شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۳
۷
منتخب اول مردم تبریز در گفتگو با جهان نیوز:

امیدوارم مجلس دوازدهم از مجلس فعلی قوی‌تر باشد/ مجلس یازدهم در بیان دستاوردها ضعف‌ جدی رسانه‌ای داشت/ در مجلس کنونی قوانین راهبردی مصوب شد/ رای ندادن به معنی مخالفت با نظام نیست/ مسئولان باید برای افزایش رضایت مندی مردم تلاش کنند

پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 872705
نماینده مردم تبریز با اشاره به اینکه در مجلس یازدهم قوانین راهبردی مصوب شد، گفت: در رسانه‌ای کردن عملکرد این مجلس ضعف‌های جدی داشتیم.
امیدوارم مجلس دوازدهم از مجلس فعلی قوی‌تر باشد/ مجلس یازدهم در بیان دستاوردها ضعف‌ جدی رسانه‌ای داشت/ در مجلس کنونی قوانین راهبردی مصوب شد
گروه سیاسی جهان نيوز: روح‌الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم و از منتخبان مجلس دوازدهم در گفتگو با جهان نيوز درباره حضور مردم ایران در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲، اظهار داشت: در شرایطی که وضعیت اقتصادی کشور تلاطم‌های جدی را سپری می‌کند و از طرفی هم دشمن شبانه روز تبلیغ می‌کرد تا مردم این وضعیت را با نیامدن به پای صندوق رای جبران کنند گمان‌ها بر حضور در این مقدار نبود. این حضور ارزشمندی است و نسبت به این شرایط حضور خوبی بود.
 
وی در ادامه با اشاره به افرادی که در این انتخابات شرکت نکردند، افزود: آن عزیزانی که رای ندادن یا نتوانستند در انتخابات شرکت کنند این را به منزله دلخوری از مسئولین و وضعیت کشور می‌گذاریم نه به خاطر اینکه با نظام مسئله داشته باشند.
 
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: از این پس وظیفه ما سنگین است که بتوانیم اوضاع اقتصادی و فرهنگی کشور را به سمت سر و سامان دادن حرکت دهیم.
 
متفکر آزاد درباره میزان مشارکت مردم در این انتخابات بیان کرد: این حضور پیام‌های جدی داشت از جمله اینکه باید هر چه سریع‌تر نسبت به افزایش رضایت مندی مردم شریف حرکت کنیم و وظیفه خود را در بهبود شرایط کشور ایفا کنیم. با افزایش رضایت مندی در سال های بعد شاهد افزایش مشارکت خواهیم بود. به سهم خود از حضور مردم تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
وی درباره عملکرد مجلس یازدهم، گفت: این حرف صحیح است که ما در رسانه‌ای کردن عملکرد مجلس یازدهم ضعف‌های جدی داشتیم. چراکه قاعده قانون گذاری روی کاغذ است زمانی که اجرا شود تازه دیده می‌شود. وقتی هم که اجرا می‌شود معمولا اسم مجلس نیست لذا مجالس به صورت طبیعی در زمینه نمایش دادن خروجی خود، یک مظلومیت دارند.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم با بیان اینکه در این مجلس قوانین راهبردی مصوب شد، گفت: تعداد این قوانین راهبردی کم نیست. از جمله این قوانین راهبردی که می‌توان نام برد: حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، مالیات بر خانه‌های خالی، جهش تولید مسکن، جهش تولید دانش بنیان، سوت زنی و حمایت از افشاکنندگان فساد، خرید تضمینی محصولات کشاورزی، تقویت امنیت غذایی کشور، رتبه‌بندی معلمان، قانون اقدام راهبردی.

متفکر آزاد در پاسخ به این سوال که مجلس دوازدهم از یازدهم قوی‌تر خواهد بود؟ گفت: امیدوارم که این طور باشد.
 
وی در پایان با اشاره به انتخاب مجدد خود توسط مردم تبریز، آذر شهر و اسکو، بیان کرد: از مردم شریف حوزه انتخابیه خودم که با وجود تبلیغات اندک بنده و عدم هزینه کرد انتخاباتی، محبت و بنده نوازی کردند و من را دوباره انتخاب کردند قدردانی می‌کنم. از خداوند متعال می‌خواهم که در قبال این حجم از بزرگواری مردم و محبتی که به بنده کردند به من توفیق دهد که بتوانم از عمرم، وقتم، توانم و هر آنچه که خداوند عنایت می‌کند برای خدمت به مردم شریف مان کم نگذارم و شرمنده این مردم بزرگوار نشوم.
https://jahannews.com/vdcgzx97nak9uu4.rpra.html
jahannews.com/vdcgzx97nak9uu4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اول خواسته ملت تغییر ریاست مجلس اقای قالیباف است
حمید
Iran, Islamic Republic of
این خواسته شماست که به موضوعات بصورت ظاهری نگاه میفرمایید.
Iran, Islamic Republic of
قالیباف ، همرزم حاج قاسم است و یادگار شهدا، شهدا شرمنده ایم
Iran, Islamic Republic of
قالیباف عالی بود
Iran, Islamic Republic of
از طرف ملت نظر نده
Iran, Islamic Republic of
این امید واریز برای اول مجلس قبلی هم بود
Iran, Islamic Republic of
سکه وارز رکورد زد!