يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
یکصد و هجدهمین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه؛

ملت ایران از ابتدای انقلاب در حال مبارزه با تروریست بوده‌اند

يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 550212
سخنگوی قوه قضائیه گفت:مردم با همه تروریست‌ها و داعش‌های زمان مبارزه کردند و تحریم‌های آغاز انقلاب تا امروز را پشت سرگذاشتند، امیدواریم اینها فراموش نشود و بدانیم این ملت چه اتفاق بزرگی را رقم زده است.
ملت ایران از ابتدای انقلاب در حال مبارزه با تروریست بوده‌اند
به گزارش جهان نيوز به نقل ازفارس، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در یکصد و هجدهمین نشست خبری خود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: امیدواریم خداوند ما را یاری کند تا خون شهدا و زحمات آنها را پاسداری کنیم و فراموش نکنیم که در آغاز انقلاب در سال ۵۹ که در محاصره بودیم در یک جنگ نابرابر، این مردم متدین بودند که با ایمان به خدا و توکل به خدا توانستند همه این مراحل را پشت سر بگذارند.

وی افزود: این مردم با همه تروریست‌ها و داعش‌های آن روز مبارزه کردند و تحریم‌های آن تاریخ تا امروز را پشت سرگذاشتند، امیدواریم اینها فراموش نشود و بدانیم این ملت چه اتفاق بزرگی را رقم زده است.

اژه ای گفت: ماه محرم را در پیش داریم و امیدواریم همه ملت حسین دوستمان این ایام را پاس بدارند و شیعیان و عزاداران خوبی باشیم و این ایام را با مراسم‌های پر محتوا پشت سر بگذاریم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *