شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای فرهنگی و اجتماعی زنان:

سند ۲۰۳۰ درصدد تغییر قوانین قرآن است

پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب: 525259
نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای فرهنگی و اجتماعی زنان گفت: سند ۲۰۳۰ بر روی عقاید، افکار، فرهنگ و اعمال احکام دست گذاشته و حتی تا جایی که بیان می‌کند قوانین قرآن باید عوض شود.
سند ۲۰۳۰ درصدد تغییر قوانین قرآن است
 
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، کبری خزعلی ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای شورای انقلاب فرهنگی و جمعی از اساتید حوزه علمیه، دانشگاه و جمعی از پزشکان با آیت‌الله سبحانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به اینکه سند 2030 سندی به‌مراتب تعهدآورتر از گذشته است، اظهار داشت: سند 2030 از یکی دو سال اخیر آغاز شده و می‌خواهد تا سال 2030 همه جوانان نسل آینده را مطابق امور سکولار غربی تغییر بدهد.

وی افزود: سند 2030 بر روی عقاید، افکار، فرهنگ و اعمال احکام دست گذاشته  و حتی تا جایی که بیان می‌کند قوانین قرآن باید عوض شود.

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای فرهنگی و اجتماعی زنان بابیان اینکه سند 2030 درصدد تغییر عقاید است، عنوان کرد: سند 2030 بیان می‌کند که درواقع همه مردم حتی داعش و وهابیت از نظر عقیده باهم برابر هستند که درواقع کار حضرت ابراهیم (ع) را زیر سؤال می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: سند پنج‌ ساله تحول بنیادین آموزش‌وپرورش رهاشده و اکنون می‌خواهند سند 2030 را اجرایی کنند، بنابراین چرا باید سند اسلامی تحول بنیادین رها شود و سند غربی جایگزین آن شود.

خزعلی بابیان اینکه سند 2030 به دنبال برابری جنسیتی است، ابراز کرد: در سند 2030 می‌خواهند برابری جنسیتی را عنوان کنند که این ازنظر شرع و اسلام مغایرت دارد، همچنین مسئله سقط‌جنین را بیان می‌کند که باید قانونی شود.
وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی از این امر بی‌اطلاع بودند و تنها دولت تعهد داده و پس از تعهد عملی و ابلاغ کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *