پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۲
در یکی از آلوده‌ترین روز‌های تهران رخ داد

اختلال در سرویس‌دهی خط یک‌ مترو تهران

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 589400
خط یک مترو تهران به سمت تجریش به علت بروز فنی از کار افتاد. مردم بدون اطلاع از مسیر جایگزین مناسب در خیابان انقلاب سرگردان شدند.
اختلال در سرویس‌دهی خط یک‌ مترو تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، خط ۱ مترو تهران به سمت تجریش به علت بروز فنی از کار افتاد.مسافرگیری در این خط از حدود ساعت هشت و بیست دقیقه صبح با کندی صورت می‌گرفت و همین امر باعث شده بود تا تعداد زیادی از مردم در ایستگاه دروازه دولت تجمع داشته باشد.

سرعت پایین خدمات دهی به سمت ایستگاه تجریش و کندی روند مسافرگیری باعث بروز مشکلاتی برای جمعیت انبوه مسافران حاضر در ایستگاه شده بود تا اینکه در حدود ساعت هشت و پنجاه و پنج دقیقه پس از توقف بیش از حد معمول یکی از قطار‌ها در ایستگاه گوینده سالن اعلام کرد که حرکت قطار‌ها به سمت تجریش تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد شد.

گوینده سالن بدون آنکه مسیر جایگزین مناسبی برای انبوه مسافران حاضر در ایستگاه ارائه کند فقط از مردم می‌خواست با حفظ آرامش خود ماموران مترو را یاری کنند. همین امر موجب شد تا تعداد زیادی از مسافران بدون اطلاع از مسیر‌های مناسب جایگزین در خیابان انقلاب سرگردان شوند.

این در حالی است که امروز تهران یکی از آلوده ترین روزهای خود را تجربه می کرد و محدودیت های ترافیکی ویژه ای برای تردد مردم با خودروهای شخصی اعمال شده است. این فرایند بار دیگر تجربه تلخ دیگری برای مدیریت اصلاحاتی شهرداری جدید تهران را رقم زد.
 
گفتنی است ساعتی بعد و پس از سرگردانی شمار زیادی از مردم و سردگمی آنها برای پیدا کردن مسیر مناسب برای رسیدن به محل کار، روند مسافرگیری در این خط بار دیگر به حالت عادی بازگشت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
Iran, Islamic Republic of
اگر یکی از این اتفاقاتی که در دوران حاکمیت اصلاح طلبان در کشور و در پایتخت رخ می دهد ، در دوران قالیباف و یا جناح مقابل رخ می داد ، از رییس جمهور مملکت گرفته تا سمپات کوچک اصلاح طلب زبان به انتقاد بلند کرده و مسئول خاطی را به خاک مذلت می کشاندند . ولی در مجلس ما نمایندگان مملکت سر در برف خودکامگی و ترس و در امان ماندن از ترس میزهای بعد از نمایندگی جرات اعتراض از آنها سلب شده است . بیچاره انقلاب . بیچاره مردم . بیچاره رهبری نظام و بیچاره آن بدبخت کشورهایی که دل شان به ما خوش است که مثلا ام القرای جهان اسلام هستیم و می خواهیم مدینه فاضله برای دنیا درست کنیم.
احمد
Iran, Islamic Republic of
یاتقصیر قالیبافه یا احمدی نژاد اگه هیچکدومشون تقصیر ندارند پس باید دست به دعا برداریم تا این مشکل فنی برطرف بشه