شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - 15 Jun 2024
 
۱

اعزام قطار‌های فوق‌العاده به خط ۴ مترو تهران

چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب: 881498
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به اعزام قطار‌های فوق‌العاده جهت جابه‌جایی مسافران در مترو، گفت: تردد مسافران در حال حاضر بدون مشکل در حال انجام است.
اعزام قطار‌های فوق‌العاده به خط ۴ مترو تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، طبق اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه درباره آخرین وضعیت مترو تهران با توجه به مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهانشان اظهار داشت: تردد مسافران بدون مشکل در حال انجام و رصد لحظه‌ای از همه مسیر‌ها صورت می‌گیرد.
وی افزود: بر اساس رصد لحظه‌ای، برای هر خط یا مسیری که نیاز باشد، قطار‌های فوق‌العاده اعزام می‌شوند.

زند بیان داشت: قبل از اقامه نماز بر پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهانشان، شلوغ‌ترین ایستگاه‌ها، میدان انقلاب و تئاتر شهر بود و به منظور تأمین ایمنی مسافران محترم، امکان تخلیه مسافران در ایستگاه‌های تئاتر شهر و انقلاب در خط ۴ وجود نداشت.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: در حال حاضر، در همه ایستگاه‌ها توقف قطار‌ها انجام و تخلیه مسافری صورت می‌گیرد.
https://jahannews.com/vdcf1ydccw6dcja.igiw.html
jahannews.com/vdcf1ydccw6dcja.igiw.html
برچسب ها: قطار مترو تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *