پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

واکنش‌ رئیسعلی دلواری‌ها به گستاخی‌های ترامپ

شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 557335
مردم و نوادگان دیار شهید رئیسعلی دلواری نسبت به گفته ها و سخنان بیهوده رئیس جمهور امریکا نسبت به ایران واکنش نشان دادند.
واکنش‌ رئیسعلی دلواری‌ها به گستاخی‌های ترامپ
به گزارش جهان نيوز؛ حیدر شاکر راوی موزه شهید رئیسعلی دلواری درگفتگو با خبرنگار سپاس اظهار داشت: برای مقابله با رژیم فاسد آمریکا مسیر توسعه بی وقفه خود را با انگیزه تر و مصمم تر از گذشته ادامه خواهیم داد و نیز لحظه ای در دفاع از مظلومان در جای جای جغرافیای جهان ولو در ایالات متحده آمریکا و به خصوص مردم مظلوم منطقه غرب آسیا دریغ نخواهیم کرد.
وی افزود: آنها فراموش کرده اند استان بوشهر و دیار شهید رئیسعلی دلواری همان هایی بوده اند که انگلیس را با تمام تجهیزاتشان از خاک ایران فراری دادند و تصور می کند که همه ملتها ، مانند او زورگو ، خودخواه و بدون تاریخ، فرهنگ و ادب هستند.

عبدالرضا زارعی استاد دانشگاه نیز اظهار داشت: سخنان ذلیلانه امروز ترامپ نتیجه دیپلماسی موفق دولت ایران دردفاع از منافع و مصالح ملى کشور و در مواجهه با جامعه بین‌المللی بود. 
وی تصریح کرد: دنیای تاریک افرادی مانند دونالد ترامپ و بنیامین نتانیاهو جز با افشاگری و شفاف‌کردن تاریکی‌هایی که آنها درصدد ایجاد آن هستند از بین نخواهد رفت و این وظیفه همه کسانی است که امکانی برای گفتن حقیقت دارند که باید از بیان جهالت نژادپرستان و سلطه‌جویان و بی‌خردان کوتاهی نکنند و این را وظیفه انسانی خود بدانند.
.
حسین نامور یکی از نوادگان شهید رئیسعلی دلواری نیزگفت: کشورهای عربی و اسرائیل روی کار آمدن ترامپ را فرصتی برای مقابله همه جانبه با ایران می دانند و با عملگرا توصیف کردن وی تلاش می کنند برنامه های ضد ایرانی خود را محقق کنند.

وی ادامه داد: استراتژی صهیونیست ها و رژیم سعودی، ادامه دشمنی و تخاصم بین تهران - واشنگتن است تا بدین وسیله فشارهای آمریکا را افزایش دهند تا جایی که اگر بتوانند واشنگتن را وادار به حمله نظامی به ایران کنند.

نامور با بیان اینکه دیار رئیسعلی دلواری ها در استان بوشهر همیشه در تاریخ نام انها نوشته شده است اظهار داشت: خانه ما کوه‌ است و انهدام و تخریب آن‌ها خارج از حیطه قدرت و امکان امپراتوری بریتانیای کبیرو امثال رئیس جمهور آمریکا است و بدیهی است که در صورت اقدام آن دولت به هر نوع پاسخ، تا آخرین حد امکان مقاومت خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *