جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

ترفند «آواربرداری دولت قبل» دیگر جواب نمی‌دهد

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 597125
اکنون قریب به پنج سال از آغار به کار دولت روحانی سپری شده است و پیش از این نیز برخی روزنامه‌های اصلاح طلب تاکید کردند که «ترفند آواربرداری از دولت قبل» دیگر جواب نمی‌دهد.
ترفند «آواربرداری دولت قبل» دیگر جواب نمی‌دهد
به گزارش جهان نيوز، «محمد عطریانفر» در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفته است: «جامعه وقتی پوست‌اندازی کرده و دولتی را تغییر می‌دهد، در مقطع زمانی کوتاهی مثلاً سه ماه تا ۶ ماه می‌پذیرد که دولت پیشین نقد شده و اشکالات آن مرتفع شود. با این حال نمی‌توان تاپایان دولت دوم با چنین رویه‌ای پیش رفت و دولت قبل را به صورت همیشگی به نقد کشید».

اکنون قریب به پنج سال از آغار به کار دولت روحانی سپری شده است. پیش از این نیز برخی روزنامه‌های اصلاح طلب تاکید کردند که «ترفند آواربرداری از دولت قبل» دیگر جواب نمی‌دهد.

چندی پیش روزنامه بهار در مطلبی با عنوان «تا کی دولت قبل؟» نوشت: «یکی از کلیدواژه‌های مورد استفاده دولتمردان در این چند سال «دولت قبل» بوده است...برای بخش قابل توجهی از جامعه کنار هم قرار دادن این موضوعات نشانگر آن است که دولت مستقر و رسانه‌ها و سیاسیون همراه آن به جهت آنکه عملکردی متناسب با وعده‌های خود نداشته‌اند در پی برجسته‌سازی گذشته و استفاده مجدد ازترفند سیاسی و رسانه‌ای با کلید واژه «دولت قبل» هستند... نمی‌توان پذیرفت که رسانه‌ها در روزهای انتخابات بلندگوی مطرح شدن مطالبات و از طرف دیگر ابزاری برای تبلیغات سیاسیون بشوند اما زمانی که سیاستمداران بر کرسی قدرت تکیه زدند نقش ناظر خود را فراموش کرده و به جای نقد خطاها و ضعف‌های دولت مستقر بعد از گذشت زمانی طولانی از پایان دولت گذشته باز هم از «دولت قبل» سخن بگویند».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *