چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۱
۶

اسرائیل:ایران از داعش خطرناک‌تر است

چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 459034
یک مقام بلند پایه پیشین اطلاعاتی اسرائیل در سخنانی «ایران هسته‌ای» را تهدید بیش از داعش برای موجودیت این رژیم بر شمرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، ژنرال ذخیره «عاموس یالدین» رییس پیشین اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی در تل‌آویو  گفت: «داعش برای اسرائیل خطر بسیار کمتری تا جمهوری اسلامی ایران دارد.»
 
به نوشته روزنامه «جروزالم پست» عاموس یالدین در اندیشکده «مطالعات امنیتی» اسرائیل اظهار داشت: «بمب هسته‌ای ایران بزرگترین تهدید بالقوه علیه اسرائیل است.»
 
وی از به پیش رفتن توافق هسته‌ای ایران با قدرت‌های جهانی و خارج شدن آن از توجه رسانه‌ای و این‌که دولت‌ها و رسانه‌ها بیشتر به داعش ، روسیه و ترکیه فکر می‌کنند ابراز نگرانی کرد.
 
یالدین همچنین گفت که برجام  موجب شد ایران به پیشروی خود در سوریه ادامه داده و سلاح‌های پیشرفته‌تری را برای حزب‌الله لبنان ارسال کند و موجب اشاعه بیشتر رقابت تسلیحاتی در منطقه شود.
 
رییس پیشین رکن اطلاعات ارتش اسرائیل در خاتمه در زمینه این‌که آیا آمریکا و اسرائیل موفق به آنچه که وی پی بردن به تقلب‌های ایران در مسئله هسته‌ای نامید بشوند یا خیر، ابراز نگرانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سیستانی
خب درست گفته چون داعش دست پرورده ی خود اسراعیل هست.نباید هم چاقو دسته اش را ببرد نه تنها ایران بلکه یک کودک حزب الله و یک کودک عراقی هم از داعش خطرناکتر است
آفتاب آمد دلیل آفتاب!
داعش با اون همه جنایت جنگی چطور نباید برای اسرائیل خطرناک باشه؟
جواب از این واضحتر؟
اسرائیل=داعش
ژنرال بیچاره هر ایرانی بیدار،به منزله یک بمب هسته ای است
حرف بی ربطی زده است چون
داعش تربیت شده صهویونسیم بین الملل است و اصلا جهت ایجاد امنیت برای این رژیم کودک کش بوجود آمده است اما ایران ذاتا دشمن این جلادهاست و به قول مرحوم آیت الله مشکینی ره دشمنی اسرائیل به حکم قرآن در قلب ماست
خدا اسراییل رو نابود کنه
Iran, Islamic Republic of
ظالمان نابود خواهند شد واين حكم طبيعت است. عاقبت صدام رانديديد عاقبت اسراييل ظالم هم نابودي بدست خداوند قهار است بعلت ظلم به بشريت.