پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

واهمه اکثریت ژاپنی ها از حوادث پاریس

دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 458597
بیشتر مردم ژاپن اعتقاد دارند حملات مشابهی مثل حوادث تروریستی پاریس ممکن است در کشورشان رخ دهد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از اسپوتنیک خبر داد، اکثر مردم ژاپن اعتقاد دارند احتمال رخ دادن حادثه تروریستی شبیه حوادث پاریس در کشورشان محتمل است.

طبق آخرین نظرسنجی ها معلوم شده است که بیش از ۸۰ درصد ژاپنی ها از وقوع حملات تروریستی مشابه هراس دارند.

طبق این نظرسنجی که توسط آژانس خبری ملی ژاپن کیودو انجام شده است، اکثر مردم ژاپن از وقوع حوادث تروریستی در کشورشان می ترسند و حتی کمتر در اماکن عمومی حاضر می شوند.

نتایج این نظرسنجی معلوم کرد که نزدیک به نیمی از مردم ژاپن اعتقاد دارند دولت این کشور باید تدابیر امنیتی ویژه ای برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی در نظر بگیرند.

بعد از حوادث تروریستی پاریس بسیاری از کشورهای جهان برای جلوگیری از حوادث مشابه تدابیر امنیتی ویژه ای در کشورهای خود اتخاذ کرده اند.

کشورهای اروپایی مرزهای خود را به روی مهاجران بسته اند و تنها با شرایط خاصی اجازه عبور به مهاجران داده می شود.

ژاپن سال ۲۰۲۰ میزبان بازی های المپیک تابستانی است و از هم اکنون تدابیر ویژه ای برای برگزاری این بازی ها تدارک دیده شده است.

وزارت خارجه ژاپن می گوید برای برگزاری امن این بازی ها از هم اکنون در حال جمع آوری اطلاعات درباره شبکه های تروریستی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *