شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۷
۲

ترساندن ایرانیان با زامبی‌های اسرائیلی 18+

يکشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 481404
یهودیان اسرائیلی در روزهای 13 و 14 ماه ادار که مصادف با فروردین ماه سال خورشیدی است، جشن پوریم یا را در تل آویو برگزار کردند. در این مراسم صدها اسرائیلی خود را به شکل و شمایل زامبی‌های ترسناک درآورده و در خیابان‌های تل آویو رژه رفتند. زامبی‌ها این اقدام را در راستای نشان دادن دشمنی خود با مخالفان یهود برگزار کردند. این جشن و پایکوبی، شادی بر خون ده‌ها هزار نفر از مردم ایران است که با توطئه و دسیسه دو یهودی در دربار خشایارشا کشته شدند. براساس داستانی که در کتاب عهد عتیق یهودیان (فصل استر) نیز آمده است یهودیان در زمان خشایارشا و در فرودین‌ماه، قتل عام بزرگی را در ایران ‌زمین راه می‌اندازند و علاوه بر هامان وزیر ایران، نزدیک به 70 هزار ایرانی را می‌کشند. جشن پوریم یکی از سنت‌های قدیمی قوم یهود است که پس از تشکیل رژیم جعلی اسرائیل، رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است.
https://jahannews.com/vdciuza55t1av52.cbct.html
jahannews.com/vdciuza55t1av52.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اینها روانی هستن
Iran, Islamic Republic of
این عکس ها روبه آقای صادق زیباکلام سفیر اسرائیل درایران نشان بدهید وبگویید به نظرایشون بازم ما هراس افکنی میکنیم یا وحشی هستیم؟؟؟