شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - 25 May 2024
 
۰

اردوغان:عملیات ما در خارج از مرزها ادامه می‌یابد

چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 511003
رئیس‌جمهور ترکیه تاکید کرد که عملیات نیروهای این کشور در خارج از مرزها ادامه خواهد یافت.
اردوغان:عملیات ما در خارج از مرزها ادامه می‌یابد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه گفت که در عملیات سپر فرات، ۶۷ تن از نیروهای ارتش ترکیه و بیش از ۵۰۰ تن از عناصر ارتش آزاد که از حمایت‌های ترکیه برخوردارند کشته شده‌اند.

وی روز گذشته طی سخنانی در جمع هواداران خود گفت: عملیات ما در خارج از مرزها در صورت عدم دور شدن گروه‌های تروریستی از مناطق مرزی ترکیه، ادامه خواهد یافت.

اردوغان افزود: ما به گروه‌های تروریستی اجازه نمی‌دهیم که پرچم‌های خود را در نزدیکی مرزهای ما بالا ببرند و برای ما فرقی نمی‌کند که این گروه‌ها جزو داعش باشند یا جزو حزب اتحاد دموکراتیک و حزب کارگران کردستان.

رئیس‌جمهور ترکیه در ادامه اظهار داشت: تعدادی از کشورهای غربی و گروه‌های تروریستی تلاش می‌کنند از پیشرفت ترکیه جلوگیری کنند. غرب و تروریست‌ها تلاش می‌کنند تا مردم ترکیه را به مخالفت با اصلاحات قانون اساسی که شانزدهم ماه جاری میلادی به همه‌پرسی گذاشته می‌شود، وادار کنند.

ترکیه، ماه آگوست گذشته عملیات نظامی به بهانه دور کردن عناصر گروه تروریستی داعش از مرز خود و جلوگیری از پیشروی شبه‌نظامیان کُرد را شروع کرد.

«بن علی ییلدیریم» نخست‌وزیر ترکیه، اخیرا با اعلام پایان عملیات نظامی «سپر فرات»، عملیات تازه نظامی ترکیه در سوریه را مردود ندانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *