دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

دست مریزاد دو وزیر به مجلس

جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 485131
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۵ گفت: پس از تصویب تبصره هدفمندی، دو وزیری که در صحن علنی حضور داشتند دست‌مریزاد گفته و به خاطر تصویب این تبصره، از مجلس تشکر کردند.
به گزارش جهان،محمدرضا پورابراهیمی در گفتگو با مهر، اظهار داشت: سخنگوی دولت بعد از تصویب تبصره مربوط به هدفمندی اعلام کرد این مصوبه ظلم به مردم است، در حالیکه دولتی ها قبلا بارها اذعان داشته بودند که شب پرداخت یارانه، شب عزا و برزخ دولت است.

وی با بیان اینکه ما هزینه این کار را پذیرفتیم تا این اعتبار به اشتغال و تولید اختصاص یابد، گفت: تشکر دولت از مجلس پیشکش، نباید حرف سیاسی می‌زدند.

نماینده کرمان اظهار داشت: در روز تصویب تبصره هدفمندی یارانه ها دو وزیر همراه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در صحن مجلس حضور داشتند؛ هر دو وزیر به خاطر تصویب تبصره هدفمندی دست‌مریزاد گفته و تشکر کردند.

پورابراهیمی ادامه داد: من هم از باب مزاح خطاب به آقای نوبخت گفتم شما هم می‌دانید که مخالفتتان جدی نبود و ما در اصل به مکنونات قلبی شما رأی دادیم، ایشان هم خندیدند. اینکه یک نوع ادبیات سیاسی خاص در جامعه راه بیندازند، درست نیست.

 در جلسه علنی بررسی تبصره هدفمندی یارانه ها در بودجه ۹۵ در هفته گذشته که منجر به تصویب حذف یارانه ۲۴ میلیون نفر شد، علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد در جلسه علنی همراه با نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *