پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱
۵

با تامل به این تصاویر نگاه کنید!

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 753646
به گزارش جهان نيوز، مادر، با این هویّت، با این تشخّص، با این احساس غیر قابل توصیف - که واقعاً احساس مادر نسبت به فرزند اصلاً قابل توصیف نیست و ما‌ها که نمیتوانیم مادر باشیم، اصلاً درک نمیکنیم عظمت این احساس را - با یک چنین احساسى این مادر، هم تحمّل میکند هجرت فرزند خودش را به‌سوى جبهه‌هاى جنگ، هم تحمّل میکند شهادت او را، هم افتخار میکند.

ما در طول این هشت سال دفاع مقدّس و بعد از آن، از مادران، گِله نشنفتیم بلکه به‌عکس، مادر‌ها را حماسى‌تر از بسیارى از پدر‌ها یافتیم. رهبر معظم انقلاب

شهدا ستاره‌های هدایت و مرهم درد‌های اجتماعی و مادرانشان گنجینه‌های تاریخی هستند که برخی از آن‌ها یا از دنیا رفته اند و خاطرات مکتوبی از آن‌ها نداریم یا به دلیل کم کاری‌ها درحال فراموش شدن هستند.

مادران شهدا شاهدانی بی ادعا هستند که با الهام از مکتب حضرت زهرا (س) با خدا معامله کردند و فرزندانشان را در راه حق وحقیقت راهی جبهه‌های نبرد با کفر کردند، چنین مادرانی مقام و جایگاهی ارزشمند نزد خدا دارند. مادران شهدا نماد‌هایی هستند که برای همیشه در تاریخ اسلام، انقلاب و ایران باقی می‌مانند. این مادران الگو‌های والایی برای مادران حال و آینده کشور هستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوش به حال سعادت ابدیشون....
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
چی تصاویر ناب و بامحتوائی
جلالی
Iran, Islamic Republic of
سلام
لطفا این تصاویر رو به مسئولین گذشته، حال و آینده نشون بدید تا متوجه بشن که این انقلاب چه جوری و با خون چه انسان هایی به دست اومده
Bulgaria
بر دزدان بیت المال شرم باد
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
وای بر آنانی ؛ که به خانواده شهدا خیانت کنند !