يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
یک تهیه کننده سینما مطرح کرد؛

مدیران سینمایی تمایلی برای به‌روز شدن ندارند

يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 575859
عبدالله علیخانی گفت: اینکه بگوییم می توان برای انجام کارها در چشن اندازهای کوتاه و بلند مدت برنامه ریزی کنیم فکر عبثی است.
مدیران سینمایی تمایلی برای به‌روز شدن ندارند
به گزارش جهان نيوز، عبدالله علیخانی تهیه کننده سینما در پاسخ به این سوال که متولیان و مدیران سینمایی ما تا چه حد تمایل دارند از هرلحاظ به روز شوند گفت: یکی از مشکلات مدیران ما عدم به روزرسانی خودشان و کارهایشان است که همه این ها به نبود اطمینان ربط دارد یعنی اصلا نمی دانند که فردا پشت میز مدیریتشان هستند یا خیر!

وی افزود: این عدم اطمینان و نبود ثبات مدیریت به خاطر شرایط موجود، باعث شده نتوانند برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدت داشته باشند.

وی ادامه داد: پس انتظار بیهوده ای است که از آن ها بخواهیم برنامه ریزی و عملکرد مثبت در سطح گسترده داشته باشند و خود را به‌روز کنند چون بیشتر در روزمرگی زندگی و مدیریت قرار دارند.
این تهیه کننده بیان کرد: البته دست بخش خصوصی برای ثبات مدیریت، برنامه ریزی و به روز شدن بیشتر از بخش دولتی باز است و بهتر و راحتتر می توانند به فعالیت بپردازند.

وی اظهار داشت: اینکه بگوییم مدیران دلشان نمی خواهد با چشم باز و رو به جلو حرکت کنند، اشتباه است، اما به علت شرایط موجود اهدافشان عملی نمی شود. پس آن ها در مقاطعی کوتاه می آیند و می روند بدون اینکه به ثمره دلخواهی برسند.

علیخانی در پایان خاطر نشان کرد: در کل اینکه بگوییم می توان برای انجام کارها در چشم اندازهای کوتاه و بلند مدت برنامه ریزی کنیم فکر عبثی خواهد بود و عملی نمی شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *