پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - 30 May 2024
 
۰
بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی:

اعتراض به تاییدصلاحیت مجرم قراردادکرسنت

شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب: 466587
بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی ضمن درخواست از قوه قضائیه برای رسیدگی به پرونده مجرمان کرسنت، اعلام کرد: از شورای نگهبان هم می‌خواهیم اجازه ورود خائنان به منافع ملی را به مجلس ندهد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج دانشجویی، در پی تائید صلاحیت یکی از بازیگران قرارداد کرسنت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در نامه‌ای ضمن در خواست از قوه قضائیه برای رسیدگی به پرونده مجرمان کرسنت، اعلام کرد: از شورای نگهبان هم می‌خواهیم اجازه ورود خائنان به منافع ملی را به مجلس ندهد.
 
در ابتدای این نامه خطاب به دبیر شورای نگهبان آمده است: مستحضرید شرایط امروز کشور به گونه‌ایست که دشمنان برای نفوذ در ارکان آن چشم طمع یافته‌اند. بعد از سه دهه تحریم انتخابات امروز یک‌صدا فریاد حضور سرمی دهند و سعی در تبلیغ و نفوذ دادن عناصر خودفروخته در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی رادارند.
 
در ادامه تاکید شد: چند صد رسانه اعم از داخلی و خارجی با بودجه‌ای کلان و بعضاً از بیت‌المال برای تبلیغ و بزک چهره نحس برخی از سفلگان ملت هم‌صدا گشته‌اند تا به‌واسطه آن‌ها راهکارهای دیگر برای غارت ملت مظلوم بیابند. امروزه شاهدیم برخی از افرادی که در پرونده‌های کلان اختلاس و تاراج منافع ملی دستی بر آتش داشته اند هم‌اکنون یا در مقام وزارت‌اند و یا آماده می‌شوند با حضور خود در مجلس شرایط را برای امضای دوباره قراردادهای میلیاردی با طرف خارجی تنها بر اساس منافع شخصی و کاملاً در تضاد با منافع ملی امضاء کنند. در آخرین مورد شاهد بودیم یکی از اصلی‌ترین بازیگران و صحنه‌گردانان قرارداد ننگین کرسنت که مصداق دقیق خیانت به ملت است برای راه‌یابی دوباره به مجلس باروبنه جمع آورده و عزم حضور دارد و به قول خودشان احساس تکلیف کرده است.
 
در ادامه آمده است: تعجب‌آور نیست دزد سرگردنه‌گیر چشم طمع به کاروان داشته باشد اما ملال آور آن است کاروانیان تدبیر تجهیزات لازم را برای کور کردن چشم طمع دزدان به همراه نداشته باشند. تأسف‌آور آن است که فردی معلوم‌الحال که پرونده‌اش فتحعلی شاهان را روسفید کرده است توسط هیأت اجرایی تائید صلاحیت شده باشد. به نظر این کمیته فراموش کرده است که برای تائید صلاحیت اعضای مجلس شورای اسلامی در حال بررسی پرونده اشخاص است نه انجمن صنفی اختلاس گران.
 
در ادامه خطاب به دبیر شورای نگهبان هم تاکید شد: اخباری که از تائید صلاحیت‌ها به گوش می‌رسد نشان‌گر آن است که هیأت اجرایی به‌هیچ‌وجه نتوانسته پاسخ درخوری به اعتماد مردم و نظام به خود بدهد. این کمیته در بسیاری از موارد مهر تائید بر افرادی فاقد کوچک‌ترین صلاحیت‌ها برای مجلس شورای اسلامی زده است که جای دارد شورای نگهبان با توجه به رسالت ذاتی خود به این موضوعات در اسرع وقت و با جدیدت تمام ورود کند. اطمینان داشته باشید ملت انقلاب از شما حمایت خواهند کرد و از همه بالاتر مقام ربوبی از خدمات و مظلومیت شما مطلع است.
 
در ادامه این نامه خطاب به آیت‌الله آملی لاریجانی آمده است: هرچند که قوه تحت مدیریت جنابتان بارها به مصاف مفسدان بزرگ اقتصادی و آقازاده‌ها با تمام مشکلات آن رفته است و جای تقدیر نیز داد اما متأسفانه بسیاری از پرونده‌های کلان اختلاس و خیانت به منافع ملی همچنان باز است و مجرمان این پرونده‌ها آزادانه در حال فعالیت‌اند.
 
در ادامه تاکید شد: انتظار می‌رود با برخورد انقلابی، قدرتمندانه و با اولویت بالا با تمام توان با مجریان پرونده‌های همچون کر سنت برخورد کنید و مجرمین این‌گونه پرونده‌ها را که بعضاً در مناصب کشوری حضور دارند و یا حتی برای انتخابات آماده می‌شوند به پایین بکشید.
 
در پایان خطاب به حضرات آیت‌الله جنتی و آیت‌الله آملی لاریجانی آمده است: مراکزی که جنابانتان مسئولیت آن را بر عهده دارد سال‌هاست بدخواهان وطن را ناامید کرده و امید است همچنان خاری در چشم آن‌ها باقی بماند و چشم طمع اختلاس گران و دزدان سرگردنه بگیر را از کشور کور کند.

ان‌شاءالله
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *