جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

تمدید زمان ثبت‌نام عتبات دانشجویی

دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 464160
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از تمدید مهلت ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان تا روز جمعه ۱۱ دی‌ماه خبر داد و گفت: تاکنون حدود ۲۷ هزار دانشگاهی در سامانه ستاد ثبت‌نام کرده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از فارس،حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: با توجه به استقبال دانشگاهیان مشتاق زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از پیش ثبت نام این دوره، مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان تا روز جمعه ۱۱ دی ماه ۹۴ در سایت لبیک تمدید شد.

وی افزود: این ثبت نام ویژه دانشگاهیان سراسر کشور است و اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان پسر مجرد، دانشجویان دختر مجرد و کارمندان دانشگاه‌ها می‌توانند در آن ثبت‌نام کنند.

فقیهی گفت: با توجه به تمدید زمان پیش‌ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان، قرعه کشی ۱۲ دی ماه انجام و نتایج آن در سایت لبیک اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: از آغاز پیش ثبت نام عتبات تاکنون، حدود ۲۷ هزار نفر از دانشگاهیان متقاضی این سفر معنوی در سامانه ثبت نام عتبات عالیات ستاد ثبت نام کرده‌اند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: پیش ثبت نام این دوره عتبات عالیات دانشگاهیان از اول دی ماه آغاز شده و تا ۱۱ دی ماه ۹۴ در سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir ادامه خواهد داشت.

لازم بذکر است، اعزام دانشگاهیان در این دوره از ۵ بهمن ماه سال جاری تا پایان فروردین ماه سال ۹۵ خواهد بود.

انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *