پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

کشف ۲ تن موادمخدر در جنوب شرق کشور

شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 455404
فرمانده مرزبانی ناجا از انهدام دو باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد افیونی در مرز جنوب شرقی کشور خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، سردار قاسم رضایی در تشریح این خبر گفت: مرزداران هنگ مرزی زاهدان با کمک‌های اطلاعاتی مرزنشینان، از قصد یک باند قاچاق موادمخدر برای ورود مقادیر زیادی مواد افیونی به کشور مطلع شدند و با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداخته و به محض ورود قاچاقچیان به کشور با آنان درگیر شدند.

وی افزود: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی موفق به انهدام این باند و کشف ۲۰۱۳ کیلو و ۵۵۰ گرم مواد مخدر شامل ۱۶۷۲ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک، ۱۴۱ کیلو و ۶۰۰ گرم هروئین، ۷۸ کیلو و ۶۵۰گرم پودر حشیش و ۱۲۰ کیلو و ۴۵۰ گرم حشیش شدند.

فرمانده مرزبانی ناجا بیان کرد: مرزداران هنگ مرزی زابل هم در عملیات دیگری با انهدام یک باند قاچاق مواد افیونی، ۲۰ کیلوگرم تریاک و ۴ کیلوگرم هروئین را کشف کردند.

براساس گزارش سایت پلیس، این مقام عالی رتبه مرزبانی ناجا در پایان گفت: با توجه به اینکه سوداگران مرگ از طریق خاک پاکستان و افغانستان وارد کشورمان شده بودند اعتراض رسمی مرزبانان کشورمان به مرزبانان پاکستان و افغانستان اعلام شد تا با کنترل بیشتر، از فعالیت و ورود قاچاقچیان از طریق مرزهای کشورشان به خاک ایران به صورت جدی تری جلوگیری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *