يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

کلوپ: هنوز از گل هایی که خوردیم متعجبم

يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۴۳
کد مطلب: 499021
قرمزها یکی از بدترین عملکردهای خود در خط دفاعی را مقابل سوانزی به نمایش گذاشتند.
کلوپ: هنوز از گل هایی که خوردیم متعجبم
یورگن کلوپ، سرمربی باشگاه لیورپول از عملکرد دفاعی تیمش مقابل سوانزی کاملا متعجب شده است.
در مصاحبه با BT Sport، او در این خصوص گفت:
نیمه اول همان گونه که انتظار داشتیم بود؛ صبور بودیم و می خواستیم موقعیت ایجاد کنیم. باید گل می زدیم ولی این اتفاق رخ نداد. نمی دانم گل های سوانزی چگونه به ثمر رسیدند. روی گل دوم که از کناره ها دفاع نکردیم ولی ناامید کننده ترین گل، سومین گل آن ها بود. هیچ توضیحی در خصوص آن ندارم. 4 یا 5 موقعیت برایمان بود که توپ را دفع کنیم و آن یک بازیکن آزاد داشتند و گل زدند. همه چیز روی آن گل اشتباه بود. روی گل اول نیز نمی دانم چگونه یورنته کاملا در آن موقعیت تنها و بدون یار بود.  این بازی  به امیدواری فصل ما آسیب زد. حس بسیار بدی دارم و اکنون باید از آن استفاده کرده و واکنش نشان دهیم.
او ادامه داد:
در حال حاضر به اندازه کافی بازیکن برای رقابت داریم و بازیکنان ما در این رقابت و چالش حضور نداشتند و من چیزی ندیدم. در دو یا سه صحنه کاملا فعالیتی نداشتیم و سپس مهاجم آن ها آزادانه صاحب توپ شد و این یک اشتباه بزرگ بود. اما مشکل اصلی این است یک بازیکن ما آن جا نبود؛ چندین بازیکن ما حضور داشتند ولی ما به راحتی گل خوردیم. واقعا ناامید کننده بود.
سرمربی آلمانی تصریح کرد:
باید بازی ساکن نیمه اول را جبران می کردیم اما آن ها گل زدند و پس از آن با یک سانتر و ضربه سر خوب گل دوم را زدند. آن ها واقعا خوب کار کردند و نمی توانم این را انکار کنم. واکنش مان خیلی خوب بود. گل اول و سپس گل دوم را زدیم و شانس زیادی داشتیم تا بازی بد نیمه اول را جبران کنیم. من به شانس اعتقادی ندارم ولی فکر می کنم امروز روز خوب ما نبود و آن ها به خصوص در هنگام دفاع کردن یک مقدار خوش شانس بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *