می شوندوحرفهایشانرا میزنند !!! وشماهم توجه ای ندارید!!! خواهش میکنم نباشیین
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا در قضیه احمدی نژاد موضوع به کل فرق میکنه ...
Iran, Islamic Republic of
رفتار احمدی نژاد و اطرافیانش با استحاله طلبان و مدعیان تدبیر تنیجه واحدی داشته و دارد.اینها مشترکات زیادی داشته و دارند و البته در قبال اراده ملت برای حفظ انقلاب اسلامی وزنی ندارند. خیمه شب بازیهای حضرات صرفا برای داشتن جایگاه و قدرت است نه خدمت.
Iran, Islamic Republic of
مدعیان تدبیر و افساد طلبان آنقدر گند زدند که برای محکوم کردن احمدی نژاد او را در صف آنها قرار داده‌ای اگر مردانگی در وجودتان است از خدمات بیشمار او بگویید که بسیاری از علمای دانه درشت هم نتوانستند و نمی‌توانند چنین خدمتی به مردم بکنند! بگویید کدام یک از سیاستمداران بزرگ و کسانی که دست در جیب مردم دارند جرات ایجاد یارانه برای یک نفر از مردم این کشور را دارند. دولت امید بعد از پنج سال توانسته یک باب خانه برای مردم ایجاد کند! یعنی اینها و آن دروغگرایان نمی‌خواهند مردم از فقر خارج شوند و دوست دارند مردم همیشه محتاج آنها باشند و از آنها گدایی کنند! به خاطر همین هر روز بر تعداد خیریه ها و کمیته امدادها و غیره دالک اضافه می‌شود تا ملت را برای همیشه به در یوزگی و محتاج بودن بکشانند و خودشان سروری کنند با تکبر و تبختر گاهی دست سر و روی این و آن بکشند و درجهان به رخ دیگران بکشند!! ریاکاران پست!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد و گروهش انگشت نشانه را از نظر تمامیت خواهان بد جایی نشانه رفتند! جایی که تمام سرنوشت مردم را درآنجا دیکته می‌کنند و رقم می‌زنند! انگلیس!! ...
United Arab Emirates
عزتی که خدا داده است فقط خودش پس میگیرد
علی
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر منافقان و خوارجان که از صدر اسلام تاکنون تیشه به ریشه اسلام زده اند این فرد... اگر رهبری امر کند دودمانش به باد می رود انقدر جسور شده که در مقابل رهبر و امت دم از اسلام منافقانه می زند ....
محسن
Iran, Islamic Republic of
آرام تر
به جای احساسی و عصبی شدن بهتر است کمی فکر کنی
افراد احساسی زیاد تاثیر جو و اطرافیان قرار می گیرند
...
ازاد
Iran, Islamic Republic of
حیف از احمدی نژاد که عاقبتش اینطور شد
خدمات عمرانی که در دوره او کلید خورد و به انجام هم رسید یعنی در 8 سال یک کار مفید کرد یارانه ها هم به نسبت کار خوب دیگرش بود به نفع طبقه مستضعف بود .
در دوران تحریم خواهی نخواهی ما سال به سال گرانی را داریم و ایجاد سهام عدالت و یارانه ها کمک خوبی بود (الکی نگید بد بوده !!)
یک مطلب بارز این بود که فاصله و شکاف طبقاتی در دوره ایشان ثابت ماند و صعود پیدا نکرد
خوب حیفم میاد بگم بد بوده ولی اشتباه کرد مثل شطرنج بازی که در یک لحظه کیش و مات میشه ,حیف شد
به واسطه خوبیهاش دعا می کنم عاقیت به خیر شود
دعا میکنم همه مسئولین دیده هاشون بینا شود و ببینند انچه را که باید ببینند .
Iran, Islamic Republic of
احمدي‌نژاد يك بازنده بزرگ است است و طرف‌دارانش از او بازنده تر
Iran, Islamic Republic of
...
محسن
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر. شما نیازمند مطالعه بیشتر هستید اظهار نظرات احساسی و تابعی از نظرات غیر کارشناسی شما را بجایی نمی رساند. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
....
کاربر محترم . با تشکر خواهشمند است نظریه خود را با کلمات مناسب تری تنظیم و ارسال نمایید. جهان نیوز
صدر
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر. بیشتر مطالعه و با کارشناسان فن گفتگو کنید. جهان نیوز
محمد
Iran, Islamic Republic of
...
United Kingdom
احمدی‌نژاد هیچ طرفداری نداره، خدا را شکر این منافقان هم رسوا شدند
Iran, Islamic Republic of
ای قربان این دولت که در جهان نیوز رو شش ماه تخته کرد که یکی از عوامل فتنه همین جهان نیوزه احمدی خار چشم شما شده احمدی هیچویت ضد نظام و رهبری نخواهد بود ...
Iran, Islamic Republic of
وسلام بر قطب نمای ما در دوره آخرالزمان حضرت امام خامنه ای حفظه الله. امتحانات بزرگ در راه است ای اهل بصیرت.
اصلاح طلب اصول گرا دیگه تمومه ماجرا
Iran, Islamic Republic of
این نامه خیلی ها رو عصبانی کرده
علی رغم هماهنگی ایجاد شده بین اصول سواران و خیلی از سایت های خبری که اخبار عدالت طلبان (احمدی نژادی ها) پخش نشه
ولی ظاهرا نتوستند خودشون رو کنترل کنند و از نوشتن این نامه ها و به خصوص امضاهای آن به شدت عصبانی هستند
این ها جواب مستدل و منطقی ندارند
حتی حاضر نیستند متن نامه رو منتشر کنند کاری هم نمی تونند بکنند
دستگیری ها و بگیر و ببندها هم جواب نداده که اوضاع رو براشون بدتر هم کرده
تنها را تخلیه خودشون رو نوشتن این مقاله های بی سر و ته می دونند
به خیال خودشون که مردم تشخیص نمی دهند
در حالی که مردم به خوبی می دانند که احمدی نژاد از جنس مردم است و یک عدالت طلب واقعی است
این اصول گرها هستند که با سواری گفتن از مفاهیم ارزشی نظام را به گروگان گرفته اند
دوران عدم پاسخگویی به پایان رسیده است
مردم دیگر به تریبون های یک طرفه اعتنایی ندارند
نوشتن این تحلیل آبدوغ خیاری پاسخ مشکلات و مطالبه به حق مردمی نیست
جابه جایی سوال کننده و جواب دهنده
Iran, Islamic Republic of
این شماها هستید که باید پاسخ بدهید چرا در اوج تحریم ها اینقدر چوب لای چرخ دولت دهم گذاشتید
چرا در اون موقع حمله به سفارت انگلیس طراحی شد؟
چرا در اون موقع مرتب وزرا به مجلس احضار می شدند؟
چرا در اون موقع نهادهای امنیتی با مدیران بانک مرکزی، معاونین وزرا و خیلی از مدیران کشور مثل مجرم امنیتی برخورد می کردند؟ چرا اینقدر احضار میشدند؟
نویسنده مقاله باید بگوید چرا در موقع کارشکنی ها مقاله علیه کارشکنان نمی نوشته است
جای سوال کننده و جواب دهنده عوض نشود
اصول گراها که اکثریت مجلس بودند در زمان دولت دهم به دولت کمک می کردند یا این به صورت روزمره مشغول خصومت و دشمنی با دولت بودند؟
چرا فکر می کنید مردم بی اطلاع و بی خبر هستند
چون عرصه به تنگ آمد مقاله نویس به جفنگ آمد
Iran, Islamic Republic of
حرف و صحبت های احمدی نژاد احرف دل مردم و توصیف واقعی از فضای جامعه امروزی است
کسانی که حرف های مردم رو تکذیب و انکار می کنند و یا از پخش آن ناراحت می شوند اهداف و غرض های دیگری دارند
وقتی رهبری بارها اعلام می کنند مردم گلایه دارند
این حرف ها و تحلیل ها جفنگ است که می نویسید
شما ادعای اطاعت و پیروی از رهبری رو دارید ولی دریغ از یک سر سوزن فکر کردن به صحبت های رهبری
البته شاید هم می دانیدو بیشتر به فکر منافع خودتان هستید
United Kingdom
ببینید دیگر دوره حمله های نخ نما شده و یک جانبه با رسانه های یک جانبه به افراد تمام شده.دوره این که هر کس تا انتقادی کرد فورا انگ اسرائیلی بودن به ان بچسبانید گذشته است.دیگر در دست همه مردم یک رسانه قوی و کارامد است.شما باید رفتار خوبی داشته باشید تا مردم باورتان کنند اگر مردم حکومتی را باور کنند دیگر هزار نفر هم نامه بنویسند فرقی نمی کند....
دارا
Iran, Islamic Republic of
چرا دادگاه علنی برگزار نمیکنند مردم الان برای شان سئوال شده چرا دادگاه علنی بقایی و مشایی برگزار نمیشود
Iran, Islamic Republic of
از نظر شما آقایان طرفدار ولایت صرفا کاسه لیسان و پاچه خوارانند
تابع ولایت کسی است که همچون حضرت آقا درد و حرف اصلیش حرف و درد مردم هست.
کسی که از نزدیک با مردم در ارتباط هست و هرکسی حتی شمای بی ادب که به راحتی هر تهمتی را نثار میکنید می تونید با ایشون ملاقات داشته باشید و حرفتون رو بزنین.
بجای مصادره ی ولایت ای کاش چون محمود دلیر بازوی ولایت میشدین برای خدمت به خلق
نه بازوی باند های قدرت تا هر صدایی که درد مردم را فریاد میکشد قطع کنید
یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
همه ما خاک پای ولی فقیه هستیم ، اما اگر هزاران بار احمدی نژاد بست نشینی کند به اندازه تخریبی نیست که سایت جهان نیوز علیه نیروهای انقلابی انجام داده . چرا که دولتهای نهم و دهم مورد تایید جدی رهبری بودند و این دولتها فقط احمدی نژاد و مشایی و بقایی نیست ، بلکه هزاران نیروی حزب الهی در این دولت صادقانه خدمت میکردند که تمام خدمات آنها را زیر سوال بردند . آیا اگر دولتهای نهم و دهم مربوط به جریان اصلاحات بود همینطور تخریب میشد ؟ تعجب میکنم که چرا برخی از سردمداران اصولگرا با فتنه گران همراه شده و اینطور این دولتها را تخریب میکنند و برخی خود را از این دولتها مبرا میکنند . کجایند کسانیکه خود را پیرو ولی فقیه میدانند ولی در زمان جریان فتنه سکوت کردند ؟ شاید احمدی نژاد اشکالاتی داشت اما رفتارهای ناشایست آنها راعث شد که احمدی نژاد الان این رفتارها را انجام میدهد . چرا فقط افتادید به جان هم ؟ آیا این اختلاسها در کشور که اکثرا از بستگان مسولان هستند را نمی بینید که باعث دلسردی مردم از انقلاب شده ؟ این انقلاب به این راحتی بدست نیامده همه ما در مقابل خون شهدا مسولیم ، چرا با برادران مسولین برخورد لازم صورت نمی گیرد ؟ اگر این اقدام میشد احمدی نژاد و امثال آن نمی توانست برای مردم تردید ایجاد کند .العاقبه للمتقین
Iran, Islamic Republic of
خدا را بارها به خاطر تنها فردی که از سال 84 در عرصه سیاسی ایران حضور جدی پیدا کرد و تنها فردی هست که در حلقه مفت خوران چهل ساله نبود که اگر بود این روزگارشان نبود!
علی ایحال بیداری مردم از ظلم و استبداد در ایران لحظه به لحظه بیشتر میشود و تنها راه کار شما اینست که سرکوب گر باشید و صدای حق را نشنوید!!
خدا بالاترین دست را دارد.. ظالمین در طول تاریخ منفور و شناخته شده اند
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان استادان برچسب زنی به دیگران اند.
تمام حرفهای بالا این است که مخالف ما منحرف است، حرف دشمن را تکرار میکند و...
چرا به خودتان نمی آیید؟ چرا نمیفهمید؟ تا کی میخواهید سرتون را در برف فرو کنید؟
آیا درد طبقات محروم جامعه که هر روز به صورت اعتراضات کارگری و ... ظاهر میشود را نمیبینید؟
آیا این وضعیت اسف بار که میبینیم به خاطر دخالتهای بیجاو غیر قانونی شورای نگهبان در رد صلاحیت افراد و در نتیجه مجبور کردن مردم در انتخاب بین بد و بدتر نیست؟
آیا ما نباید سوال کنیم که چرا شورای نگهبان به قانون عمل نکرده و با اقدامات غلط خودش این وضعیت بحرانی را به وجود آورده و حالا که این را گفتیم شدیم منحرف و همسو با نهضت آزادی و منافقین و ...
انحراف
Iran, Islamic Republic of
ادم خوبه منحرف باشه اما نه به چپ و راست بلکه در همون مسیر صراط مستقیم خودش!
الان مدعیان تکفیرگر آقای احمدی نژاد و دولتهای نهم ودهم، بشدت روی دو چرخ بسمت چپ وراست منحرفند و در همین حال دیگران را منحرف می بینند!
بابا! تو خودت منحرف شدی و متوجه نیستی!
اونا در مسیر صراطند و روی چهار پایه مردمداری، استکبار ستیزی، تبعیت از ارمانهای امام و شهدا و عدالتخواهی از جنس سیره اهل بیت ع ایستاده اند.
میگن طرف رفت عینک بخره...عینک دودی زد و گفت: ااااا چرا خورشید گفت!
صاحب مغازه عینک رو از روی چشاش برداشت و گفت: خورشید درخشان و نورانی است تو عینکت دودی شد!
حالا حکایت اونایست که نمی خواهند نور حقیقت و واقعیتهای کشور و بحران مدیریتی و عملکردی را ببینند!
بعد منتقدین دلسوز را تکفیر میکنند!
Iran, Islamic Republic of
کی گفته منتظر ظهور با ولایت فقیه سنجیده می شود
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
لابد منتظر ظهور باید با اصلاح طلب ها و خوارج سنجیده بشه!
حسن سلیمی
Iran, Islamic Republic of
این کشور با ولایت فقیه انقلاب خودش رو به ثمر رساند و برای اولین بار حکومت اسلام رو که حتی پیامبران و ائمه معصوم در آرزوی تشکیل آن بودند، برپا کرد. به نظر شما در این زمان، منتظر ظهور به چه کسی متصل باشد تا به راه خطا، انحراف، خودمحوری و دیکتاتوری نرسد. اینجاست که انسان به برخی از این نظرات (کامنت ها) که در پوشش حمایت از احمدی نژاد نوشته می شود شک می کند؛ صداهای آشنایی که از زبان نهضت آزادی و اصلاح طلبها هم مسبوق به سابقه است.
ازاد
Iran, Islamic Republic of
بعضی چیزها واقعا اصل هستند اعتقاد به ولایت فقیه هم از اصول پذیرفته شده است
البته اگر کسی نمیداند می تواند تحقیق کند و به یقین برسد ..
Iran, Islamic Republic of
جهان جان!
اصلا نیازی نیست خودتو بکشی این اراجیف رو سرهم کنی، فقط کافیه یه نگاه به مثبت و منفی هایی که به کامنتها داده میشه بندازی
Iran, Islamic Republic of
این ۳۰۰ احمدی نژادی از جنس خودتون هستند
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد هم مثل خاتمی و هاشمی ... تاریخ مصرفی دارد که تمام شده است. اینها باشند یا نباشند انقلاب اسلامی به را خودش ادامه میدهد. انقلاب اسلامی یک جریان اصیل اسلامی است که تو کشور قدرتمند و شیعه ایران بروز و ظهور داشته است و مورد حمایت همه مظلومان و مستضعفان بریده از استکبار جهان است تا برسد به دست صاحب اصلیش. انقلاب اسلامی قائم به فرد نیست.
والسلام
محمد
Iran, Islamic Republic of
رهبری خودشان گفتند که افکار اقای احمدی نژاد به من نزدیکتره.پس حالا چه شده ؟ نگویید ملاک حال افراد است . چون افکار اقای احمدی نژاد در ان سالها هم همین بود.در کشور خیلی ها بخاطر او از یاران انقلاب قربانی شدند.
Iran, Islamic Republic of
چرا منتظر ظهور با احمدی نژاد سنجیده نمی شود؟
مجتبي
Iran, Islamic Republic of
ما اينقدر بد بخت شديم كه آقاي مشائي و بقائي نماينده آزاديخواهي ما شدند
Iran, Islamic Republic of
واقعا اوج بدبختی ما که ...ازادی خواه
Iran, Islamic Republic of
آقا مجتبی
مشایی و بقایی ...نماینه آزادی خواهی شما باشند!
مگه شما آزادیخواهی که کسی بخواد نماینده آزادیخواهی شما بشه؟!!
چه حرفها؟
شما خیلی خیلی دروغت راست باشه ، یه ولایتمدار هستی که یحتمل بعدها معلوم میشه ولی امرت کیه ! ...
مجتبي
Iran, Islamic Republic of
مشائي اولين كسي بود كه از از مهاجرين غاصب فلسطين به عنوان مردم اسرائيل حمايت كرد و باعث تشنج در جامه گرديد كه با مخالفت مقام معظم رهبري در نماز جمعه روبرو شد و ايشان فرمودند خود نزديكان دولت حاشيه سازي نكنند و به فكر كار كردن براي مردم باشند.
Iran, Islamic Republic of
حضرت آقا مجتبی
مشایی هرچی کرده باشه ، ربطی به این نداره که "نماینده آزادیخواهی" شما نیست ؛ دلیل ساده و روشن هم این که "تهمت آزادیخواه بودن" به شما نمی چسبه .
همون ادعای ولایتمداری داشته باشید ، کافیه .
ضمن آن که در همین ادعا هم ، همین پست آخر برای اثبات صحت و سقمش کفایت می کنه :
حضرت آقا در همان خطبه نماز جمعه ، یک بار فرمودند که این حرف غلط است ، و سه بار - سه بار! - از طرفین ماجرا با تاکید خواستند که باب این بحث و جدل ها را ببندند و دیگر ادامه ندهند . مشایی که تا آن موقع ششدانگ پای حرفش ایستاده بود ، فوری نامه ای نوشت و از حرفش برگشت و تا همین امروز هیچکس کلمه درباره آن موضوع از ایشون نه شنیده و نه نقل کرده .
اما
رفقای به اصطلاح ولایتمدار - مثل جناب عالی - برخلاف تذکر سه باره آقا در همان خطبه ، تا همین امروز هم به هر مناسبت بحث "دوستی با مردم اسرائیلگ و بلکه "دوستی با اسرائیل" را در علن و خفا پیش می کشند .
همین یک فقره - بجز موارد متعدد دیگر - کفایت می کند که معلوم شود پیرو ولایت یعنی چی و یعنی کی!
Iran, Islamic Republic of
سینه چاکان احمدی نژاد
دیگه دیر شده
جهان نیوز تو گناه کاری!
Iran, Islamic Republic of
آقای ایمانی متاسف شدم از عقاید بیهوده و مسمومتان!هرچی که شما بپذیرید وبه مذاقتان خوش آید انقلابی است؟از کی تا حالا نامه ودرخواست برون رفت از مشکلات اشکال داشته؟یا شاید که باید اجازه میگرفتن از بزرگانی چون شما !کشور را راحت به اسلام ضدولایت فقیه به سوی دیکتاتوری می کشونید!
Iran, Islamic Republic of
از همه بدتر آن که به اسم ولایتمداری، علناً دارند به دروغ رسمیت می دهند.
این یکی رو دیگه نمی دونیم کجای دلمون بگذاریم .
نوشته سالهای 89 و 90 به بعد کارهای اجرایی کشور رو به حال نیمه تعطیل درآوردند!
آخه با وجدان! مسلمون!...
طرف هرچی بوده - اصلا ته ته انحراف؛ بزرگترین خطر از قبل از صدر اسلام؛ نمی دونم چی - تا یه ساعت قبل از مراسم تحلیف حسن روحانی داشته از مسکن مهر پرند و پردیس بازدید می کرده؛ خودتون خبرش رو کار کردید.
منم واقعا نمی فهمم کجای ولایتمداری ، دروغ بیّن رو تجویز می کنه!!
Iran, Islamic Republic of
آقایان به اصطلاح دشمن شناس و با بصیرت:
در یک سال اخیر دشمن هیچ شبی شادتر از شب رد صلاحیت احمدی نژاد نداشته است. میتوانید به آرشیو بی بی سی ، صدای آمریکا و هاآرتص مراجعه کنید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شما وضعيت الآن و ذوق ردگي بي بي سي را الآن نمي‌بيني و به آرشيو متوسل شدي.احمدي نژاد در مقابل رهبري قرارگرفته و مطمئن باش مورد تاييد اونها خواهد شد.ميزان حال هر كس است(امام خميني)
Iran, Islamic Republic of
یعنی می فرمایید که احمدی نژاد در اردیبهشت 96 حالش مثل الان نبود؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
چی شد که احمدی نژاد به خس وخاشاک تبدیل شد؟
Iran, Islamic Republic of
سید علی زنده باد //// احمدی پاینده باد.
Iran, Islamic Republic of
اسم اقا رو کنار این منحرف نزارید
Iran, Islamic Republic of
در مظلومیت امام زمان همین بس که این احمدی نژاد شده علمدار ماجرا/ کلی از مردمو از دین زده کرد
Iran, Islamic Republic of
...
صابر
Iran, Islamic Republic of
واقعا که باید برای مظلومت امام زمان گریست که احمدی نژاد شده مبلغ آن/

احمدی نژاد دست بردار ...
ایرج
Iran, Islamic Republic of
جناب صابر
مگر غیر از احمدی نژاد کسی دیگه هم تبلیغ امام زمان رو میکنه ؟
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر خواهشمند است از کلمات دو پهلو ، نامفهوم خودداری فرمایید.جهان نیوز
shgorgan@gmail.com
به جای اینکه به مسئله بپردازیم در صدد حذف صورت آن هستیم!چرا قوه قضاییه به شبهات پاسخ نمیدهد؟ چرا سردار سلیمانی نمیگوید که به بقایی پول داده یا نداده چرا میخواهید به همه انگ ضد نظام بزنید؟ یعنی هرکس با شما مخالف شد ضد نظام هست؟ ...
Iran, Islamic Republic of
خوب اگر راستش را بگه ممکنه بهش انگ مخالفت با نظام بزنن
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام
شما بفرمایید چرا بعد از اینکه احمدی نژاد نسبت به قوه قضاییه موضع گرفت در سطح مدیران ارشد قوه بحث سرکشی از زندان ودادگاهها وغیره مطرح شد یا از وضعیت محاکم خبر ندارید یا اینکه خبر دارید وبر عکس وجهه حق به جانب سیاسی بازی وسیاسی کاری می کنید.
نکته بعدی اینکه چرا قبول نمی کنید که بسیاری از دادخواهی ها اگر در مجموعه رانتی نباشد ودارای ارتباطی نباشید به سرانجام نمی رسد.
چرا قصه فاضل لاریجانی برای افکار عمومی روشن نشد چرا وبسیاری چرای دیگر.....
اتفاقا سخن رهبری به شما بر میگردد که آتش توپخانه را سمت خودی چرا هدف گیری کردی؟
شهروند
Netherlands
خوبه که امام زمان (عج) غایبه که هر کسی برای خودش از طرفش حرف بزنه و بقیه رو کافر و ملحد بدونه. والله قسم علت غیبت همینه. تا زمانی که هر کسی به جای امام زمان (عج)‌ تصمیم بگیره٬ ذهنیات مسموم خودش رو ملاک مهدوی بودن یا نبودن کس دیگری قرار بده امام زمان ظهور نخواهد کرد.
شهروند
Netherlands
خدایا٬ ظهور رو تا جایی به تعویق بنداز که جهان نیوز و جهان نیوزی ها از روی زمین محو شده باشند. چون در اولین روز ظهور٬ به آقا انگ جریان انحرافی خواهند زد و خوارج خواهند خواندش. و بعد که پیروزی هایش یکی یکی اتفاق افتاد شروع می کنند به تخریب دولتش. و بدترین تهمت ها رو بهش خواهند زد.
Iran, Islamic Republic of
مگر رهبر انقلاب نفرمودند که از خود من هم انتقاد کنید.مگر نگفتند در این کشور ازادی بیان است.تازه نامه این سیصد نفر انتقاد از وضع موجود است نه رهبر انقلاب.خوب شما چه کاره ای که همه را خوارج می خوانی.شما سخن گوی رهبر عزیز هستید.اتفاقا مصاحبه ای برادر بزرگوار رهبر انقلاب انجام داده بودند وقتی خبر نگار پرسیده بود که رهبر انقلاب مظلوم هستند.ایشان فرمودند.که رهبر انقلاب مظلوم نیستند بسیار هم مقتدر هستند ایشان با همه پدرانه برخورد می کنند.اشتباه کنند تذکر می دهند.وقتش هم حمایت می کنند.ولی این ادم های معلوم والحال می خواهند با مظلوم خواندن رهبر انقلاب کارهای خودشان را توجیح کنند که با شعار حمایت از رهبر افکار پوسیده و سم مهلک خود را در جامعه رواج دهند.شما قدر خودت صحبت کن.وخود را سخنگوی رهبر فرض نکن.جوری حرف می زنند که ادم خیال می کند اول اینها می ایند حرف می زنند و رهبر هم هر چه اینها بگوید تایید می کند.شما بروید شرح خوارج را یکبار دیگر بخوانید تا بفهمید خوارج چه کسانی بودند.خوارج خشک مغزانی بودند که قدرت تحلیل مسائل روز را نداشتند و در پیله تعصب و جهل خویش مانده بودند.کمی از پیله خودتان بیایید بیرون .و واقیت را ببینید...
Iran, Islamic Republic of
فتنه گران و منحرفین دو تیغه یک قیچی هستند اگرچه در ظاهر خلاف جهت یکدیگر حرکت میکنند اما در باطن هدفشان یکی است و آنهم ضربه به نظام و انقلاب . اما کور خوانده اند
Iran, Islamic Republic of
تکلیف اختلاس های کلان فاضل لاریجانی چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ماست ایسلندی شد.
Iran, Islamic Republic of
هنر این بود که از ابتدا این گروه رو میشناختید.......
Iran, Islamic Republic of
تخریب و توهین حرام است و انتقاد واجب
رهبر انقلاب
saeid
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر. بیشتر مطالعه و با کارشناسان فن گفتگو کنید. جهان نیوز
یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر ما که امثال تنگ نظران جهان نیوز اصولگرای ما هستند .مثل کبگ سر در زیر برف کردید و حقایق را نمی بینید و باید همه چیز را اول رهبری کد بدهند بعد شما متوجه بشید . یعنی شما هرچند دولت احمدی نژاد و شخص خودش بد باشند را حاضرید خورد کنید تا امثال نجفی و آخوندیها که در فتنه ۸۸ دل رهبری را خون کردند از ریش ما بخندند . ننگ بر شما که بصیرت ندارید ،اگر احمدی نژاد هم نگوید خودتان نمیدانید وضع خوب نیست ؟ شما همه چیز را فراموش کردید و فقط افتادید به جون احمدی نژادی که بعد از انقلاب تنها کسی بود که بچه حزب الهی ها را حمایت کرد و افکار سرمایه داری و منحط هاشمی و خاتمی را نابود کرد . حالا ... شدند اصولگرا و احمدی نژاد انگلیسی ؟ ...
Iran, Islamic Republic of
جهان جون دندونت گاز بگیر ،این همان احمدی نژادی است که آبرو وحیثیت مومنین زیادی به پایش قربانی کردید، چه شده که امروز او را تکفیر م کنید.راستی بصیرت کیلویی چند؟
علی
Canada
موسوی و کروبی هم فکر میکردند که خیلی طرفدار دارند که حاضر هستند جانشان را فدا کنند.!!!! همین سناریو برای احمدی نژاد در حال تدوین است. مواظب باشید شما هم توسط بالایی ها بازی نخورید.!!!
محسن
Iran, Islamic Republic of
من نمی خواستم اینجا یادداشتی بنویسم ولی عنوان گزارشتان باعث شد که سوالاتی را مطرح کنم
تا جایی که اطلاع دارم موضوع یارانه و هدف مندی آن در سال آخر دولت اول احمدینژاد برنامه ریزی شده و به مجلس ارائه شد تا مجلس انرا اصلاح و تصویب نموده و برای اجرا ابلاغ نماید اما مجلس به بهانه در پیش بودن انتخابات کل بررسی لایحه را به مدت یک سال مسکوت گذاشتند آیا تقصیر احمدی نژاد بود
در دوسال آخر به بهانه جریان انحرافی هرر وز به دفاتر کارگزاران دولت هجوم می بردند و نامه های تهدید آمیز برای وزرا به استیضاح آیا کار شکنی احمدی نژاد بود
ایشان در جلسه سران خطرات تحریم و برنامه ریزی برای مقابله با تحریم را ارائه می کنند و با تمسخر حضرات سران قوا مواجه میشوند آیا باید احمدی نژاد پاسخگو باشد
ایشان در مورد وزار تخانه نفت در پی تغییراتی بودند و از جمله مسئله کرسنت و دزدی ها در نفت را پی گیری می کردند ولی قوه قضائیه حتی به بررسی پرونده کرسنت اقدام نکرد و خسارت میلیاردی را به کشور تحمیل کردند تقصیر احمدی نژاد بود
آقای احمدی نژاد باز هم برای مقابله با تحریم از طریق ارز دلار داریی ها را تبدیل به طلا می کرد و به کشور انتقال می داد خیانت کاران جاسوس به گوش غربیها رساندند که این کار انجام می شود و جلو انتقال اخرین محموله طلا از افریقای جنوبی را گرفتند با گرای جاسوسان وطن فروش داخلی تقصیر احمدی نژاد بود
بلواهای 88 و وان همه همکاری با اسرائیل و امریکا و انگلیس برای فشار بر کشور تقصیر احمدی نژاد بود
اون اخوند خواندن نماز زیاد مشایی را جرم می داند و اکنون با ربا خواران و دزدان نو کیسه همراه می شود این تقصیر احمدی نژاد است
کار گزاریها خلق الساعه که کرور کرور منابع ارزی کشور را خریداری و به ترکیه و دبی انتقال دادند تقصیر احمدی نژاد بود
واقعا کدام انسان دارا ی فهم وشعور این گونه تحلیلها را بر می تابد
آقایانی که اینقدر ادعا دارید یک بار هم شده است رویکردهای احمدی نژاد را در مقایسه با رویکمردهای دولتهای قبل و بعد کنار هم بگذارید و فارق از این همه هوچی گری انها را بر قضاوت درست ارزیابی نمایند
محسن
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر خواهشمند است از کلمات دو پهلو ، نامفهوم خودداری فرمایید.جهان نیوز
فلاح
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر. بیشتر مطالعه و با کارشناسان فن گفتگو کنید. جهان نیوز
علي
Iran, Islamic Republic of
يادمان نره كه اخيراً رهبري فرمودند كه مبارزه با مقصدان اقتصادي خيلي سخت است مانند اژدهاي افسانه هاست وقتي يك سر اون را مي زني هنوز چند سر ديگر دارد.
رضا
مگه بروسلیه؟
Iran, Islamic Republic of
از نظر آقای احمدی نژاد سوءاستفاده و اختلاس وخیانت برای فرزند هاشمی رفسنجانی ،کروبی و...خیلی بد و خیانت است اما خیانت واختلاس بقائی ،رحیمی وسایر اطرافیان او نباید پیگیری شود . اتفاقا برخورد قاطع وقانونی قوه قضائیه باهر گونه خیانت به بیت المال و مملکت مورد حمایت قاطبه ملت است . دیگر برای عوامفریبی و مظلوم نمائی خیلی دیر است . آقای احمدی نژاد ، خیانت ، فتنه گری ، اختلاس برای همه بد است. عده ای درتلاشند با شانتاژ وهوچیگری وبخاطر منافع نامشروع برای خائنان ، فتنه گران وغارتگران حاشیه امن بسازند. بنظر می رسد آقای احمدی نژاد...دستاویز بعضی منحرفان و سوءاستفاده کنندگان شده است.هم خیانت و وطن فروشی فتنه گران محکوم است وهم خیانت و عوامفریبی وریا کاری .خداوند به همه بصیرت وعاقبت بخیری عطا نماید.
شهروند
Netherlands
باشه قبول. دادگاه ها رو علنی برگزار کنند که همه به حرف های منطقی شما ملتفت بشن. خیلی کار سختیه؟


کاربر محترم . با تشکر. بیشتر مطالعه و با کارشناسان فن گفتگو کنید. جهان نیوز
عميد
Iran, Islamic Republic of
احمدي نژاد از اول هم تمام شده بود فقط چون به شما نزديك تر بود بر ملت تحميل شد.
حسین
Iran, Islamic Republic of
نظرات اصول گرایان در مورد امدی نژاد بر اساس غرض ورزی و سوء ظن است
هیچ پاسخ منطقی و بحث و صحبت منصفانه در کارشان نیست
صرفا برچسب زنی و تهمت و نشر اکاذیب
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم
با تشکر . مطلب شما تکراری است. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
دلار 6000 تومان شد
علي بركت الله
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز این حرف ها خریدار ندارد نان به نرخ روز خوردن موجب فریب ملت نمی شود طور دیگری بنویس و خوراک خودتان را جلوی ملت نگذارید.بیش این هم سالوس بازی نکن و از ائمه معصومین مایه نگذار .خجالت هم چیز خوبی است.