سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

داس دولت برای فیلتر رسانه‌های منتقد

چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب: 519452
بدنبال کاهش شدید آرای روحانی در نظرسنجی‌ها، مسئولان دولتی برخلاف قانون شروع به اعمال سانسور و فیلتر رسانه‌های منتقد نموده‌اند .
داس دولت برای فیلتر رسانه‌های منتقد

به گزارش جهان نيوز، از چندی پیش که نشانه های افول شدید آرای حسن روحانی در نظرسنجی ها آشکار شد، اخبار و گزارش های متعددی در محافل سیاسی و رسانه ای انتشار یافت که بیانگر سناریوی مسئولان دولت روحانی برای اعمال فشار و سانسور بر رسانه های منتقد و حتی محدود کردن شبکه های اجتاعی بود. در همین راستا طی روزهای اخیر صفحات اینستاگرام برخی هنرمندان حامی رقیب روحانی و نیز رسانه های منتقد فیلتر شد.
بنابراین گزارش، عصر امروز نیز صفحه اینستاگرام خبرگزاری فارس به صورت غیرقانونی توسط دولت روحانی فیلتر شد.
پیگیری ها از برخی اعضای کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه فضای مجازی بیانگر این است که این کمیته مصوبه ای برای فیلترینگ صفحه اینستاگرام فارس نداشته و از سوی دستگاه قضایی نیز حکمی در این باره صادر نشده است.
مشاور حقوقی خبرگزاری فارس  در همین رابطه اعلام کرد این خبرگزاری به دلیل فیلترینگ غیرقانونی و اعمال سانسور و خفقان بر خلاف قانون اساسی از حسن روحانی و وزرای ارتباطات و اطلاعات وی شکایت میکند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *