سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - 28 May 2024
 
۱

بولیوی: آمریکا دروغ می‌گوید تا جنگ را توجیه کند

شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 510279
نماینده بولیوی در سازمان ملل با در دست گرفتن عکسی از کالین پاول، وزیر خارجه پیشین آمریکا گفت که ایالات متحده برای توجیه جنگ دروغ می‌گوید.
بولیوی: آمریکا دروغ می‌گوید تا جنگ را توجیه کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛
نماینده بولیوی در نشست شورای امنیت بادر دست گرفتن عکسی از  وزیرخارجه آمریکا درزمان حمله به عراق گفت: «مهم است درس تاریخ را به یاد داشته باشیم: آمریکا دروغ می‌گوید تا جنگ را توجیه کند. »
نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل روز جمعه در سخنانی گفت: آمریکا با شلیک موشک به یک پایگاه هوایی سوریه، یک اقدام بسیار حساب شده را انجام داده که کاملا منطقی بوده است.
وی در سخنانی در نشست شورای امنیت سازمان ملل افزود: ما آماده انجام اقدامات بیشتری هستیم ولی امیدواریم که نیازی به آن نباشد.
هیلی اظهار داشت: آمریکا در برابر استفاده از سلاح های شیمیایی ساکت نخواهد نشست. این به نفع منافع ملی ما خواهد بود تا مانع از گسترش استفاده از تسلیحات شیمیایی شویم.
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز جمعه اعلام کرد، دو ناو آمریکایی از شرق دریای مدیترانه یک پایگاه هوایی در غرب سوریه را هدف ۵۹ فروند موشک کروز قرار داده است. طبق ادعای آمریکا، حمله شیمیایی در استان ادلب از این پایگاه انجام شده بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *