شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

تخریب خانوادگی همزمان نظام و رهبری از تهران و پاریس

دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 65975
در حالی‌كه شیخ علی تهرانی، در جلسات خانگی خود در تهران به تخریب نظام و رهبری می‌پردازد، پسر وی در پاریس نیز همزمان مشغول این كار است.

به گزارش خبرنگار «آینده»، شیخ علی تهرانی كه پس از تسلیم خود به نیروهای امنیتی در مرز عراق در حدود ده سال قبل، چند سال را در زندان سپری كرده بود، ‌اكنون در منزل خود در حوالی خیابان گرگان تهران جلساتی را برگزار می‌كند و در آن اقدام به تخریب نظام و توهین به رهبری می‌نماید.

وی در یكی از این جلسات در جمع حدود 80 تن از هوادارانش با انتقاد از عملكرد سازمان صداوسیما مبنی بر ترویج ابتذال و گمراه كردن مردم به ویژه قشر جوان جامعه، مسئولین نظام رابه بی‌توجهی به مشكلات مردم و عدم رفع آن متهم كرد و گفته است: به علت كثافت آمار طلاق افزایش پیدا كرده و از اكثر كشورهای جهان آمار طلاق زیادتر است و برای افزایش امنیت و سالم بودن جامعه باید قاتل را قصاص كرد. مرتد را باید كشت و اكثر كارگزاران تلویزیون مرتد می‌باشند ولی كسی به آن‌ها كاری ندارد و برای بچه‌ها، زن‌هایی كثیف برنامه اجرا می‌كنند كه این كار انگلیس است.

شیخ علی تهرانی در ادامه اظهاراتش خاطر نشان كرد: نماز را در كل كشور حدود یك درصد از مردم می‌خوانند و در آموزش و پرورش و در مدارس بچه‌ها را گول می‌زنند و مردم را با استدلال‌های غلط گمراه می‌كنند و بعضی‌ها را خانه نشین كرده‌اند و زمام‌دار هم در خصوص گمراهی جوانان بی‌تفاوت است و شاید هم خود زمامدار نداند و شاید خود او هم بگرید.

شیخ علی تهرانی در آخر اظهاراتش گفت: ما با صدای بلند می‌گوییم تا بشنوند به همین علت مقبولیت و محبوبیت مسئولین سی سال قبل حدود 95 درصد بوده و در حال حاضر 15 درصد هم نیست.

اما فرزند شیخ علی تهرانی هم كه در پاریس سكونت دارد در گفتگو با رادیو فردا اظهار داشته كه رژیم با اقدامات مدنی، قانونی و سیاسی قابل اصلاح نیست و تلویحاً خواستار اقدام نظامی علیه نظام شد.

محمود تهرانی علاوه بر زدن اتهامات به نظام، عملكرد دوران رهبری امام خمینی(ره) را هماره خشونت و آدم‌كشی توصیف كرده و تلاش كرده اتهاماتی هم به رهبر انقلاب، آیت‌الله خامنه‌ای وارد كند.

گفتنی است شیخ علی تهرانی كه زمانی مدعی اخلاق بود و كتاب‌هایی در زمینه اخلاق اسلامی داشت، در بحبوحه دوران جنگ از نظام برید و به صدام و مجاهدین خلق پیوست و به یكی از اهرم‌های تبلیغاتی رژیم بعث، ‌به ویژه علیه آزادگان در بند صدام تبدیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *