يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

خوانفران:هیچ تیمی دوست ندارد به اتلتیکو مادرید برخورد کند

پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۲۳
کد مطلب: 500001
مدافع راست روخی بلانکوس از اراده بالای هم‌تیمی‌هایش برای صعود به فینال کوپا دل ری می گوید.
خوانفران:هیچ تیمی دوست ندارد به اتلتیکو مادرید برخورد کند
خوانفران، مدافع راست ارزشمند و ملی‌پوش اتلتیکو مادرید عنوان کرد رویارویی با هر تیمی در نیمه نهایی کوپا دل ری دشوار خواهد بود اما قطعا هیچ تیمی دوست ندارد با اتلتیکو مادرید رو به رو شود.
به گزارش as، اتلتیکو مادرید امشب با وجود تساوی 2-2 مقابل ایبار در بازی برگشت، با توجه به پیروزی 3-0 بازی رفت موفق شد در مجموع به نیمه نهایی کوپا دل ری صعود کند. خوانفران که خود یکی از گلزنان بازی بود، پس از بازی به خبرنگاران گفت:
برای برد آمده بودیم. در همه بازی‌ها برد می‌خواهیم اما نشد. اگرچه با این نتیجه هم به دور بعد صعود کردیم و از این جهت خیلی خوشحالیم. بازی آسانی نبود. با برتری سه گله به میدان رفتیم اما جنگندگی و تمرکزمان را حفظ کردیم. همواره متمرکز بودن در کارهای دفاعی اهمیت زیادی دارد چون می دانستیم در خط حمله بازیکنانی داریم که می‌توانند کار را تمام کنند. پس از زدن گل اول کمی سهل انگاری کردیم و آن‌ها کمی بهتر بازی کردند. اما باید مثبت باشیم و حالا در نیمه نهایی هستیم.
به جز اتلتیکو مادرید، تاکنون آلاوز صعودش به نیمه نهایی را قطعی کرده است و دو تیم دیگر از دیدار سلتاویگو-رئال مادرید و بارسلونا-رئال سوسیداد مشخص خواهد شد. خوانفران درباره حریف احتمالی تیمش در مرحله بعد هم گفت:
همه تیم‌ها قوی هستند و بازی با هر تیمی دشوار خواهد بود. با هر تیمی رو به رو شویم با یک انگیزه و اراده به مصافش خواهیم رفت. همه عزممان را جزم کرده‌ایم که در فینال باشیم. همه تیم‌های دیگر قوی هستند اما قطعا هیچ کدام دوست ندارند با اتلتیکو مادرید برخورد کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *