دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۱
۱

ریسی یک مبارزه واقعی بر علیه فساد + سند

سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 518954
مروری بر جراید 16 سال پیش نشان می دهد که دغدغه مبارزه با «مفاسد اقتصادی» دغدغه قدیمی و ریشه دار این نامزد انقلابی است.
ریسی یک مبارزه واقعی بر علیه فساد + سند

به گزارش جهان نيوز، سید ابراهیم رئیسی، نامزد ریاست جمهوری، با شعار «مبارزه با فساد» و «خدمت به محرومین» توانست توجهات بسیاری را در میان اقشار مختلف مردم در سرتاسر کشور به خود جلب کند.

بخش عمده ملت ایران که از سریال ۴ ساله بی عملی و رکود دولت یازدهم در مبارزه با فساد و خدمت رسانی به محرومین، خسته و دلزده شده اند، اکنون با ورود رئیسی به صحنه دچار جنب و جوش و شور تازه ای برای مشارکت درانتخابات شده اند.

ستاد انتخابات دولتی ها از این موضوع به شدت دچار هراس شده و از همین رو شروع به زیر سوال بردن اصالت و صداقت شعارهای «ضد فساد» آقای رئیسی کرده است. کما این که رییس دولت، به عنوان نامزد انتخابات، مستقیما در مناظره ها ایشان را به دادن وعده های توخالی متهم و از او پرسیده که در دوران مسوولیت خود در قوه قضاییه برای مبارزه با فساد چه کرده است. به بیان دیگر، بی اراده بودن و ناتوانی خود را در این حوزه ها به رئیسی تعمیم می دهند.

تصاویر زیر مربوط به حدود ۱۶ سال پیش، یعنی فروردین ماه ۱۳۸۰ از روزنامه اصلاح طلب انتخاب است. این تصاویر نشان می دهد که دغدغه مبارزه با «مفاسد اقتصادی» دغدغه قدیمی و ریشه دار این نامزد انقلابی و متعهد ریاست جمهوری است.






منبع: مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمداسماعیلی
Iran, Islamic Republic of
سلام امید است بنده هم شاهدمبارز با فساد باشم ...