جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

مراسم تجلیل از نامزدهای فیلم فجر برگزار شد

سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب: 501813
مراسم تجلیل از نامزدهای سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر عصر امروز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه در حالی برگزار شد که برخی از نامزدهای این جشنواره، در مراسم حضور پیدا نکردند.
مراسم تجلیل از نامزدهای فیلم فجر برگزار شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر ، مراسم تجلیل از نامزدهای سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه، با یک ساعت و ۱۵ دقیقه تأخیر، با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، در خانه همایش برگزار شد. اجرای این مراسم نیز بر عهده محمد سلوکی بود.
از نکات قابل توجه این مراسم غیبت نامزدهای طراحی چهره پردازی است. عبدالله اسکندری برای طراحی چهره پردازی «خوب، بد، جلف»، ایمان امیدواری برای «زیر سقف دودی» و مهرداد میرکیانی برای فیلم «یک روز به خصوص» در این مراسم حضور نداشتند.
محسن نصرالهی هم که از نامزدی سیمرغ جشنواره فیلم فجر انصراف داده است، در این مراسم حضور نداشت.
در بخش تجلیل از نامزدهای بهترین بازیگر مکمل مرد به جز هادی حجازی فر برای بازی در «ماجرای نیمروز»، دیگر نامزدها حضور پیدا نکردند. غایبان این بخش ساعد سهیلی برای «گشت ۲»، نوید محمدزاده برای «بدون تاریخ بدون امضا»، نادر فلاح برای «سد معبر» و «انزوا» و جواد عزتی برای «ماجرای نیمروز» بودند.
در بخش بهترین بازیگر مرد نیز به جز محسن تنابنده و مهرداد صدیقیان دیگر نامزدها غیبت داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *