جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

کشف ۴۷۰كیلوگرم تریاك از یک کامیون!

سه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب: 493263
فرمانده انتظامی استان مرکزی از كشف ۴۷۰ كیلوگرم تریاك که به صورت ماهرانه ای در بونکر یک کامیون جاسازی شده بود خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه پلیس، كیومرث عزیزی در این باره گفت: ماموران انتظامی استان در تحقیقاتی از جابجایی یك محموله بزرگ مواد مخدر از محورهای مواصلاتی مطلع و برنامه ریزی عملیاتی برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان آغاز شد.

وی افزود: با تمهیدات صورت گرفته، ماموران انتظامی موفق شدند در عملیاتی، یک خودروی كامیون بونكردار را شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن ۴۷۰كیلوگرم ماده مخدر تریاك كه در داخل بونكر خودرو به شكل ماهرانه ای جاسازی شده بود را كشف كنند.

عزیزی تصریح كرد:‌ در این عملیات دو نفر دستگیر و دو دستگاه وسیله نقلیه نیز از آنان توقیف شد.

فرمانده انتظامی انتظامی استان مركزی از كشف ۸۹۷ كیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون در این استان خبر داد و خاطرنشان كرد:‌ در دو ماهه نخست امسال ۸۵ قاچاقچی و دو هزار ۹۴۲ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و به دستگاه قضایی و مراكز درمانی معرفی شده اند.

عدم توجه به جلو سبب فوت عابر پیاده شد

برخورد یك دستگاه موتور سیكلت با عابر پیاده در شهرستان تفرش، فوت عابر پیاده را در پی داشت.

براساس این گزارش در حادثه ای كه روز دوشنبه در شهرك امام خمینی (ره) شهرستان تفرش در اثر برخورد یك دستگاه موتور سیكلت با عابر پیاده به وقوع پیوست، عابر پیاده مجروح و پس از انتقال به بیمارستان، فوت شد.

علت این حادثه از سوی كارشناس تصادفات حاضر در صحنه تصادف، عدم توجه به جلو از سوی راكب موتور سیكلت عنوان شد.

ابوالفضل امیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مركزی از رانندگان خواست در هنگام رانندگی در معابر شهری با سرعت مطمئنه حركت كرده و از هرگونه عجله و شتاب كه بسترساز حوادث ناگوار خواهد بود، پرهیز كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *