سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۱
۴

اوج وقاحت و بی شرمی آمریکایی

دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 484186
"جان کری" وزیر امور خارجه آمریکا روز یکشنبه در سفری بی‌سابقه به شهر هیروشیما ژاپن که اوت 1945 هدف حمله اتمی آمریکا قرار گرفت. وی که برای شرکت در نخستین نشست‌های وزیران امور خارجه گروه جی هفت به هیروشیما سفر کرده نخستین وزیر خارجه آمریکاست که پا به هیروشیما می‌گذارد. کری در هیروشیما "جهانی عاری از سلاح هسته‌ای" را خواستار شد و به همراه وزرای خارجه چند کشور از جمله انگلیس، آلمان و موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اوج وقاحت و بی‌شرمی با اهدای گل به قربانیان بمباران اتمی هیروشیما که توسط خود آمریکایی‌ها صورت گرفته ادای احترام کرد!! آمریکا تا کنون از ژاپن بخاطر این فاجعه بشری عذرخواهی نکرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضــــــــــــــــــــــــــــا
اوج ساده لوحی مسئولان ژاپنی بهتره بود که تیتر بشه والا آمریکایی ها که معلومه چی کارن!!!!!!!!!!ببخشید کدخدا!!!!!!!
رامــــــــــــــــــین
واقعا که! کشوری مثل ژاپن که جزو کشورهای پیشرفته هستند عملا حاکمیت سیاسی به معنای واقعی کلمه رو ندارند و همونایی که هیروشیما و ناگازاکی رو بمب هسته ای زد اجازه ورود به آنها داده که به جانباختگان حملات بمباران اتمی ادای احترام کنند.
United States
خاک بر سر ژاپنی ها
Iran, Islamic Republic of
چقدوقيحانه مردم دنيا را ميكشند وبعد اداي احترام به قربانيان دستهاي كثيف خود ميكنند؟1