شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

حماسه سیاسی ایران درخرداد رقم می‌خورد

دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۱۴
کد مطلب: 278355
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس نهم گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی خود را ملزم به تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب می دانند.
به گزارش جهان، ˈعبدالرضا عزیزیˈ در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با تدوین قوانین و برنامه ریزی مدون برای اجرایی شدن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی تلاش کنند.

وی اضافه کرد: تحقق حماسه اقتصادی تدوینی از سوی رهبر معظم انقلاب نیازمند عزم ملی و همکاری و همراهی قوای سه گانه دارد تا بتوانند با اتحاد و همدلی اهدافی که رهبری در پیام نوروزی به دنبال آن بوده اند را محقق کنند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی معتقد است: تحقق حماسه اقتصادی که با حمایت از تولید ملی همراه است، در صورت تحقق رشد اقتصادی و رونق واحدهای تولیدی و صنعتی را به همراه داشته و زمینه ساز پیشرفت و توسعه کشور می شود.

عزیزی در مورد حماسه سیاسی نیز گفت: حماسه سیاسی ملت ایران در انتخابات خرداد رقم می خورد و همانند انتخابات گذشته دشمنان نظام مایوس و توظئه آنها خنثی می شود.

وی اضافه کرد: در راستای تحقق پیام حماسه سیاسی رهبر معظم انقلاب اسلامی تمام گروه ها و جناح های سیاسی داخلی وفادار به نظام جمهوری اسلامی باید وارد کارزار انتخاباتی شوند و حماسه ملی را در بخش سیاسی رقم بزنند.

وی اظهار کرد: امروز به برکت وجود رهبر معظم انقلاب و ولی فقیه زمینه برای حضور تمام دلسوزان نظام برای حضور در انتخابات فراهم شده است و باید از این موقعیت استقاده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *