يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
پرسولیسی ها حرف اول تیم ملی؛

نقش برانکو در پیروزی تیم ملی برابر گوام

سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب: 456081
پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر گوام نشانه های از تاثیر حضور برانکو در پرسپولیس را به همراه داشت.
 به گزارش جهان به نقل از مهر، آمار بازی با گوام می گوید برانکو بیشترین نقش را در دیدار تیم ملی ایران و گوام داشت، او بازیکنانی را در اختیار گرفت که در ابتدای فصل هیچکدام ملی پوش نبودند اما امروز تیم برانکو تنها پس از چند ماه  توانست نه تنها چهار بازیکن در تیم ملی بزرگسالان ایران داشته باشد بلکه توانست  در دیدار مقابل گوام نشان دهد که بازیکنانش کاملا در تیم ملی مهم هستند.
 
در واقع باید گفت در دیدار با گوام، برانکو سانتر کشید و کی روش توپ ها را گل کرد. به نظر می‌رسد برانکو خیلی زود توانسته رد پای خود در فوتبال ایران را به تیم ملی برساند.
 
در این رابطه باید تاکید کرد که دو مربی خارجی فوتبال ایران یک و دوی خوبی با هم داشته‌اند و در شرایط کنونی انگار سهم عمدهای از فوتبال ایران را به خود اختصاص داده‌اند، لااقل در دیدار با گوام که چنین بود و مکمل‌های خوبی برای هم بودند. هرچند برانکو هم از اردوهای بلند کی روش راضی نیست و نگران روزهای آتی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *