پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۲
۱۱

تشکیک در جانباز بودن نادران باعث آبروریزی شد

دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 99400
تشکیک در جانباز بودن نادران باعث آبروریزی شد

به دنبال پیگیری های الیاس نادران، احمد توکلی و علیرضا زاکانی در رابطه با تخلفات دکتر رحیمی! (معاون اول خوشنام رئیس جمهور)، برخی سایتهای نزدیک به وی ناگهان با انتشار اخباری علیه این سه نفر، مدارک و سوابق آنها را جعلی خواندند.

به گزارش جهان، چند سایت خبری وابسته به این جریان در تازه ترین اقدام خود اصالت جانباز بودن الیاس نادران را زیر سوال بردند که بلافاصله نادران برای روشن شدن موضوع نسبت به این امر توضیح داد.

نادران در نامه خود درباره اتهام وارده که عنوان شده بود "بین تاریخ مجروحیت وی با زمان بستری شدن در بیمارستان ده روز فاصله بوده است"، می نویسد:

1- اينكه پس از 31 سال بنياد شهيد به ياد بررسي پرونده جانبازي اينجانب افتاده است – از باب مهرورزي يا عدالت خواهي و با توجه به پيشگويي يكي از سايتها در پنج ماه قبل – خيلي اهميتي ندارد ولي ضرورت دارد ابلاغ فرمائيد كه براي دريافت اطلاعات صحيح كافي است مستقيماً با اداره كل اطلاعات استان محل وقوع حادثه مكاتبه نمايند تا نياز به مكاتبات مكرر نباشد. 

2- مجروحيت اينجانب با شهادت شهيد بزرگوار عباسعلي زنگانه فرزند گرامي پدر معزز دو شهيد سعدا.. زنگانه در يك حادثه و همزمان بوده و در شب عاشوراي سال 1357 اتفاق افتاده است. بعيد است در علي آباد كتول كسي باشد كه از اين حادثه بي خبر باشد(تطبيق آن با تاريخ شمسي برعهده اينجانب نيست).

3- احتمالاً آنچه به عنوان تاريخ ورود به بيمارستان ذكر شده مربوط به بيمارستان آريا در تهران مي باشد كه پس از اقدامات اوليه در بيمارستان پنج آذر شهرستان گرگان اتفاق افتاده است و آنهم از طريق وزارت محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشكي قابل پيگيري است.

انتشار نامه نادران، در حالی صورت می گیرد که دکتر رحیمی علی رغم اتهامات ناجوانمردانه مخالفان قسم خورده دولت! هنوز حاضر نشده کپی مدرک تحصیلی خود را برای پایان دادن به اتهامات ارائه نماید!

اما در توضیحات جدید نادران خبر از واریز مبالغ میلیاردی به حساب دکتر رحیمی و بازداشت چند نفر از اطرافیان وی داده شده که قوه قضائیه تا این لحظه نسبت به این آبروریزی جدید واکنش نشان نداده است.

سایت جهان آمادگی دارد جهت کمک به دکتر رحیمی برای ناکام گذاشتن مخالفان دولت! در صورت همکاری ایشان مدرک تحصیلی و مستندات معاون اول ارزشی دولت را منتشر نماید تا سیه روی شود هر که در او غش باشد!

https://jahannews.com/vdcbgab9.rhb9gpiuur.html
jahannews.com/vdcbgab9.rhb9gpiuur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا افتاديد به جان هم اصولگراها. بذاريد يه مدت بگذره بعد. ما رو جلوي سبزها رو سياه نكنيد. داره كم كم از حمايتهايي كه از احمدي نژاد كردم پشيمون ميشم از خودم ديگه بدم مياد. چه كنايه ها كه نشنيدم به خاطرش.
Iran, Islamic Republic of
حضرت آقای دکتر!!!!!!!! رحیمی «به کجاچنین شتابان» قدرت اینقدرشیرینه که به خاطرش ازرش هارو هم زیرپامیگذاریدحتما پس فردا میگید فلان شهیدهم ...
Iran, Islamic Republic of
حالا یکی پیدا شده داره شیشه رو تمیز می کنه شما برای چی بهش گیر می دید. رحیمی تنها مشکلش اینه که دستمالش آلوده هستش
Iran, Islamic Republic of
این دوست اصول گرامون که گفته چرابه جان هم افتادید راست می گه. در مرحله اول باید به فکر حفظ نظام باشیو حتی اگر ماجرای جانسوزی مثل روز عاشورای امسال و یا کهریزک را پشت سر گذاشته باشه. ما الان باید زندگی اصلاح طلبان و سبزها را زیر ذره بین داشته باشیم چون آنها امریکایی هستند. اصلا بهتر نیست که تمام رسوایی های اصول گرایان را به حساب مصلحت سنجی و دفاع از اسلام بگذاریم.
Iran, Islamic Republic of
واقعا خنده دار است. گروهي كه نه سابقه انقلابي دارند، نه در جنگ بوده اند و نه تخصص دارند در مملكت همه كاره شده اند و هر كس هم به آنها اعتراض كند همه سوابقش زير سوال ميرود.
آقاي جهان نيوز! اين است نتيجه حمايت شما از باطل مطلق.
آبرو ریزی واسه جهان یا واسه نادران ؟ کسی رو که در انقلاب حضور داشته را فدای کسی میکنید که حتی نمیدانید در آن زمان چه میکرده
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه بعضی مخاطبا مطلبو جدی گرفتن! جهان داره رحیمی رو تحریک می کنه بلکه مدرک دکتراشو رو کنه و بعد هم معلومه که باید از معاون اولی بره کنار! فهمیدی مجید جان
Iran, Islamic Republic of
... که تو پرونده سازی سابقه داره ... آقایان خیلی باید با تدبیرو بصیرت پیش رفت این بمعنای ترس و محافظه کاری نیست ... ضمنا اون نامردایی که 20سی ساله خون مردمو مکیدنو الان بچه هاشون انگلیسو آمریکا مشغول تحصیل خیانتن رو فراموش نکنین
Iran, Islamic Republic of
سلام عليكم من نمي خواهم نسبت به آقاي رحيمي قضاوت كنم ولي اظهار نظر سايتي كه گفته مي شود وابسته به اوست نمي تواند شرعا مجوز ايراد اتهام به او باشد ويا انكه بگوييم او دستور اين تهمت زدن را داده است و همه ما نسبت گفته ها وشنيده هايمان در پيشگاه خدا مسوليم مخصوصا سايت شما كه در ارتباط با توده مردم است البته جاي انكار وجود ندارد كه تهمت دروغگو يي ويا جعل به اقاي نادران ويا هر كسي ناپسند است وحق دفاع از مومن براي همه افراد محفوظ است ولي اين نكته حق ما را نبايد به وادي ايراد اتهام به اشخاص ديگر بكشاند كه در اين صورت تنها چيزي كه عايد مردم مي شود فضاي سياسي مملو از تهمت ونزاع است .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نمیشه به جای وزیر و نماینده تک رای از حزب تو مجلس استفاده کرد؟!.
Iran, Islamic Republic of
من خودم جانبازم اما به نظر من که اعتقا.د دارم جانبازی یک افتخار واتفاق جنگی میباشد نه یک امتیاز . بله از اینکه کسی درجنگ ودفاع از وطن جانباز شود افتخار می کند وهمگی به وجود او افتخار میکنند ولی او هرگز برای کسب افتخار وکسب امتیاز جنگ نکرده .