يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۲
۲
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با جهان:

ملت ایران با شرکت در انتخابات و مقابله با جنگ اقتصادی دشمن حماسه سیاسی و اقتصادی خلق کنند

يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 278996
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: ملت جمهوری اسلامی ایران با شرکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و مقابله با جنگ اقتصادی دشمن حماسه سیاسی و اقتصادی خلق کنند.
ملت ایران با شرکت در انتخابات و مقابله با جنگ اقتصادی دشمن حماسه سیاسی و اقتصادی خلق کنند
علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی جهان، انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری را یک رویداد مهم برای نظام دانست و تاکید کرد: با توجه به اینکه این انتخابات از حساسیت ویژه ای برخوردار است و طراحی های گسترده ای از طرف دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکا و انگلیس برای حضور حداقلی مردم در انتخابات و ایجاد مشکلات در امر برگزاری آن صورت گرفته، طبیعی است که انتخابات ریاست جمهوری یک عرض اندام ملی است.

بروجردی با بیان اینکه باید اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در انتخابات در انظار جهانیان به نمایش بگذاریم، تاکید کرد: باید بتوانیم به بهترین شکل و با حضور گسترده مردم این انتخابات را با عنایت الهی برگزار کنیم و طبیعی است که بهترین عنوان برای چنین تحولی همان عنوان زیبای حماسه سیاسی است که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی به حضور مردم در عرصه های مختلف از جمله 22 بهمن سال گذشته اشاره و تصریح کرد: مردم با حضور گسترده و پرشکوه خود در 22 بهمن سال گذشته خط بطلانی بر محاسبات دشمنان انقلاب اسلامی کشیدند.

وی با اشاره به تصور خطایی که آمریکایی ها و دشمنان انقلاب اسلامی داشتند که فکر می کردند مردم به دلیل مشکلات اقتصادی از نظام دلسرد هستند و حضورشان، پررنگ نخواهد بود اظهار داشت: ملت ایران در 22 بهمن سال گذشته یکی از باشکوه ترین راهمپیمایی های 22 بهمن را شکل دادند و این نشان دهنده هوشمنمدی ملت ماست و هم خطای محاسباتی دشمنان انقلاب اسلامی.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه به شرایط اقتصادی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان چون جنگ اقتصادی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راه انداختند در این عرصه هم باید بتوانیم توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

بروجردی گفت: مدت هاست جنگ اقتصاد را از طریق تحریم آمریکایی علیه جمهوری اسلامی ایران شکل دادند و ما اکنون در یک عرصه جدیدی در مصاف با آمریکا در بعد اقتصادی هستیم.

وی به توانمندی های بالقوه و بالفعل جمهوری اسلامی در عرصه های اقتصادی اشاره کرد و افزود: باید با حضور حداکثری مردم در این عرصه و بهره گیری از توانمند های ملی، کار و سرمایه ایرانی در این عرصه حماسه دیگری در سال 92 بیافرینیم که انشالله این هدف محقق خواهد شد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا پایان کار دولت سه ماه بیشتر  باقی نمانده است، تاکید کرد: چون سیاست های کلان جمهوری اسلامی ایران از سوی رهبر معظم انقلاب طراحی می شود و چند ما پیش هم سیاست های حمایت از تولید ملی توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد به نظر می رسد که چندان مبتنی به تغییر دولت ها نیست.

بروجردی با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوریی خیلی از ظرفیت ها را به خود اختصاص می دهد، اظهار داشت: در این عرصه این دولت و دولت بعدی با همه توان باید بکوشند تا بتوانیم در این عرصه هم به موفقیت های بزرگی دست پیدا بکنیم.

وی با بیان اینکه دهه چهارم انقلاب اسلامی را رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام پیشرفت و عدالت نامگذاری فرمودند، خاطرنشان کرد: عناوین هر ساله زیر مجموعه آن عنوان کلی است که ما عملا در این عرصه گام های بلندی را در زمینه های مختلف از جمله هسته ای، فضایی، نانوتکنولوژی و علمی برداشتیم و پیشرفت های قابل توجهی را جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از توانمندی های ملی به دست آورده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خیلی ببخشید اونوقت شما مسولین چی کاره اید
رضا ياورى
أيا درست است كه أيشان دستيار دكتر است