شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
ناچو در مصاحبه با خبرنگاران:

به موراتا توصیه می کنم در رئال بماند

پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب: 517609
گفته می شود که موراتا به دلیل نیمکت نشینی های زیاد قصد جدایی از رئال در پایان فصل را دارد.
به موراتا توصیه می کنم در رئال بماند

به گزارش جهان نيوز، موراتا تابستان گذشته از یوونتوس به رئال بازگشت به این امید که تبدیل به بازیکنی ثابت در رئال بشود؛ ولی زیدان همواره بنزما را به او ترجیح داده؛ با وجود اینکه آمار گلزنی موراتا بهتر از مهاجم فرانسوی است.
 
 

 
 
ناچو، مدافع رئال و دوست صمیمی موراتا، در واکنش به شایعات جدایی او گفت:« به عنوان یک دوست به موراتا توصیه می کنم در رئال بماند. او یک یار صمیمی برای من و بازیکنی بزرگ برای رئال است. معمولا در فصل نقل و انتقالات اتفاقات عجیب زیادی رخ می دهد ولی موراتا حتی از من رئالی تر است و امیدوارم بهترین تصمیم را برای خودش و باشگاه بگیرد.»
 
قهرمانی در لالیگا و اروپا:« یوونتوس چه به لحاظ تیمی و چه به لحاظ انفرادی تیمی قدرتمند است. ما هم تیمی قدرتمند هستیم و سال هاست این را ثابت کرده ایم. یووه در چند سال اخیر بسیار پیشرفت کرده ولی ما فقط به قهرمانی فکر می کنیم.
در لالیگا هم سه بازی دشوار پیش رو داریم که مثل فینال هستند. نمی توانم بین این دو یکی را انتخاب کنم ولی لالیگا تنها جامی است که هنوز ان را کسب نکرده ام.»
 
رئال سه هفته دیگر فینال لیگ قهرمانان را با یوونتوس برگزار خواهد کرد و برای قهرمانی در لالیگا نیز باید از دیدار مقابل سویا، سلتا و مالاگا، 7 امتیاز کسب کند.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *