سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۳
۳۶

یاسر هاشمی رفسنجانی: "آقازادگی" مساله بدی نیست

چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب: 461591
فرزند هاشمی رفسنجانی گفت: پدرم اهل کار و تلاش بود و به همین دلیل سطح زندگی او به عنوان یک روحانی در مقایسه با سایر روحانیون قبل از انقلاب مقداری بالاتر بود
یاسر هاشمی رفسنجانی: "آقازادگی" مساله بدی نیست
به گزارش جهان، یاسر هاشمی رفسنجانی در مورد شایعات موجود در جامعه در مورد ثروت خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با بیان این‌که «برخی از مردم آن‌چه را که دوست دارند بشنوند شایعه می‌کنند»، تاکید می‌کند که آیت الله هاشمی اهل کار و تلاش بودند و به همین دلیل سطح زندگی او به عنوان یک روحانی در مقایسه با سایر روحانیون قبل از انقلاب مقداری بالاتر بود.

یاسر هاشمی که فرزند پنجم آیت الله هاشمی رفسنجانی است همچنین «آقازادگی» را موضوع بدی نمی داند و می گوید: «آقازاده» به عنوان یک واژه سیاسی در کشور جا افتاده است و تعبیرات مختلفی نیز در این رابطه در جامعه وجود دارد.

او هم‌چنین در مورد احتمال کاندیداتوری در انتخابات پیش روی مجلس با رد این موضوع تاکید کرد که دلیلی ندارد که همه اعضای یک خانواده در سیاست باشند.
منبع:ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بنده خدا
اهل کار و تلاش بودند پس چرا ما این همه کار و تلاش می کنیم سطح زندگی مون بالا نمی ره. حتما اخوی تونم اهل کار و تلاش بودن.
آقازادگی مساله بدی نیست البته برای شما ، نه مردم!!
آقا زاده بودن بد نیست ! سوء استفاده از آن خیلی بد است !
بله یاسرخان آقازاده بودن و آقازاده ماندن مسئله بدی نیست چگونه عمل آقازادگان و نهایت استفاده که چه عرض کنم سوء استفاده از مقوله آقازاده بودن و خود را از فرزندان سایر این مملکت فرق دانستن و با پارتی با استفاده از مقوله آقازادگی حق دیگران را خوردن بسیار بد است در کشور ما متاسفانه این افتاده که هر که آقازاده است باید نهایت سوء استفاده از مقوله را بکند و در هر جا که دلش می خواهد با هر مدرک سطح پایین به بالاترین مقام کشوری دست یابد فقط به صرفه اینکه آقازاده است چرا؟؟؟؟؟؟؟ مگر کسی که پدرش یک مسئول مملکتی است با کسی که یک کارگر ساده است و با هزاران رنج فرزند یا فرزندانش را بزرگ می کند و در نهایت چون پارتی ندارد با بالاترین تحصیلات هم که دارد چون نه آقازاده است و نه پارتی دم کلفتی ندارد باید با مسافر کشی زندگی کند چرا؟؟؟؟؟
احسنت، حق گفتی، آقازادگان بخصوص این خانواده نهایت سوء استفاده از مقوله آقازادگی را کرده و می کند. بعد دم از مردم مردم می زنند خنده دار است.
اینقدر خان خان به این گ.ا زاده ها نبندید
Romania
اینکه یک فرد روحانی به جای نشر تعالیم دینی و تربیت اولاد به فکر ثروت اندوزی از راههای مختلف و ترویج تجمل گرایی در جامعه اسلامی باشد خود عامل انحراف و بهترین بستر فساد است
Romania
بهتره ایشون کتاب خاطرات پدرشان را برای یکبار هم شده بخوانند
سرور
کتاب خاطرات را هم خود اینها نوشته اند!
Romania
یعنی وقتی بعضی روحانیون و مردم در دوران تورم 52 % داشتند به سختی روزگار میگذراندند ابوی گرامی شما در حال کار و تلاش برای انباشتن ثروت بودند؟
Romania
چه جور کار و تلاشی ؟
ایرانی
نه تنها بد نیست بلکه خیلیییییییییی هم خوبه کیه که ندونه به شرطی که همه باشن.
یاسر هاشمی: "آیت الله هاشمی اهل کار و تلاش بودند و به همین دلیل سطح زندگی او به عنوان یک روحانی در مقایسه با سایر روحانیون قبل از انقلاب مقداری بالاتر بود."
بعد از انقلاب چطور؟
اصلا مسئله اصلی اینست که ایشان چگونه خود را از مسئولین مملکت اسلامی میداند و با این وضع سطح بالا و در رفاه زندگی می کند در حالی که بسیاری از مردم در فشار و زحمتند؟!
با این اوصاف باید ایشان خود را هم سطح مردم میکرد. اگر خود را شاگرد امام راحل میداند!
نمی شود ایشان و خانواده اش مدام از رنج و محنت مردم دم بزنند و خودشان در رفاه کامل در بالاترین نقاط تهران به خوشی به سر برند!!
Iran, Islamic Republic of
بد نیست که هیچ بلکه واقعاً خوب هم هست؛ رشدت همیشه تصاعدی هست!
United Kingdom
پدرت با کار و تلاش رسید شما از کجا به این جا رسیدید؟؟؟؟
Romania
و آنچه را از زبان خود حاج آقا میشنوند باید چکار کنند ؟ باور کنند یا رد کنند ؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
یعنی از نظر ایشون باقی علما و فضلای قم اهل کار و تلاش نبودند یعنی مثلا علامه طباطبایی کشاورزی نمیکردن و بعد علامه هم بودن و این فرد چطور شد هم کارو تلاش کرد تا پولدار بشه هم درس خوند تا ایت الله بشه هم ........
اهل کار و تلاش!!!!!!!!
بعد این چه جور کارو تلاشیه که میلیاردی جمع شده؟؟؟؟؟

توجه داشته باشید مقداااااری از سطح بقیه بالاتره!!!!
فقط مقدارااااری!!!!!!
زرديني
راستي آقا زاده وقتي حاج آقاتون را ترور کردن شما چندسالت بود؟ميشه از والده بخواي يه بار مفصل جريان ترور را تعريف کنه تا حرف و حديث ها تموم بشه؟
روستایی
احسنت جریان ترور برای خیلیا سواله؟؟؟ باید بازشکافی شود
بله برای شما چیز بدی نیست. ما ملتیم که داریم نابود میشیم
کاش من هم یک آقازاده بودم!!!!!
ح ف
باید اول دید آقا کیه تا بفهمیم آقا زاده کیه آقا اونه که به اصول و آرمانهای اسلام و انقلاب پایبنده در پی تحریف اسلام امام و انقلاب با ذکر اخبار غیر موثق و خاطرات دونفره نیست
بهزاد
آقا یاسر بقول شما خانوادتون خیلی پر تلاش هستن ولی برای جیب خودتون
Iran, Islamic Republic of
قال رسول الله(ص): الفقها امنا الرسل، لايدخلون في الدنيا ...
عالم ديني مورداعتماد انبيا در امور دنيوي(زراندوزي و گردآوري ثروت) وارد نمي شود.
اسماعیل
Germany
چه جالب، احتمالا سناریوی دیگری از این خاندان در حال کلید خوردن است که تو پا در میدان گذاشتی.
هوشمندانه منتظر شروع حرکت جدیدتان هستیم.
امیرمسعود
Iran, Islamic Republic of
خوب بله درسته، بعد اون همه زد و بند های اقتصادی را کی مدیریت کنه؟
این حضرات کارشون از آقازادگی گذشته! در مرحله آقا زدگی به سر می برند!!
کدوم آدم عاقلیه که بگه "آقازادگی" بده؟!
خیلی هم خوبه.
آنچه که بد هست، سوءاستفاده از "آقازادگی" است که متأسفانه مرام خانوادگی شماست. بین شما و آقازاده های خیلی از علما، تفاوت از زمین تا آسمان است!!
Estonia
پر تلاش ترینشون جونیور بود که الان داره آب خنک میخوره
بله بابای ایشون قبل از انقلاب بیل میزدند وضع مالیش خوب شده ولی بقیه نه !!!! آقازادگی هم که میفرمایید چیز بدی نیست برای آقازاده ها البته خوبه برای رعیت و مردم خوب نیست !!!!!!!!!!!
بوسجین
Romania
بستگی دارد اقازاده کی باشد نوکیسه طماع یا اقازاده جنتل من
ح
Iran, Islamic Republic of
تولید در حداکثر باید باشد ولی مصرف در حداقل. ایشان به فرض که با تلاش بسیار به مکنتی رسیدند دلیل نمی شود مانند پادشاهان زندگی کنند. اگر می خواهند چنین کنند از لباس مقدس پیامبر اعظم الهی(ص) خارج شوند.
درود بر ايت الله هاشمى خار چشم شماها و محبوب قلب ملت ايران
Iran, Islamic Republic of
امروزه دیگرآقایی هم معنایی ندارد چه برسد به آقازادگی. این حرفها مال عهد دقیانوس است.
Iran, Islamic Republic of
ثروتشون وقتی معلوم میشه که...