چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

هشدار «علي بابا» دربارۀ جنگ جهاني

سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 501710
دومين فرد ثروتمند چين و بنيانگذار شرکت تجارت الکترونيکي "علي بابا" هشدار داد که کاهش جهاني سازي و تجارت جهاني باعث جنگ خواهد شد.
هشدار «علي بابا» دربارۀ جنگ جهاني
به گزارش جهان نيوز، العالم به نقل از  پايگاه روسيا اليوم نوشت که "جک ما"در مراسم افتتاح دفتر شرکت علي بابا در شهر ملبورن استراليا گفت: «جهان نسبت به جنگ هاي تجاري اهتمام دارد، اگر روند تجارت متوقف شود جنگ آغاز مي شود، جهاني سازي اقتصاد تنها حواله هاي مالي و انتقال کالا نيست».
سخنان جک ما پس از تصميم دونالد ترامپ براي خروج از پيمان تجاري اقيانوس آرام بود که 12 کشور منطقه آسيا و اقيانوس آرام آن را امضا کرده اند.
وي اين تصميم را مصيبتي عظيم براي چين خواند و گفت که تجارت انگيزه اي براي اعتماد سازي و تبادل فرهنگي در جهان است که به مردم براي برقراري ارتباط کمک مي کند لذا بايد تجارتي عادلانه، شفاف و فراگير را بنا نهيم.
رئيس علي بابا ماه گذشته در ديدار با رييس جمهور آمريکا گفته بود که شرکتش به ايجاد يک ميليون شغل جديد در آمريکا کمک خواهد نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *