کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک تهیه کننده سینما مطرح کرد؛

مدیران سینمایی تمایلی برای به‌روز شدن ندارند

3 دی 1396 ساعت 14:18

عبدالله علیخانی گفت: اینکه بگوییم می توان برای انجام کارها در چشن اندازهای کوتاه و بلند مدت برنامه ریزی کنیم فکر عبثی است.


به گزارش جهان نیوز، عبدالله علیخانی تهیه کننده سینما در پاسخ به این سوال که متولیان و مدیران سینمایی ما تا چه حد تمایل دارند از هرلحاظ به روز شوند گفت: یکی از مشکلات مدیران ما عدم به روزرسانی خودشان و کارهایشان است که همه این ها به نبود اطمینان ربط دارد یعنی اصلا نمی دانند که فردا پشت میز مدیریتشان هستند یا خیر!

وی افزود: این عدم اطمینان و نبود ثبات مدیریت به خاطر شرایط موجود، باعث شده نتوانند برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدت داشته باشند.

وی ادامه داد: پس انتظار بیهوده ای است که از آن ها بخواهیم برنامه ریزی و عملکرد مثبت در سطح گسترده داشته باشند و خود را به‌روز کنند چون بیشتر در روزمرگی زندگی و مدیریت قرار دارند.
این تهیه کننده بیان کرد: البته دست بخش خصوصی برای ثبات مدیریت، برنامه ریزی و به روز شدن بیشتر از بخش دولتی باز است و بهتر و راحتتر می توانند به فعالیت بپردازند.

وی اظهار داشت: اینکه بگوییم مدیران دلشان نمی خواهد با چشم باز و رو به جلو حرکت کنند، اشتباه است، اما به علت شرایط موجود اهدافشان عملی نمی شود. پس آن ها در مقاطعی کوتاه می آیند و می روند بدون اینکه به ثمره دلخواهی برسند.

علیخانی در پایان خاطر نشان کرد: در کل اینکه بگوییم می توان برای انجام کارها در چشم اندازهای کوتاه و بلند مدت برنامه ریزی کنیم فکر عبثی خواهد بود و عملی نمی شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 575859

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/575859/مدیران-سینمایی-تمایلی-به-روز-شدن-ندارند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com