پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۷

تصاویر نشست فلسطینی اصلاح طلبان

جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 856179
نشست «موضوع فلسطین در سیره نظری و عملی امام (ره) » با حضور سید حسن خمینی، محمد جواد ظریف و جمعی از سیاستمداران اصلاح طلب صبح پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ در حسینیه جماران برگزار شد.
https://jahannews.com/vdcd590jnyt0kf6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd590jnyt0kf6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جالبه
دشمنان سیره عملی و‌نظری امام همایش میزارن
Iran, Islamic Republic of
برایند و نتیجه ای که برای فلسطین از دورهمی این جماعت بیرون بیاد بیشتر ومفیدتر از برایند برنامه ها و تفکرات یاسر عرفات و جانشین او یعنی محمود عباس برای مردم فلسطین نخواهد بود!
سالاریه
Iran, Islamic Republic of
دلم برای مردم فلسطین و غزه میسوزه که یک عده ای چه چپی ها و چه راستی ها از آنها و موقعیتشان برای تثبیت خود و موقعیت خود سواستفاده می کنند و با خون مردم غزه و فلسطین برای خود دکان باز کرده اند...
مظلومیت تا این حد؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خیلی جلسه خشک و بی روح و کاملا تصنعی برای خالی نبودن عریضه ...!
Iran, Islamic Republic of
این جلسه شکل و شمایل مصنوعی و سردی و بی مزه ای دارد .
Iran, Islamic Republic of
دوستان و شیفتگان جورج سوروس یهودی و جان کری قاتل که اعتماد حد اکثری به امریکا و انگلیس دارند چه ربطی به پشیبانی از ارمان فلسطین دارند ؟؟
Iran, Islamic Republic of
.بعد از حملات وحشیانه اخیر صهیونیستهای خونخوار و کودک کش و نسل کشی مردم مظلوم غزه، اصلاح طلبان که در سال ۸۸ شعار "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران" را سر می دادند، عده ای از آنها بر علیه این نسل کشی وحشیانه اسرائیل موضع گرفتند که می تواند علامت خوبی باشد که شاید وجدانهای آنها بیدار شده باشد. ولی یک فرض دیگر هم مطرح است که خدا کند اشتباه باشد. انتخابات مجلس نزدیک است و با این وحشی گریهای اسرائیل، مردم نسبت به کسانی که به گفته خود نتیاناهو، " اصلاح طلبان سرمایه اصلی" اسرائیل در ایران هستند، رای نمی دهند.