شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
‌آصفری:

فشارهای ‌اقتصادی کمر مردم را خم کرده

چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۰۸
کد مطلب: 477467
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین برنامه مجلس باید پیگیری مسئله اقتصادی مردم باشد، متاسفانه امروز تورم و گرانی افسارگسیخته و فشارهای ناشی از این مشکلات کمر مردم را خم کرده است.
 به گزارش جهان، محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با فارس در اراک اظهار داشت: جریان‌های تندرو و افراطی تا زمانی که مردم به آنها رای دهند، مردم را مردمی عاقل و فهمیم می‌دانند، اما به محض اینکه نظر مردم از آنها بر گردد و اقبالی در نزد مردم نداشته باشد، آنها را ناآگاه و بی‌بصیرت تلقی می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه این‌گونه رفتارها بازی کردن با مردم در راستای منافع شخصی است، گفت: آقای مرعشی اگر چشمانش را به خوبی باز کند خواهد دید که این مردم شهرستان‌های کشور به نسبت، حضوری گسترده‌تر و پرمعنی‌تر در انتخابات داشتند که این نشان از بصیرت مردم شهرستان‌ها است و نشان می‌دهد شهرستانی‌ها در عرصه‌های مختلف همچون راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند ماه پیشتاز بوده و بسیار جلوتر از برخی از مسئولان حرکت کردند.
 
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه افرادی بخواهند مردم را به خاطر رای به خوب و بد تقسیم‌بندی کنند به دور از انصاف است.
 
آصفری با بیان اینکه در حال حاضر دو نوع جریان خودی و غیرخودی در کشور وجود دارد، اظهار داشت: جریان خودی، جریانی است که دلش برای انقلاب و کشور می‌سوزد و جریان غیرخودی به دنبال منافع شخصی است و اینکه این گروه بخواهند مردم را برای منافع خود به بازی بگیرد سوءاستفاده سیاسی است.
 
وی با اشاره به انتخابات هفتم اسفند ماه گفت: انتخابات هفتم اسفند جدای از ناجوانمردی‌ها و بداخلاقی و بی‌تقوایی‌ها و خرید رای‌ها و وعده‌های دروغ و خلاف قانون و غیرقابل عملی شدن، انتخابات خوب و با شکوهی بود که با حضور گسترده مردم همراه بود.
 
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس دهم باید به صورت جدی به موضوع اشتغال و حل معضل بیکاری جوانان بپردازد، گفت: مهم‌ترین برنامه مجلس باید پیگیری مسئله اقتصادی مردم باشد، متاسفانه امروز تورم و گرانی افسارگسیخته یک آسیب جدی است که فشارهای ناشی از این مشکلات اقتصادی کمر مردم را خم کرده است.
 
وی ادامه داد: بالا رفتن قیمت‌ حامل‌های انرژی مشکلات بسیاری را برای مردم به وجود آورده و دولت باید از این‌گونه رفتارها که فشار مردم را بیشتر می‌کند، به جد پرهیز کند.
 
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مجلس به شدت مخالف سیاست‌های اقتصادی دولت است، چراکه این سیاست‌ها فشار را بر مردم بیشتر کرده است.
 
آصفری بر لزوم کاهش قیمت حامل‌های انرژی، اصلاح نرخ مالیات، کم کردن فاصله طبقاتی، حل مشکلات واحدهای تولیدی، جلوگیری از تعدیل نیروها، جلوگیری از واردات بی‌رویه کالاهایی که توان تولید در داخل وجود دارد، تاکید کرد و اظهار داشت: مجلس باید مقابل سیاست‌های غلط اقتصادی دولت ایستاده و مانع از اجرای این سیاست‌ها شود.
 
 وی تاکید کرد: بعضی از سیاست‌های اقتصادی دولت فشار را بر مردم بیشتر می‌کند و با تداوم این‌گونه رفتارها انضباط مالی و بودجه‌ای کشور از بین می‌رود و لازمه اصلاح آن این است نمایندگان مجلس فارغ از هرگونه نگاه به جناح‌های سیاسی، پیگیر حل دغدغه‌های مردم باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *