سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۲
۱

آیا دولتی ها تلگرام را هم فیلتر می‌ کنند؟

چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب: 519459
هیچ بعید نیست دولتی‌ها برای اینکه موج شکست بیش از این منتشر نشود تلگرام را هم در همین ساعات فیلتر کنند.
آیا دولتی ها تلگرام را هم فیلتر می‌ کنند؟
به گزارش جهان نيوز، مهدی محمدی تحلیلگر مسایل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

دولت، بستن صفحات اینستاگرام منتقدان را آغاز کرده است. من این را به حساب آشکار شدن طلیعه یک پیروزی بزرگ می دانم که هراسی عظیم در دل های آقایان انداخته است. در همین یکی دو روز صفحات اینستاگرام چند رسانه اصلی منتقد آقای روحانی از جمله خبرگزاری فارس فیلتر شده است.

از دولت امنیتی ها، دولتی که در آن جز وزیر اطلاعات همه امنیتی هستند، و رییس آن به گفته خود امنیتی ترین فرد این کشور است، جز این هم توقعی نیست. شرکای آمدنیوز طبیعی است که به دنبال بستن دهان منتقدان باشند؛ بلکه هم بالاتر.

اما جهت استحضارشان عرض می کنم مردمی که این صحنه ها را می بینند، و لابد دیروز و پریروز قیام اصفهان و تهران، و امروز هم خیزش نسل تغییر در مشهد را نظاره کرده اند، همه اینها را نشانه آن خواهند دانست که آخر هفته روحانی رفته است؛ والا این همه تندخویی و عصبیت لازم نیست.

با این وضع، هیچ بعید نیست آقایان برای اینکه موج شکست بیش از این منتشر نشود تلگرام را هم در همین ساعات فیلتر کنند. اعتراف به شکست بهتر از این نمی شود و این علامت بسیار خوبی برای کسانی است که هنوز تصمیم نگرفته اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وقتی مار را از آتش نجات بدی اولین کارش نیش زدنت هست وقتی روحانی با این همه اعمال خلاف قانون و از بین بردن تمام دستاوردهای علمی کشور . بیکارکردن دلنشمندان و نخبگان . و تلاش مضلعف جهت وابستگی اقتصادی و فرهنگی کشور به غرب و سرقت علمی و اختلاس و دردی و حیف و میل بیت المال و تخلف آشکار انتخابی و هزاران تخلف دیگر و حمایت از فتنه و فتنه گران و مفسدسن و فساد و توهین و ایستادگی در مقابل رهبری به راحتی اولا تاید صلاحیت میشود و کسی جرات ندارد بر خلاف خواسته اش عمل کند طبیعی است جولان داری کند و به صراحت دیگران را تهدید و تطمیع کند بنظر میرسد تنها رییس جمهوری است که شجاعت انجام هر گونه تخلف و مقابله با دوستداران نظام را دارد