پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۴
۷
در صحن علنی مجلس و در جریان اخطار قانون اساسی

توکلی: دولت از اول فروردین بدون قانون بودجه نمی‌تواند یک ریال بپردازد

لاریجانی: دولت باید مطابق قانون پول پرداخت کند
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 479782
رئیس مجلس با اشاره به طرح موضوع بودجه دو دوازدهم در هیأت رئیسه گفت: دولت در سال آینده نمی‌تواند پولی بپردازد و مجبور است مطابق قانون پرداخت کند.
توکلی: دولت از اول فروردین بدون قانون بودجه نمی‌تواند یک ریال بپردازد
گروه اقتصاد جهان نيوزـ احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه 24 اسفند در اخطار قانون اساسی در صحن علنی مجلس با اشاره به اظهارات محمدباقر نوبخت درباره اینکه دولت تا 25 فروردین می‌تواند پرداخت‌ها و دریافت‌ها را طبق بودجه سال 94 انجام دهد و صرفا پس از این تاریخ با مشکل قانونی مواجه است، گفت: اصل 53 قانون اساسی تصریح دارد که از روز اول فروردین نمی‌شود یک ریال هم دولت نمی‌تواند خرج کند.

بر اساس این گزارش علی لاریجانی رئیس‌ مجلس شورای اسلامی که اداره جلسه را بر عهده داشت در توضیح اظهار داشت: این مسئله در هیأت رئیسه هم بحث شد و درباره این موضوعی که شما می‌فرمایید تصمیم‌گیری شد که ما حتما باید بودجه دو دوازدهم داشته باشیم و دولت نمی‌تواند پولی بپردازد و مجبور است مطابق قانون پرداخت کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


... اين ميشود ديگر
Iran, Islamic Republic of
توکلی جان سال 91 یادت است...
مرتضی
همون سال احمدی نژاد 2/12 داد
یادت باشه صد برابر این امثال توکلی، رسایی و ... به احمدی نژاد اشکال کردند.
شما 91 یادتون هست!!!
درود بر نماینده ارزشی مجلس
Germany
توکلی دیگه منتظره..
می پردازه و نمایندگان هم طبق معمول کاری ازشون بر نمیاد
آقای توکلی مرد قانون. کسی که نه خودش و نه به کسی اجازه نمی دهد بر علیه قانون حرف و یا حرکتی انجام دهد. هیچگاه بخاطر عقده های شخصی و یا دستور گرفتن از کسی کاری انجام نداده برای آقای توکلی شخص مهم نیست برای آقای توکلی قانون ملاک است.