کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشکیک در جانباز بودن نادران باعث آبروریزی شد

10 اسفند 1388 ساعت 9:52


به دنبال پیگیری های الیاس نادران، احمد توکلی و علیرضا زاکانی در رابطه با تخلفات دکتر رحیمی! (معاون اول خوشنام رئیس جمهور)، برخی سایتهای نزدیک به وی ناگهان با انتشار اخباری علیه این سه نفر، مدارک و سوابق آنها را جعلی خواندند.

به گزارش جهان، چند سایت خبری وابسته به این جریان در تازه ترین اقدام خود اصالت جانباز بودن الیاس نادران را زیر سوال بردند که بلافاصله نادران برای روشن شدن موضوع نسبت به این امر توضیح داد.

نادران در نامه خود درباره اتهام وارده که عنوان شده بود "بین تاریخ مجروحیت وی با زمان بستری شدن در بیمارستان ده روز فاصله بوده است"، می نویسد:

1- اينكه پس از 31 سال بنياد شهيد به ياد بررسي پرونده جانبازي اينجانب افتاده است – از باب مهرورزي يا عدالت خواهي و با توجه به پيشگويي يكي از سايتها در پنج ماه قبل – خيلي اهميتي ندارد ولي ضرورت دارد ابلاغ فرمائيد كه براي دريافت اطلاعات صحيح كافي است مستقيماً با اداره كل اطلاعات استان محل وقوع حادثه مكاتبه نمايند تا نياز به مكاتبات مكرر نباشد. 

2- مجروحيت اينجانب با شهادت شهيد بزرگوار عباسعلي زنگانه فرزند گرامي پدر معزز دو شهيد سعدا.. زنگانه در يك حادثه و همزمان بوده و در شب عاشوراي سال 1357 اتفاق افتاده است. بعيد است در علي آباد كتول كسي باشد كه از اين حادثه بي خبر باشد(تطبيق آن با تاريخ شمسي برعهده اينجانب نيست).

3- احتمالاً آنچه به عنوان تاريخ ورود به بيمارستان ذكر شده مربوط به بيمارستان آريا در تهران مي باشد كه پس از اقدامات اوليه در بيمارستان پنج آذر شهرستان گرگان اتفاق افتاده است و آنهم از طريق وزارت محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشكي قابل پيگيري است.

انتشار نامه نادران، در حالی صورت می گیرد که دکتر رحیمی علی رغم اتهامات ناجوانمردانه مخالفان قسم خورده دولت! هنوز حاضر نشده کپی مدرک تحصیلی خود را برای پایان دادن به اتهامات ارائه نماید!

اما در توضیحات جدید نادران خبر از واریز مبالغ میلیاردی به حساب دکتر رحیمی و بازداشت چند نفر از اطرافیان وی داده شده که قوه قضائیه تا این لحظه نسبت به این آبروریزی جدید واکنش نشان نداده است.

سایت جهان آمادگی دارد جهت کمک به دکتر رحیمی برای ناکام گذاشتن مخالفان دولت! در صورت همکاری ایشان مدرک تحصیلی و مستندات معاون اول ارزشی دولت را منتشر نماید تا سیه روی شود هر که در او غش باشد!


کد مطلب: 99400

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/99400/تشکیک-جانباز-بودن-نادران-باعث-آبروریزی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com